Raskaana alpeille?

Vuoristoilmaa juniorilla

olen 15 vkolla raskaana, olemme käyneet monta vuotta mieheni kanssa alpeilla. Olemme varanneet kuukauden päästä tällekin keväälle matkan.

Mitä olette mieltä pitäisikö minun peruuttaa matka.

7

2566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

Sairausko se on se raskaus? Peruahan se pittää..

• Ronja9

Miksi ihmeessä olisit perumassa matkaa??

• Vuoristoilmaa juniorille

No en itseasissa olekkaan perumassa. Tuntuu vaan että kaikki ympärillä olevat pitävät sitä vaarallisena. Toiset sanoo että jo pelkkä lentäminen on pahaksi ja toinen sanoo että korkealla oleminen nostaa sykkeen liian korkealle jne jne. Itseäni matka ei huoleta, koska tiedän tuntevani omat rajani, mutta hiukan sitä tässä muiden mielipiteet on saanut pään pyörryksiin.

• tarkoituksella?
        Vuoristoilmaa juniorille kirjoitti:

No en itseasissa olekkaan perumassa. Tuntuu vaan että kaikki ympärillä olevat pitävät sitä vaarallisena. Toiset sanoo että jo pelkkä lentäminen on pahaksi ja toinen sanoo että korkealla oleminen nostaa sykkeen liian korkealle jne jne. Itseäni matka ei huoleta, koska tiedän tuntevani omat rajani, mutta hiukan sitä tässä muiden mielipiteet on saanut pään pyörryksiin.

Luulin tätä köpöksi provoksi..

• ihan ok
        Vuoristoilmaa juniorille kirjoitti:

No eihän tosiaankaan raskaus ole mikään este matkustelulle tms. - toki jos on jotain special ongelmia, niin sitten ehkä kannattaa harkita. Itse olen aina reissannut kaikkien raskauksien aikana, eikä ikinä ollut mitään ongelmia. Itse itsesi tunnet, mitä sitä muiden mielipiteistä stressaat. Raskaanahan ne naiset siellä Alpeillakin ovat, terveellistähän se alppi-ilma on! Jos pelkäät syketason kohoamista, niin älä rehki - saahan sitä käydä täälläkin salilla syketasoa kohottamassa, vaikka raskaana onkin. Reissuun vaan ja elämäsätä nauttimaan, nyt kun vielä "vapaus" matkassa ;))

• Keskemeno

En suosittele lähtöä alpeille ja jos tämä on sinun eka raskaus älä lähde.

• tiitu

Itse olin Ischlissä laskettelemassa viikon ajan 5. llä raskauskuulla. Jokaisen omasta voinnista ja oman kehon tuntemisestahan tuo on kiinni. Älä kuuntele ympäristön painostusta, jos alat muiden ohjeiden tahtiin nyt hyppimään niin mitä se sitten on kun raskaus etenee ja vauva syntyy... (jopa vaikutusvaltaisia tulevia isovanhempia saa josku vastustaa...). Tottahan rinteessä voi varovaisemmin ottaa. Yhtä kaikki täällä kotirintamalla voi joku haaveri sattua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3884
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2009
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1813
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1692
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1531
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      105
      1530
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1488
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1442
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1307
    Aihe