No niin kaikki palsta-apinat, minä itse erityisesti. Pitäisiköhän meidän ottaa huolestuneena puskista huutelevien kanssaveljiemme ja -sisariemme neuvosta vaari ja hankkia elämä?
Jos, niin millainen sen pitäisi mahdollisesti olla? Minulle on jo suositeltu mielikuvitusvaimon vaihtamista oikeaan. Ei varmaankaan hullumpi idea. Mitäs te muut olette aikoneet tehdä asialle vai aiotteko mitään?
Pitäisikö hankkia elämä?
52
3213
Vastaukset
Kuulostaa vaivalloiselta. Mieluummin puhelen täällä pehmeitä.
"Minulle on jo suositeltu mielikuvitusvaimon vaihtamista oikeaan. Ei varmaankaan hullumpi idea. Mitäs te muut olette aikoneet tehdä asialle vai aiotteko mitään?"
- Eiköhän me kimpassa voitais kehittää joku uusi mielikuvitusvaimo sulle, jos ei puska-jusseille nykyinen kelpaa.
- Oisko sulla jotain erikoistoivomuksia sen suhteen?
- Käviskö vaikka niin, että vaihtaisitte Scalen kanssa päikseen, kun mä luulen, että teidän vaimot on aika saman tasoisia.
Btw. Eikä sitten kukaan ota minua vakavasti, ei edestä, ei takaa.- IngallsinLaura
Mun pitää varmaan katsoa ekaksi peiliin ja tajuta, että en ole kaunis (edes omasta mielestäni), vaan vastemielinen, joskin täydellinen ihminen.
Seuraavaksi lopetan mielikuvitusmatkailun ja menen oikeisiin töihin, että pääsen joskus oikeastikin reissuun.
Siitä se elämä varmaan alkaakin urjeta, vähitellen.- IngallsinLaura
Pitää vissiin myös muuttaa puskiin täältä Jakomäen vuokralähiöstä sekä riisua lappuhaalarit (ehkä minustakin tulee siten kaunis).
- -k32v-
IngallsinLaura kirjoitti:
Pitää vissiin myös muuttaa puskiin täältä Jakomäen vuokralähiöstä sekä riisua lappuhaalarit (ehkä minustakin tulee siten kaunis).
noitaki juttui voidaa miettii jahka aivoriihi kokoontuu puksun essolla seuraavan kerran.
tosta kauneudesta, tänki kehuilla on kans iha vaa päinvastaine vaikutus. - Laura I.
-k32v- kirjoitti:
noitaki juttui voidaa miettii jahka aivoriihi kokoontuu puksun essolla seuraavan kerran.
tosta kauneudesta, tänki kehuilla on kans iha vaa päinvastaine vaikutus.Voi vitsit kun mä en tiedä mitkä haalarit laittaisin, kun en oo aikoihin ollut noin fiinissä paikassa... Vai pitäisköhän laittaa tuulipuku? Eiku nyt mä tiedän, ne haalarit JA tuulipuvun takki, tietenkin! Paitsi että on pakko varoittaa, että sä kyllä villiinnyt, mä kun toin sieltä mielikuvitus-Amerikasta läjän uusia lappuhaalareita ja tuulipukuja, joita sä et siis ole vielä nähnytkään!
- -k32v-
Laura I. kirjoitti:
Voi vitsit kun mä en tiedä mitkä haalarit laittaisin, kun en oo aikoihin ollut noin fiinissä paikassa... Vai pitäisköhän laittaa tuulipuku? Eiku nyt mä tiedän, ne haalarit JA tuulipuvun takki, tietenkin! Paitsi että on pakko varoittaa, että sä kyllä villiinnyt, mä kun toin sieltä mielikuvitus-Amerikasta läjän uusia lappuhaalareita ja tuulipukuja, joita sä et siis ole vielä nähnytkään!
onneks ei oo just nyt muutakaa tekemistä tai sisältöö elämässä.
tää villiintyis jo pelkästä ajatuksesta.
et niinku sit paikanpäällä se vasta villiks meneeki.
- -k32v-
njää. tää vois ottaa sellase iha piene könkäleen vaa ja halvin laatu riittäis. et vaiks sellane 400 grammaa.
ostais siihe sit valmisharrastus- pussillise mausteeks. ja heittäis pakkasesta jotai muuta sekalaisii pakaste-elämyksii sekaa. - Kaurapuuro
Miksi kysyt tuollaista? Naurattaa vieläkin enemmän. Säälittävää!
- se pikkuhiljaa lähtee...
Itsetutkiskelu voi tosiaankin tehdä
myös kipeää, mutta se on välttämätöntä,
jotta kehittyisimme itse kukin, ”oman
elämämme mittaisiksi.”
Sinulle ratikkakuski suosittelen tuota
allaolevaa, linkin testiä:
http://www.paihdelinkki.fi/testaa/netinkaytto - hymy:)
MIEHEN ELÄMÄÄ
Aikojen alussa Jumala loi aasin ja sanoi sille:
– Sinä olet aasi. Sinä teet työtä aamusta iltaan ja kannat painavia taakkoja selässäsi. Syöt ruohoa, etkä ole kovin älykäs. Sinä elät 50 vuotta.
Siihen aasi vastasi:
– 50 vuotta sellaista elämää on liikaa. Älä anna minulle enempää kuin 20 vuotta. Ja niin tapahtui.
Sitten Jumala loi koiran ja sanoi sille:
– Sinä olet koira. Sinä vartioit ihmisten omaisuutta. Sinä olet ihmisten uskollinen ystävä ja saat syödäksesi, mitä he eteesi heittävät. Sinä elät 30 vuotta.
Siihen koira vastasi:
– 30 vuotta sellaista elämää on liikaa. 15 vuotta riittää. Ja niin tapahtui.
Sitten jumala loi apinan ja sanoi sille:
– Sinä olet apina. Sinä hyppelet oksalta toiselle ja käyttäydyt kuin pelle. Soitat posetiivia ja hauskutat ihmisiä. Sinä elät 20 vuotta.
Siihen apina vastasi:
– 20 vuotta pellen elämää on liikaa. Anna minulle 10 vuotta. Ja niin tapahtui.
Lopuksi Jumala loi miehen ja sanoi tälle:
– Sinä olet mies. Sinä olet ainoa rationaalisesti ajatteleva elävä. Sinä käytät älykkyyttäsi alistaaksesi luonnon ja muut olennot. Sinä hallitset maita ja meriä ja elät 20 vuotta.
Siihen mies vastasi:
– Olla mies vain 20 vuotta on liian vähän. Ole hyvä ja anna minulle ne 30 vuotta, jotka aasi jätti, ne 15 vuotta, jotka koira jätti, ja ne 10 vuotta, jotka apina jätti.
Niinpä Jumala järjesti siten, että mies elää miehenä 20 vuotta. Sitten hän menee naimisiin ja raataa 30 vuotta aamusta iltaan ja kantaa painavia tavaroita kuin aasi. Hänellä on perhe, jota hän vartioi ja syö mitä perheeltä jää, kuin koira. Sitten hän vanhana käyttäytyy kuin pelle, soittelee pelejä lastenlapsilleen ja hauskuttaa heitä kuin apina.
Eihän tuntuisi hyvältä........pysy vuan meijän ilona:))) - vs. virtuaalielämä
Kyllä elämä voittaa!
Hengailin monta kuukautta täällä joka päivä ehkä tunnin verran, joskus enemmänkin. Tähän jäi jotenkin kiinni.
Nyt olen viihtynyt täällä vain harvakseltaan, mikä on hyvä asia. Tunnen eläväni omaa elämääni täysipainoisemmin ja täysipäisemmin. Kokonaan en silti ole vielä täältä päässyt eroon, mutta sekin on vain ajan kysymys. Samat kysymykset ja samat naamat samoine vastauksineen täällä kuukaudesta toiseen pyörii. Joskus on ollut ihan mielenkiintoisiakin juttuja ja järkeviä vastaajia. - Hossi-68
Mitään tän ihmeempää tarvitse tehdä. Noi puskapetet ku eivät mitään jeärkevää kuitenkaa saa aikaiseksi vaan tyytyvät omassa typeryydessään vain arvostelemaan muiden touhua.
Mun elämässäni ei ainakaan mitään vikaa ole jotain nyt kuitenkin vois haalia lisää, alkaa kyllästyyn tuohon mielikuvitusvaimoon pikku hiljaa. En jaksa enää kuunnella hänen juttujaan :)
Ainoa asia mitä voisin elämässäni muuttaa on se et vähän vois kaikkee touhua alkaa vähentään. Ei aina tarvitsisi olla niin montaa rautaa tulessa et tuntuu ettei kellossa riitä enää veto.
No yhen rojektin ku saan valmiiksi ni se laji on siinä, se on nähty ja koettu. Kesään mennessä pääsen yhden yhdityksen hallitus jakkaralta hiisin tuuttiin, tuokin touhu saa riittää. Eiköhän tämän jälkeen ala aikaa löytymään. - f.n.k
Ratikkakuskilla mielikuvitusvaimo,joka pitäisi vaihtaa oikeaan ja Ratikkakuski kysyy,mitä me muut olemme aikoneet asialle tehdä?
No,kai meidän pitää etsiä se vaimo:))))) - adrianleewerkuhn
Mä en ole moneen kuukauteen kirjoittanut yhteensäkään muutamaa kommenttia enempää; eikä elämäni siitä huolimatta ole juuri muuttunut.
Sitä tavallista arkipäivää...Golfin peluuta, purjehtimista, vuorikiipeilyä, taskubiljardia ja vallankumouksen suunnittelua Krunikalaisessa kaksiossa...Ja juuri ennen nukkumaanmenoa muutama huolestunut miete liittyen poikuuteeni menettämiseen kenties jo aivan lähitulevaisuudessa.
Siis neuvoni teille, hyvät ihmiset: älkää missään tapauksessa lopettako maanista tänne kirjoittamista. Haave oikeasta elämästä on houreinen illuusio ja myös sellaiseksi jää.- f.n.k
Elämä on matka..ja siinä on monia eri vaiheita!! Älä tuomitse,ettei sinua tuomittaisi,vai miten se nyt meni?
- adrianleewerkuhn
f.n.k kirjoitti:
Elämä on matka..ja siinä on monia eri vaiheita!! Älä tuomitse,ettei sinua tuomittaisi,vai miten se nyt meni?
Minähän olen lähes pyhä Fransiscus, tosin lintuja inhoten, mutta köyhiä intohimoisesti(ja etäältä) puolustaen...:D
- f.n.k
adrianleewerkuhn kirjoitti:
Minähän olen lähes pyhä Fransiscus, tosin lintuja inhoten, mutta köyhiä intohimoisesti(ja etäältä) puolustaen...:D
Tehän vittuilette minulle?:(
- adrianleewerkuhn
f.n.k kirjoitti:
Tehän vittuilette minulle?:(
Kuten saattanet tietää/muistaa, käsite "vittu" on allekirjoittaneelle käytännöllisesti katsoen tuntematon entiteetti..:-)
- f.n.k
adrianleewerkuhn kirjoitti:
Kuten saattanet tietää/muistaa, käsite "vittu" on allekirjoittaneelle käytännöllisesti katsoen tuntematon entiteetti..:-)
Anteeksi lipsahdus!
- Serpico
Alkaa lenkkeillä. Säännöllisemmin. Jouluna hakkasin halkoja. Se oli hardcore-aktiviteetti.
Pitäis organisoida elämä.- f.n.k
Mielestäni elämästä pitää vain nauttia,so simple,maybe..
- Serpico
f.n.k kirjoitti:
Mielestäni elämästä pitää vain nauttia,so simple,maybe..
järjestelis siihen yksikertaisesti enemmän nautintoa! Miten? Mietitään vielä.
- f.n.k
Serpico kirjoitti:
järjestelis siihen yksikertaisesti enemmän nautintoa! Miten? Mietitään vielä.
Tärkeintä lienee huomata elämän ainutkertaisuus,niin fraasilta kuin se tuntuukin:)
- Serpico
f.n.k kirjoitti:
Tärkeintä lienee huomata elämän ainutkertaisuus,niin fraasilta kuin se tuntuukin:)
Sittenhän tässä ei oikeestaan oo hätää. Riippuu tietysti keneltä kysyy. Ainutkertaisuus, se on kyllä tiedossa. Riipivän selvästi.
oon mäkin vähän ihmetellyt et eiks se sun vaimoke ihmettele yhtään kun miehellä menee puolet päivästä netissä istuessa. Ja esim. sitä et eiks se muka tuu kurkkiin olan yli et mitäs se äijä siellä hommaileekaan, vai tietääks se muka et sä kirjottelet tänne näin ahkerasti??
Mä huomasin onnekseni et mä tähän sit ookkaan mitenkään pahasti koukussa, heti kun kun ei oo mitenkään pakotettu istuun netin ääressä 8 tuntia päivässä tyhjän panttina eikä oo ees enää sitä takaraivossa kutkuttelevaa 'joku onneton vois hairahtua tattiin' mahdollisuuttakaan niin ite ihmiset / keskustelut ei vain jaksa kiinnostaa niin paljoa. Eli enpä aio tehdä asialle yhtikäs mitään vaan jataa satunnaista vitutuksien purkua / pikku vittuilua kaikkien iloksi.- kaikille...
...niille vakio- ja muillekin palstalaisille, jotka ovat onnistuneet hankkimaan sen tosielämän. Teitä oli ainakin muutama tässäkin ketjussa, jotka olette minua ja muitakin puskalaisia huvittaneet pähkäilyillänne. Onnea jatkoon, enkä pahoita mieltäni vaikka teillä ei enää niin paljon aikaa olisikaan uhrata näille palstoille.
Toisaalta, jos joku elää harhassa, niin hyvää jatkoa sillekin toiminnolle. - kewi
Joskus asiat vaan tapahtuu jos on tapahtuakseen...
pitkä avioliitto päättyi puolison siirtyessä ajasta ikuisuuteen ja minun elämä muuttui joksikin aikaa virtuaaliks tai mitä lie ollutkaan..
kunnes viime syksynä rupes oikea elämä.....
hymy :) ilemään ja olen oikein tyytyväinen... - Naikkonen_sanoo
ja myönnän että joudun joidenkin ikäväksi tai ehkä juuri sen vuoksi jatkamaan tätä "nuoleskelua" juuri niin kauan kuin itseäni huvittaa. On nääs haaska-aika meneillään ja mikäpäs sen mukavampi tapa odotella mielen kypsymistä seuraavalle suhteelle kuin roikkua miehen logiikka palstalla ;)
- monipuolistaa
uusiin ulottuvuuksiin tätä virtuaalielämääsi vaikkapa näin:
Rekkaa naispuolinen nikki itsellesi ja ala flirttailemaan "hänen" kanssaan. Täällä ei ole tainnut olla sellaista kunnon kolmiodraamaa vielä, jota lukijat voisivat herkeämättömällä kiinnostuksella seurata. Rekkaa samantien muutama kaveri ittellesi komppaamaan, jos on tarvetta. :)Elämänsisältöni nousisi aivan uusiin sfääreihin, jos voisin virutaalisesti deittailla itseni kanssa. Onko nimimerkkiehdotuksia?
- sfln
Ratikkakuski kirjoitti:
Elämänsisältöni nousisi aivan uusiin sfääreihin, jos voisin virutaalisesti deittailla itseni kanssa. Onko nimimerkkiehdotuksia?
Tosin jotkut väittävät, ettei ole aikaa, vaan kaikki tapahtuu yhtaikaa. Sä voit vastata omalla nimimerkillä ja jutella 3 vuotta vanhemman itsesi kanssa. Tai et oikeastaan voi, mutta hän voi kuitenkin vastata 3 vuotta nuoremmalle itselleen.
- Serpico
että monelle tämä on joku transit-halli parisuhteiden välissä. Itselleni lähinnä halpaa huvia ja hyvää materiaalia monenlaisten huomioiden tekemiseen. Tällä hetkellä ei vois vähempää kiinnostaa parisuhde, elämä on muutenkin tyydyttävää. Ihan hyvin sitä elämää voi olla vaikka kone on edessä osan päivää.
- ronjashka
Mitä muuta mä sitten puuhaisin iltaisin, kun ei mulla ole ketään kavereita ja olen eläkkeellä oleva mielenterveyspotilas? Toivottavasti joku uskoo..>:)
- olen pitkään
miettinyt, että oliskohan mun syytä rekata itseni. Rekkaamattomuus tuntuu häiritsevän niiiiin monia (heh, oikeastaan se on kivaa).
- scale
missä niitä myydään? Mä ainakin ajattelin hankkia sellaisen luxuselämän jostakin etelämeren saarelta.
- Viridienne
...toinen elämä. Siitä tulis vissiin jotain kaksoiselämää :P Hhe onpa vitsi.
Johan minä olen tässä parin päivän aikan purkautunut tällä palstalla ihan kiitettävästi. Eikö?
Mulla tulee mieleen nyt semmoinen nuista valittajista ja muista puskailijoista, ettei ne edes osaa kirjottaa. Kuvitteleevat vissiin, että tämmöisessä menee kauankin, kun jotain tänne raatustaa. - joo...
.
- .
.
- Noona
ja taas nousee =) Mutta elämää ois välillä kiva vaihtaa, alkaa välistä kyllästyttää tää nykyinen töihin-kotiin-jumppaan-kotiin rumba...
- KoppavaHoro
siksi minäkin vastasin :)
ainä löytyy puskia, joiden mielestä hankkimasi elämä ei ole elämää ja kehottavat hankkimaan elämän
- anzzy.
siksi on eläkettän leikattava pienemmäksi.....tarkan laskelman mukaan elän sitten, kun täytän 63v
vielä 21 ja½ vuotta päivälleen. Että on tässä reilusti aikaa valmistautumiseen runsaasti:DD - sininen_sitruuna
.. suotta hankkimaan. Näin on ihan hyvä. :)
- KoppavaHoro
elämäksi se, että kirjoittaa ilman rekattua nimimerkkiä. Minä kokeilin, mutta ei se yhtään enempää elämältä tuntunut.
Tänään mulla on ollut kai sitä oikeaa elämää, kun olen pessyt pyykkiä, käynyt postissa, Lidlissä, kirpparilla, tankilla ja Cittarissa. Lisäksi kaksi kertaa ulkona rekkujen kanssa ja pessyt lisää pyykkiä. Olin meinannut ottaa aurinkoa koko päivän, mutta vaikka on lämmin, niin arska piileksii savu- tai sumuverhon takana.
Aamulla luin HeSaa kaksi tuntia ja nautin kahvistani. Onko se elämää? Siltä se ainakin tuntui! Vai onko elämän tunnusmerkki se, ettei nauti, suorittaa vaan? No, sitä mä ehdin viikollakin.- jhlihiöö
Ja epäsosiaalisuudeksi riittää kenties se, että sä kailotat arkipäivän tekemisiäsi ja harjoitat syrjintää, ottaen huomioon, että vaikka kenties toisin kuvittelet, on lukijayleisösi mahdollisesti miljoonia, eikä ainoastaan se omasi, sinulle henkilökohtainen "Miehen Logiikka" keskustelupalstan symppikaveri-jengisi. Ja luultavasti nimimerkin taakse kätkeytyvän narsismi ei salli tällaista kommenttia vastineessa, eli minun viestini on mielestäsi asiaton ( eikö niin?), vaikka olen ainoastaan yksi, mahdollisesti yksi jopa miljoonista lukijoista, joka esittää kannanoton keskustelupalstakommenttiisi puhtaasti keskustelupalstalta luettuun perustuvan mielikuvan perusteella?
Mun mielestäni on tylsää, että verraten huonot ja keskustelukyvyttömät kirjoittajat havaittavasti esittävät tässä (& tälle) julkiyleisössä ( & julkiyleisölle) olevansa asiallisuuden perikuvia juuri nimenomaisesti keskustelupalstalla, kun kuitenkaan se asia ei ole siten, vaikka sinä ja kaltaisesi aktiivisesti annatte omianne ymmärtää ( v*tun silmään kusijat). Tämän havainnon olen tehnyt ainoastaan keskustelemalla tällä keskustelupalstalla...
Minua - sinänsä- ei vittujakaan ( anteeksi kiroilu) kiinnosta, että kuka tai mikä on kukin tai mikin kirjoittaja, mutta inhoan esimerkiksi sinun epä-älyllistä tapaasi tappaa ja raiskata kaikki yleisluontoisessa asiassa pitäytyvä keskustelu. Sinäkään et; jos siis et ilmeisestä palstakomppikaveristasi olisi halunnut keskustella, olisi tullut sönköttämään tähän jonkun torspon esiin nostamaan ketjuun mitään, joskin mulkuin on tietysti se ( kaverisiko, vaiko kenties ehkäpä sä, jos saan kysyä?), joka nosti sisällöltään typerän ketjun esiin.
Hienoa, kun pässit kirjoittajat häätää kaikki itseään älykkäämmät vittuun... Ketään fiksua tuskin kiinnostaa mainitsemasi Lidl-reissusi ja etc., joten ton on pakko vaatia jo vähän luuloja tyypiltä omasta kiinnostavuudestaan, jos olet tosissasi.
Mulla on mielikuva nimimerkistäsi kusipäänä. jhlihiöö kirjoitti:
Ja epäsosiaalisuudeksi riittää kenties se, että sä kailotat arkipäivän tekemisiäsi ja harjoitat syrjintää, ottaen huomioon, että vaikka kenties toisin kuvittelet, on lukijayleisösi mahdollisesti miljoonia, eikä ainoastaan se omasi, sinulle henkilökohtainen "Miehen Logiikka" keskustelupalstan symppikaveri-jengisi. Ja luultavasti nimimerkin taakse kätkeytyvän narsismi ei salli tällaista kommenttia vastineessa, eli minun viestini on mielestäsi asiaton ( eikö niin?), vaikka olen ainoastaan yksi, mahdollisesti yksi jopa miljoonista lukijoista, joka esittää kannanoton keskustelupalstakommenttiisi puhtaasti keskustelupalstalta luettuun perustuvan mielikuvan perusteella?
Mun mielestäni on tylsää, että verraten huonot ja keskustelukyvyttömät kirjoittajat havaittavasti esittävät tässä (& tälle) julkiyleisössä ( & julkiyleisölle) olevansa asiallisuuden perikuvia juuri nimenomaisesti keskustelupalstalla, kun kuitenkaan se asia ei ole siten, vaikka sinä ja kaltaisesi aktiivisesti annatte omianne ymmärtää ( v*tun silmään kusijat). Tämän havainnon olen tehnyt ainoastaan keskustelemalla tällä keskustelupalstalla...
Minua - sinänsä- ei vittujakaan ( anteeksi kiroilu) kiinnosta, että kuka tai mikä on kukin tai mikin kirjoittaja, mutta inhoan esimerkiksi sinun epä-älyllistä tapaasi tappaa ja raiskata kaikki yleisluontoisessa asiassa pitäytyvä keskustelu. Sinäkään et; jos siis et ilmeisestä palstakomppikaveristasi olisi halunnut keskustella, olisi tullut sönköttämään tähän jonkun torspon esiin nostamaan ketjuun mitään, joskin mulkuin on tietysti se ( kaverisiko, vaiko kenties ehkäpä sä, jos saan kysyä?), joka nosti sisällöltään typerän ketjun esiin.
Hienoa, kun pässit kirjoittajat häätää kaikki itseään älykkäämmät vittuun... Ketään fiksua tuskin kiinnostaa mainitsemasi Lidl-reissusi ja etc., joten ton on pakko vaatia jo vähän luuloja tyypiltä omasta kiinnostavuudestaan, jos olet tosissasi.
Mulla on mielikuva nimimerkistäsi kusipäänä.Mene vittuun häiriköimästä minun keskustelunavauksestani. Sinun ei todellakaan pitäisi avata suutasi kuin suihinottoa varten. Ja sama virtuaalisesti: Parempi kun pidät kätesi ristissä, irti näppiksestä, ellei sormissasi ole joku hoitoa vailla oleva. Mutta ajatuksiasi ei juuri kannata esiin tuoda.
- KoppavaHoro
jhlihiöö kirjoitti:
Mulla on mielikuva nimimerkistäsi kusipäänä."Mulla on mielikuva nimimerkistäsi kusipäänä"
Kiitos samoin!
Muuta en viestistäsi jaksanutkaan lukea, 100-prosentin todennäköisyydellä samaa tuubaa kuin aina. Kuinka sinua on kiusattu, kuinka minä olen tukenut kiusaajia, kuinka nimimerkkini on moukkamainen, kuinka ketään ei kiinnosta (paitsi siis tietty sinua) jne jne.
Se hyvä puoli näissä sun avautumisissa on, että mulle selkenee joka kerta, että luojan kiitos mä en ole sinä! Hallelujaa, mulla on asian NIIN hyvin! jhlihiöö kirjoitti:
Mulla on mielikuva nimimerkistäsi kusipäänä.Taas minua syrjitään täällä ja ihmettelenkin suuresti mikset taaskaan muista mainita minua millään tavalla.
Auttaisiko asiaan jos toivoisin sinun laittavan itsestäsi tämän tyyppisiä kuvia palstalle:
http://img40.imagevenue.com/loc24/th_6ef8a_fb40556.jpg- jhlihiöö
KoppavaHoro kirjoitti:
"Mulla on mielikuva nimimerkistäsi kusipäänä"
Kiitos samoin!
Muuta en viestistäsi jaksanutkaan lukea, 100-prosentin todennäköisyydellä samaa tuubaa kuin aina. Kuinka sinua on kiusattu, kuinka minä olen tukenut kiusaajia, kuinka nimimerkkini on moukkamainen, kuinka ketään ei kiinnosta (paitsi siis tietty sinua) jne jne.
Se hyvä puoli näissä sun avautumisissa on, että mulle selkenee joka kerta, että luojan kiitos mä en ole sinä! Hallelujaa, mulla on asian NIIN hyvin!Sulla ei ole asiat hyvin: sä hourupäähän ( joko tietoisesti tai ei- tietoisesti) kiusaat julkisella keskustelupalstalla tuntematonta = minua, jolla _ei_ ole nimimerkkiä...Ehkäpä olet hieman hörhö, mutta kunnianloukkauksen julistaminen oikeutettuna ei hei ihan ole mitään järkisälää rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittavalta kirjoittajalta, camoon...
Suoraansanottuna, vaikken väkivaltainen olekaan, enkä sellaisista asioista keskuudessanne olevien hullujen vuoksi edes viittaile ( kosken halua, että kukaan luulojensa pohjalta toimiva hourupää lähtisi kirveen kanssa kadulle keskustelelupalstalta lukemansa perusteella...), tekis mieli melkein jopa mieli lyödä turpiin noin tyhmää ihmistä, joka ei tosiaan näemmä tajua edes sitä, että kuka on kiusattu keskustelupalstalla tai joka vaihtoehtoisesti kiusaa tietoisesti keskustelupalstalla mua viatonta... Yäk! Rotan moraali sulla näemmä, mikä lienetkin.
Keskustelen kanssasi maksimissaan pari kertaa kuukaudessa ja useimmiten en sitäkään ( en juuri koskaan keskustele nimimerkkisi kanssa), koska nimimerkiltäsi ei saa vastineeksi kirjoituksiin kuin hörhöjä luulotteluja tai aggressioita aina, asiasta ja kirjoitetun sisällöstä riippumatta. En voi mitään sille, että hourupää vihaat jotakin mielikuvaa. Sitten kun vielä ei ole kyseenlaiastamisen kykyä, niin tolleenhan siinä just varmaan käy, että kaltaisiini syyttömiin purat keskustelupalstalla idiotismisi - ilman vielä keskusteluintressiäkään, kuten havaittu on.
Mä en ole tehnyt sulle juntti yhtään mitään. :D
- zisel
hulluja puhu! Ketä noi puskat fanittaa sitten jos häivyt? Ne tulee tietenkin mun kimppuun sitten :D
ihan oikea elämä?
Hyvä, pelkäsinkin että sitä tarkoitat. Mutta noin muuten, tulin sieltä elämästä juuri ja oikein mukavaa oli, kiitos kun et kysy : )
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922107
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?54891- 122787
- 82776