Osaisiko kukaan suositella luotettavaa remonttimiestä/naista Porvoossa?
Luotettavaa remonttiapua Porvoossa?
6
675
Vastaukset
- remont
Minkäslaista apua kaipaat? Sain juuri työmaan valmiiksi ja nyt voisi olla sopivasti aikaa...
- Viivi.3
Tarvitsen apua luultavimmin keväämällä, asunto on vasta hakusessa, joten vähän vaikea vielä tarkemmin kertoa mikä olisi homman nimi. Yritän kerätä kuitenkin jo valmiiksi tietoa materiaalieista ja tekijöistä, ettei sitten tuhraannu aikaa niihin kun H-hetki koittaa. Jos hallitset esim. laatoitusta ja lattioita (puu tai laminaatti) niin voisit tietysti antaa yhteystietosi sähköpostiini.
- remont
Viivi.3 kirjoitti:
Tarvitsen apua luultavimmin keväämällä, asunto on vasta hakusessa, joten vähän vaikea vielä tarkemmin kertoa mikä olisi homman nimi. Yritän kerätä kuitenkin jo valmiiksi tietoa materiaalieista ja tekijöistä, ettei sitten tuhraannu aikaa niihin kun H-hetki koittaa. Jos hallitset esim. laatoitusta ja lattioita (puu tai laminaatti) niin voisit tietysti antaa yhteystietosi sähköpostiini.
Valitettavasti keväämmällä en kerkeä, enkä osaa ketään porvoosta suositella, mutta onnea projektillesi kuitenkin.
- Linde68
Moi!
Täällä olisi luotettava kirvesmies Porvoosta.Olen toiminut remonttihommissa jo 20v. Minkäslaisesta remontista olisi kyse?
T. Mika- Viivi.3
Kuten aiemmassa viestissäni kerroin, asia on vielä auki eli asunto vasta etsinnän alla.
- JC-
Täältä www.jc-saneeraus.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181