Missä päin on syvin kohta pielisettä, ja paljo siel o vassenia?
Pielisen syvin kohta
9
3162
Vastaukset
- g..
Sehän on siinä kolin vieressä mihin meteuriitti putos ennen jääkautta, kokeile vaikka kepillä.
- Porosaaren tai Paa...
Ainakin Porosaaren kupeessa olevassa Orisaaressa on vettä 61 metriä. Syvin kohta Pielisessä taisi olla jotain 64 metriä. Ja sijaitsíkohan Paalasmaan jommallakummalla laidalla??
- muori
Pielisen syvin kohta on 61 m.
Voit hakea kartalta:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi
-kartanhaku: koordinaateilla
-kirjoita kohtaan P/N/lat: 7030101
I/E/lon: 4470579
-koordinaatisto: kkj peruskoordinaatisto
- ,- ruutupalkilla voit loitontaa karttaa, niin näet missä päin Pielistä sun toiveiden täyttymys sijaitsee.
Eikun tossua toisen eteen ja syviin vesiin!
ps. varaa riittävästi siimaa mukaan.- kalkunjussi
Kalkusta Paalasmaahan päin200 m
- Sie narraat
kalkunjussi kirjoitti:
Kalkusta Paalasmaahan päin200 m
Siin kohtaa on vodaa n. 10-12 m pystysuunnassa.
- Rasse.haisee
Rasse ei 0osaa iuda
Ison Ristisaaren kohdalla on kuulemma yli 70 metriä syvä kohta. Kaikuluotaimella mitattu useampaan kertaan.
- Kaikul
60 metriä siinä ob
- Seonsyvin
Kolin rannan lähellä 98 m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352669Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732269- 612268
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937- 621924
- 861652