Tarkista sopimuksesi ehdot ja varmista, että ilmoitat operaattorille sopimuksessasi sopimassa määräajassa kytkyn irtisanomisestasi. En usko, että siellä on ketään, joka olisi tyytyväinen kytkyrahastukseen ja riistoon.
Oletan siis kaikkien kytkysoppareiden menevän sulkuun heti kun se on mahdollista, muuten saatat joutua maksamaan vielä vuoden taikka kaksi ! TARKISTA SOPIMUKSESI ja toimi sen mukaan.
Osanottoni, että haksahdit kytkysoppariin; siitä pääsee kuitenkin eroon kunhan jaksaa odottaa...
Kytkyt sulkuun kun soppari päättyy
3
1283
Vastaukset
- Nimimerkki merkki
Nyt ei ole tässä soneran sivua auki, tai sopimusta muutoin esillä, mutta muistaakseeni siinä lukee näin :" Sopimus on voimassa määrä-aikaisena 24 kk:tta sen sopimisesta, ja jatkuu tämän jälkeen määräaikaisena sopimuksena", eli ei se nyt normaalinkaan järjenmukaan voi mennä kiinni sopimuskauden määrä-aikaisuuden päätyttyä... Ja kuka tietää jos liikenne ja viestintäministeriö vielä jatkaa tätä, niin kahdenvuoden jälkeen voi tehdä uuden sopimuksen ja onhan vielä paljon tehtävää, että 3G verkko saataisiin kaikkien käyttöön. Kaksi vuotta ei riitä... Mutta kerroppa kuka operaattori tekis niin, että sulkis liittymän, kun se sopimus on päättynyt?
- yritä ymmärtää
Aloittaja halusi varmistaa, että suljet ITSE sen typerän kytkyliittymän heti kun lain mukaan sen voit tehdä. Halusi varmistaa, että esim. sinä tajuat varmistaa liittymäsi sulkemisen ettet sitten itke kun operaattori jatkaa sopimustasi yksipuolisesti sopimuskautesi päätyttyä.
Noin vuoden kuluttua operaattorit ovat kusi sukassa jännittämässä, etteivät kaikki kytkyasiakkaat vain irtisano sopimustaan 1.5.2008...
TIEDOKSI MINÄ IRTISANON IHAN VARMASTI ELISAN KYTKYLIITYMÄNI 15.7.2008, HETI KUN VOIN !!! - just joo
yritä ymmärtää kirjoitti:
Aloittaja halusi varmistaa, että suljet ITSE sen typerän kytkyliittymän heti kun lain mukaan sen voit tehdä. Halusi varmistaa, että esim. sinä tajuat varmistaa liittymäsi sulkemisen ettet sitten itke kun operaattori jatkaa sopimustasi yksipuolisesti sopimuskautesi päätyttyä.
Noin vuoden kuluttua operaattorit ovat kusi sukassa jännittämässä, etteivät kaikki kytkyasiakkaat vain irtisano sopimustaan 1.5.2008...
TIEDOKSI MINÄ IRTISANON IHAN VARMASTI ELISAN KYTKYLIITYMÄNI 15.7.2008, HETI KUN VOIN !!!Hittojako menette sitomaan itseänne johonkin kytkyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2932646Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001399- 1081261
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831251Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991215Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581195- 451063
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75976Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22900- 33807