kuumailmapallollako minun pitäisi tömähtää äänettömästi taivaalta viereesi iltahämärässä ja yllättäen kaapata sinut kainalooni..en tiedä oikeen muuta mitä en olisi jo kokeillut..
Niin..
8
953
Vastaukset
- sekin:)
en tiedä mitään, mitä en vuoksesi tekisi.
koskas sitten olet tulossa? - se toimisi
Äkki"hyökkäys" toimisi muutenkin parhaiten.
- sunvaan
vois olla yllätys, veisit mut sitten ajelulle ja lennettäis läpi taivaan toiselle puolelle maailmaa, laskeuduttaisiin autiolle saarelle ja eläisimme onnellisina elämämme lopuun asti;)
- noin..
tehdään..matkustetaan jollekin eksoottiselle saarelle ainakin joksikin aikaa. Uskon että voimme viettää elämämme onnellisina yhdessä missä vaan. Onni on sittenkin niin paljon sydämen asia..ei siihen aina niin ihmeellisiä ulkoisia puitteita tarvita.
- ei moni
noin.. kirjoitti:
tehdään..matkustetaan jollekin eksoottiselle saarelle ainakin joksikin aikaa. Uskon että voimme viettää elämämme onnellisina yhdessä missä vaan. Onni on sittenkin niin paljon sydämen asia..ei siihen aina niin ihmeellisiä ulkoisia puitteita tarvita.
usko,ihana että ainakin joku on tajunnut onnen idean :)
- *donna*
Sitähän minä olen odottanut jo aika kauan ;)
Lennetään vaikka Brasiliaan ;)- ollu
kunnei oo näkyny :)
- kuljettaa
Olisi aivan ihanaa,jos joku kaappaisi syliinsä,eikä enää olisi yksin,jäisi vaan siihen,rakkaaseen kainaloon.Ei enää pettymyksiä,pettämistä,lyöntejä,itkua,surua.Jo riittäisi,elämän nurjat puolet,ehkä ansaitsisin jo rakkauden minäkin.Ehkä lähetän pienen toiveen maailman tuuliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458