Eläkeläispoliisi puhuu muunneltua totuutta ja "omituisia" asioita. Eikö eläkkeellä olevalta poliisilta edellytetä mikäänlaisia "käytöstapoja"?
Eläkeläispoliisi
12
797
Vastaukset
- Pihapoliisi?
Voi kun paikallinen pihapoliisi muuttaisi pois ja kyttäys sekä naapureille vittuilu loppuisi tyystin. Tosin taloomme on ilmestynyt nyt kusija jota tapahtuu tasaisin väliajoin joten naapureiden mulkoilut toisiaan kohtaan hiukan auttavat kyttäyskulttuurin palautumista meidänkin taloyhtiöön.
Valituskirjeitä ilmestyy silloin tällöin joten ehkä täällä on vielä toivoa kyttäyskulttuurin uudelleen syntymisestä. - tyypin
Elämän katsomuksessa opittavaa ja vielä ylimielinenkin.
- Pakene
"Pahoinpitelyssäkin tunnetaan sellanen käsitys kun ”provosointi” lieventävänä asianhaarana. Sitä ei raiskauden yhteydessä laki tunne. "
- Valehtele ihan niinkuin hän
Vaikutat niin pelokkaalta ja tunnut tosissasi luulevan, että oot tehnyt jotain aivan ennenkuulumattoman hirveää. Lisäksi vaikutat tollaselta tyypilliseltä ylivastuulliselta ihmiseltä, johon vähääkään narskuiluun taipuvaiset ihmiset heti iskee kyntensä.
Minulla on sinulle selanen neuvo, että tee kuten hän. Pakoile nk. vastuuta ja valehtele ihan niinkuin hänkin on tehnyt. Olen itse huomannut, että tämä on se ainoa oikea keino ”keskustella” narskun kanssa. Potut pottuina. - Narskut
Toisen posken kääntäminen ei narskujen kanssa sovi. Ei sovi sekään, että sinä kiltisti myönnät rikkoneesi lakia, mutta hän ei tietenkään myönnä provosointiaan ennen sitä. Laki kuiteski tuntee juuri tämän provosoinnin lieventävänä asianhaarana.
- EU ja laki
Ennen mahdollisen rikosilmoituksen tekoa voisi tutustua seuraaviin lakiasioihin:
- Julkinen herjaus
- Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
Lakikirjoista saa selville, mitä kyseiset termit tarkoittavat, ja onko mahdollisesti kyse jostakin edellä mainitusta asiasta. Samoin oikeuden mahdolliset ennakkotapaukset kannattaa tutkia. Jos itse ei ole juristi, niin asioiden riittävä perusteleminen saattaa olla haastavaa. Rikosilmoitusta ei kannata tehdä, jos vain tuntuu siltä, että on tehty rikos, vaan on oltava varma. Epäselvissä tapauksissa kannattaa kääntyä jonkun pätevän oikeusoppineen puoleen, ihan livenä - Muuala osataan paremmin
Kyllä Mikkelissä on ihan oma tyyli, muualla asiat sujuvat paremmin ja yhteishengessä, eläkeläispoliisitkin osaavat käyttäytyä.
- kyseleväinen
Mikä on eläkeläispoliisi? Partioiko se vanhainkodeissa ja pitää siellä kuria ja järjestystä?
- Ei tunne lakia
Ja esittää lainvarjolla mitä kummallisempia väitteitä ja olettamuksia jotka eivät ole tosia!
- ldfkdft
Ei tunne lakia kirjoitti:
Ja esittää lainvarjolla mitä kummallisempia väitteitä ja olettamuksia jotka eivät ole tosia!
Kuka kertoo?
- EU:ssa
Vapautta, turvallisuutta ja oikeutta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415