paskat housussa

kalja ja maha

Juon kaljaa. Joka ilta. Paljon.
Paskansin tuossa sohvalla vahingossa housuuni kun pieraisin. Pelkkää velliä. Ei edes oikeaa paskaa.

Onkohan sisukset jo loppu?
Olen kyllä myrkyttänyt ripulilääkkeillä etc. jo kauan.

Ei haluttaisi tuota kaljan juontia lopettaa siksi että paska menee housuun. Kun se on rakas tapa se jatkuva kaljan juonti.

Auttaako jos syö vain vähän ja nekin jotain terveysrehuja?

Jos ei auta niin ei se haittaa. Paskon mielelläni housuun niin kauan kuin muita vikoja ei elimistö ilmoita.

70

9557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä tenkanen

      sulla se on paskantaminen housuun:D

    • vaippoja

      Säästyy pyykkiä ja helpottaa elämää.

    • Jees.

      Eihän toki sen takia kannata lopettaa jalon oluen nautiskelua.
      Voit välttää vaivan olemalla syömättä puoli päivää ennen rakkaita oluitasi. Siten olut kihahtaa paremmin lettiin ja säästät kuluissa, eikä tarvitse aina läträtä pesussa niitä paskaisia kalsareita ja pestä persettään.

      • Anonyymi

        Lopeta oluen juonti, tule uskoon syo vain porkkanoita


    • sinun tapauksessasi

      olisi ottaa käyttöön potta, niin ei tarvitsisi istua sohvalla piereskelemässä.
      Kerran olen ollut vierailulla paikassa, missä vessassa oli telkkari. Reteetä oli istua pytyllä ja katsella liikkuvaa kuvaa.

    • ...

      Mene lääkäriin valittamaan masennusta ym. mielialan apatioita. (Jätä mainitsematta, että juot kuin sieni jos ei näy päälle JA pyri olemaan selvänä käyntihetkellä, lekurit aina takertuvat pikkuseikkoihin kuten alkoholinkulutukseen...).

      Kun saat kunnon masennus/mielialalääkkeet ja otat kunnon annoksia, niin olo on useimmiten vielä rattoisampi kuin vain kaljaa juodessa ja tarpeeksi hyvät fiilikset kun saat, niin sonta housussakaan ei haittaa enää minkään vertaa. Ihmettelet jo itsekin miksei ketuta lainkaan, vaikka ovat housut yltäpäältä kurassa sisältäpäin.

      Tosin pitkäkestoisten ja hitaasti vaikuttamaan alkavien lääkkeiden saamisessa (joita useimmiten määrätään) on se haittapuoli, että menee n. 1-2kk ennen kuin alkavat vaikuttaa. Siihen asti joutuisit siis iltaisin istumaan allesi laskien ja todennäköisesti se ottaisi vielä pattiin.

      Mutta kyllä se siitä, älä anna tällaisten pienten kosmeettisten juttujen haitata hienoa harrastusta.

      • Anonyymi

        Kun juo riittävän paljon ja riittävän kauan ei enää haittaa jos housuun valahtaa vähäsen savea.


    • Oon ennekin sanonut että kalja on kuravelliä vaikka se on pullossa, mennä nyt vielä juomaan sitä. Voi hyvänen aika! No on mullakin noita märkiä pieruja tullut silloin kun ei ollut muuta juomista ko sitä kuravelliä, nyt juon lasillisen vettä ja meen nukkumaan (selvinpäin)

      • Anonyymi

        Teidän puolueelta ei muuta tulekaan kuin märkiä pieruja.


      • Anonyymi

        Ootteko löytäneet tåunin kanssa jo uuden vessan jossa vetää omoa nokkaan?


    • Rehellinen_hevosmies

      Ei kukaan täyspäinen ihminen tässä maassa juo sitä sukanpesuvettä juo. Siitä litkusta vielä kehtaavat käyttää nimeä OLUT!
      Meidän massatuotanto-oluella onkin yhteistä oikean oluen kanssa vain nimi, ei muuta. Loppu on enemmmmän yhteistä vaikka AIV:n kanssa.
      Oikea nimi sille olisi vaikka "entsyymiolut", joka se onkin.
      Kukaan ei kysele missään, miksi se täkäläinen alapesuvesi ei kelpaa ollenkaan myyntiin perinteisiin olutmaihin, joissa edelleenkin juodaan aitoa luomuolutta?
      Siellä tiedetään täkäläinen entsyymeillä kiihdytetty valmistusmenetelmä.
      Olut täällä uhrattiin tehokkuuden alttarille.

      • Anonyymi

        Se on makuasia sanoi musti kun munia nuoli.


      • Anonyymi

        Ei sitä maun vuoksi juodakkaan


    • joskusjuoppo

      Kuulostaa vähän oudolta tuo juttusi.

      Järkevä ihminen pitäisi pienen tauon juomisessa.
      Katsois että palautuuko vatsan toiminta normaaliksi.
      Lekurissa kannattais myös käydä.
      Jos olet syönyt ripulilääkkeitä kauan olet saattanut sekoittaa silläkin vatsan normaalin toiminnan. Muistaakseni useimpia ei saisi käyttää viikkoa enempää.

      Haittaa se housuunpaskominen muita ihmisiä. Jos taksissa, linja-autossa kaupassa käydessä paskot housuusi.

    • kuituja!

      Kannattaa siirtyä ihan kotipizza-linjalle kun dokaa. Niissä on kaikki aineet ihan hyvässä sovussa keskenään, suolaa ja rasvaakin. Lisäksi vitamiini pillereitä ja piimää.

      Ei sen kaakan pitäis noin loiskautella jos muistaa syödä ruokaakin. Kokeiles muuten ihan säilykelihaa. Jos rahat ei riitä tölkki nötköttiin niin osta kissan ruokaa, se on ihan hyvää kun vähän laittaa lisää suolaa.

      Ei vihanneksien kanssa jaksa juopotella, sitä pitää saada sellaista hitaammin sulavaa sekaan kun silleen suolikin toimii asiallisemmin.

    • Peräsilmä.

      Kuvaamasi luonnonilmiö on kyllä varsin yleinen kaljasieppojen keskuudessa, mutta siitä ei hevin puhuta.
      Kalja on aivan kiljun veroinen pötsin sekoittaja, mutta hyvin demokraattinen, kun ei kysy sosiaalista asemaa tai vuosituloja kun housuun pärähtää.
      Satiirissakin on aina osa totuutta.

    • ex-Jasu

      Sattui kassajonossa eteen samanlainen kaveri, mäyris kourassa.

      Voi v... että se haisi. Ei varmaan itse haistanut omaa tuoksuaan, eikä tajunnut miksi turvavälit takana olivat suuret.

      Tämäkin varmaan oletti, ettei hänen juomisestaan ole kenellekkään mitään haittaa.
      Alkoholisti on totaalisen sokea omille ongelmilleen...

      • joskusjuoppo

        Ei ne aina haista, Omia ongelmiaan. :)
        Olin joskus 7v. sitte portsarina vähän aikaa.
        Jouduin heittämään tyypin ulos koska se perkele HAISI... aivan suoraan siis paskalle.
        Oksettaa vieläkin...

        Jasu, ihan samaa mieltä olen.


      • Anonyymi
        joskusjuoppo kirjoitti:

        Ei ne aina haista, Omia ongelmiaan. :)
        Olin joskus 7v. sitte portsarina vähän aikaa.
        Jouduin heittämään tyypin ulos koska se perkele HAISI... aivan suoraan siis paskalle.
        Oksettaa vieläkin...

        Jasu, ihan samaa mieltä olen.

        Nykäsen masalla oli myös löysää paskaa myös alakerrassa.


    • kalja ja maha

      No, katsotaan miten tuo paskantaminen pysyy kontrollissa. Enää en uskalla pierua töräyttää milloin vaan. Ennen piereskelin antaumuksella.
      Nyt saattaa olla että täytyy pierutkin hoitaa pöntöllä.

      En juurikaan kärsi ummetuksesta tätä nykyä.

      • pierunvarsi

        Nuorilla on unet märkiä ja pierut kuivia,
        iän myötä se kääntyy päinvastoin.

        Kyllä mullakin on jännää pitänyt jos kävin
        pubissa pikasesti 4 - 5 tuoppia tunnissa leukaan
        kaatamassa - jos ei kusettanu niin kyllä pieretti linja-autossa ja kotiin piti kävellä pysäkiltä persposket tiukasti yhdessä kuin hitlerjugenttilainen


      • Anonyymi

        Sellaisia se on kun tulee vanhaksi, ei kannata laskea hoyrya housut jalassa, muuten on plorot housussa


      • Anonyymi

        Kumipöksyt päälle, niin ei haittaa.


    • hyvää yötä

      tässä konetta vielä enne pehkuihin menoa naprasin ja nauroin tälle ketjulle ääneen. Toivottavasti naapuri ei kuullut, tai luulee, että en jaksanut olla tipatonna tammikuuta.

      Täällä on ihanaa jengiä ja sana hallussa, mutta huomeniin :)

    • hautaanvalmis

      Kaljan kittaaminen nostaa suolistosyöpäriskin 20x
      Joten onnea elämässä, jatka samaa rataa.

    • Joo paskannat vaikka kuppiin ja syöt sitä samalla

    • eivielänero

      vatsahan tarvii entsyymiä, vai miten asian laita on, kysyn kun en ole vielä juonut niin paljon, et olisin kaikkitietävä johon juominen usein johtaa...

    • kantis-sontis

      Tosimiehellä on aina vähän kakkaa housussa.

      • Anonyymi

        Ei kakkaa, vaan löysää, veristä ja haisevaa rapulapaskaa!! 😎


    • asdfh1264

      Urajuopon ripulireikä laulaa ilman syömisiäkin.

    • Anonyymi

      Onkohan ongelma ratkaistu jo? Minulla on sama vaiva. Paska on kuin vettä laskisi hanasta.

    • Anonyymi

      Minä oon jo 30 täyttäny ja aina kusen housun ja haisen väkevälle siks omistan 7 housut.

      • Anonyymi

        No tuo on verrattaen aika pientä.


    • Anonyymi

      Älkää ryypätkö tyhjään vatsaan, varsinkaan sydänlääkkeiden kanssa. Se on meikän ehdoton suositus uloslähtijöille, jos et halua matkalla paskoa housuihisi. Itse kerkeän aina juosta metsään kyykylle. Ainakin yksi etu tässä, että asuu keskustaa kauempana.

      -Kk

    • Anonyymi

      Oluen juonnin lopetusta ei soisi kenellekään tapahtuvan. Toivottavasti sonta on jäykistymään päin kaikilla kaljasiepoilla.

      • Anonyymi

        Ulosteen koostumuksen saa paksummaksi nauttimalla myös esim viiniä, jos ei väkeviin halua koskea. Itsellä kerran kaljaputki vaihtui viinin kittaamiseen, ja koostumus muuttui yllättäen liiankin kovaksi. Hain apteekista Microlax pienoisperäruiskeita ja sen avulla sain lannan miellyttävästi ulos.


      • Anonyymi

        Määkin kävin 7 vuotta paskomassa extyöantajan firman rappukäytävään.
        Paprut jäi samaan kasaan.


    • Anonyymi

      Nub mielestä ASD on trolli, sillä väitti kerran, että ei pystynyt pidättelemään pökälettä. Kyllä se housuun paskominen on aina ripulia ja siksi sitä ei aito alkoholisti voi pidätellä.

    • Anonyymi

      Voi voi. Tulin etsimään täältä vertaistukea. Eilen aamukaljojen jälkeen vatsassa kurahti pahasti. Ehdin tarttua vessan oven kahvaan ja sitten pärähti ruikku sonnat punttiin. Pitäisikö siirtyä viinin lipittämiseen?

      • Anonyymi

        Alkoholistin oireilua jos Suomi on kuralla ja kuset housuissa?🤪🤪


      • Anonyymi

        Ei tarvitse, sama ongelma monilla.
        Et ole yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse, sama ongelma monilla.
        Et ole yksin.

        Ehkä jotkut trollaavat tajuamatta sitä, on valtava määrä alkoholisteja, jotka aivan aikuisten oikeasti kärsivät moisesta.


    • Anonyymi

      Aito alkoholisti ei aina kerkeä vessaan ajoissa.

      -Fakta

    • Anonyymi

      Minulla tuli pasko housuun eilen illalla. Toki kotioloissa, minä ryyppään vain kotona, niin ei häiritse muita. Housut sankoon likoamaan ja alapesu ilman turhia puheita. Kuuluu juopon elämään.

    • Anonyymi

      Nyt olet saavuttanut sen kaljanjuonnin hekumahetken. Sinun elimistösi toimii niin tehokkaasti että se antaa uloskin enää pelkkää ohutta velliä.
      Elimistösi käyttää kaiken muun ravinnoksi ja näinollen sinun elimistön hyötysuhde on noussut aivan uudelle tasolle. Tähän pitäisi kaikkien kansalaisten pyrkiä.

      • Anonyymi

        Kaikkien kansalaisten on pyrittävä eduskuntaan puhumaan paskaa.


    • Anonyymi

      Minulla on päässyt housuun ihan pökälettäkin, ei se aina tarvitse olla velliä. Purkautumispaine on vaan niin hirvittävä, ettei ole mitään mahdollisuuksia pidättää. Toki siistimpää hommaa, kuin ripulavellin päästö.

      • Anonyymi

        Oletkos kokeillut aunustappia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos kokeillut aunustappia?

        Anustappi ja jeesusteippi voisi uhmata jopa 4 barin suolistopainetta. Se on sama, jota suositellaan pyöränrenkaan paineeksi, mutta suolistossa se aiheuttaa tosiaan sen, ettei edes kiinteää ASD-pökälettä voi pidätellä.

        -Yksi teoria


    • Anonyymi

      Neuvo kaikille oluen juojille. Juokaa sitä mahdollisimman paljon ja jatkuvasti. Itse olin ennen kurapaskat housussa jatkuvasti ko. ongelman vuoksi, mutta olen siedättänyt itseni ja nyt paska on teräksen kovaa vaikka housussa onkin edelleen.

      Hyvää oluen juontia kaikille!

    • Anonyymi

      Haluaisin mennä pilkille, mutta pilkkireiän näkeminen alkaa paskattamaan aika paljon.

      • Anonyymi

        Jäät lähti mutta paska on edelleen housussa.


    • Anonyymi

      Siirry asumaan kokonaan vessaan, istut koko ajan pöntöllä, siirrät television ja tietokoneen, mikroaaltouunin ja kaiken tarvittavan vessaan, voit istua pöntöllä koko ajan.

      Ja katso: kun pitää heittää elimistön läpi jo virrannut olutta pippelin kautta ulos, olet silloinkin jo valmiiksi asennoituneena, kakkaamisesta nyt puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Kumma juttu kun juon nelos olutta niin ei ongelmaa mutta kolmoseen vaihdettaessa alkaa kurapaska loiskumaan housun lahkeessa saappaseen. Kalja.

    • Anonyymi

      Paskattaa kaljan juonti. Jouduin lähtemään koulusta kotiin sen vuoksi ja kyllä oppilaita itketti

    • Anonyymi

      Oho

    • Anonyymi

      Hetkinen, tää on 15 vuotta vanha ketju . Paljon onriibul... Siis vettä virrannut tänäkin aikana...

      Asd

    • Anonyymi

      Jouduin tänä aamuna ponnistamaan koiralenkillä metsässä. Tai oikeammin laskin housut nilkkoihin ja pyllistin. Valtava vetelä kasa putosi mättäälle. Oli mukava jatkaa lenkkiä sen jälkeen, kun paine oli purettu.

      • Anonyymi

        Hyvin paskottu, taito on opittu lahjakkaasti


    • Anonyymi

      Palstalla on ripuloitu jo vähintään 15 vuoden ajan!

    • Anonyymi

      Tyyppi osti rusketuspillereitä sossua ja naisia silmällä pitäen. Söi niitä, jolloi ulosti lähes samantien housuihinsa. Teki valituksen ja vaati rahojaan takaisin jopa kuluttajainsuojaviranomaisia käyttäen.

      Ei onnistunut, sillä tuote teki juuri sen, mitä oli luvannut, eli rusketuksen. Kalsarit olivat hyvin ruskeat. PA-DUM -THIS!

      ~vitsi oma keksi mä - ^☼^

    • Anonyymi

      Oho

    • Anonyymi

      Ap mikä on tilanne?

    • Anonyymi

      ap sontii housuunsa taivaan isän luona

    • Anonyymi

      Pian loppuu sontaseppojen elämä sellaisena kuin tunnemme sen.
      Työskentelevät jatkossa puhtaanapitolaitoksen jätelajittelussa ja viemärien kunnostus -ja tarkastustöissä kelan ruokaetuudella.

    • Anonyymi

      Mikäs tässä lomaillessa. Sontaa tulee löysänä ja jäykempänä kaljan juonnin seurauksena. Mutta kun kotona ryyppää, on WC tila lähellä.

    • Anonyymi

      Alkaa Olla ikaa kun pierun ei voi luottaa, Jo's laskee painetta ja menee koko annos housuun, vaikka en juo kaljaa

    • Anonyymi

      dwqs

    • Anonyymi

      Jos sulla on keliakia niin kaljaa ei valitettavsti voi kuitata lainkaan. Muuta viinaa kyllä niin paljon kuin sielu sietää.

      • Anonyymi

        Paskamahasta irtoo saavillinen paskaa ja ämpärillinen kusta. Näin kun venytys on viety maksimitasoon!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe