Raskaana alpeille?

Vuoristoilmaa juniorilla

olen 15 vkolla raskaana, olemme käyneet monta vuotta mieheni kanssa alpeilla. Olemme varanneet kuukauden päästä tällekin keväälle matkan.

Mitä olette mieltä pitäisikö minun peruuttaa matka.

7

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      Sairausko se on se raskaus? Peruahan se pittää..

    • Ronja9

      Miksi ihmeessä olisit perumassa matkaa??

      • Vuoristoilmaa juniorille

        No en itseasissa olekkaan perumassa. Tuntuu vaan että kaikki ympärillä olevat pitävät sitä vaarallisena. Toiset sanoo että jo pelkkä lentäminen on pahaksi ja toinen sanoo että korkealla oleminen nostaa sykkeen liian korkealle jne jne. Itseäni matka ei huoleta, koska tiedän tuntevani omat rajani, mutta hiukan sitä tässä muiden mielipiteet on saanut pään pyörryksiin.


      • tarkoituksella?
        Vuoristoilmaa juniorille kirjoitti:

        No en itseasissa olekkaan perumassa. Tuntuu vaan että kaikki ympärillä olevat pitävät sitä vaarallisena. Toiset sanoo että jo pelkkä lentäminen on pahaksi ja toinen sanoo että korkealla oleminen nostaa sykkeen liian korkealle jne jne. Itseäni matka ei huoleta, koska tiedän tuntevani omat rajani, mutta hiukan sitä tässä muiden mielipiteet on saanut pään pyörryksiin.

        Luulin tätä köpöksi provoksi..


      • ihan ok
        Vuoristoilmaa juniorille kirjoitti:

        No en itseasissa olekkaan perumassa. Tuntuu vaan että kaikki ympärillä olevat pitävät sitä vaarallisena. Toiset sanoo että jo pelkkä lentäminen on pahaksi ja toinen sanoo että korkealla oleminen nostaa sykkeen liian korkealle jne jne. Itseäni matka ei huoleta, koska tiedän tuntevani omat rajani, mutta hiukan sitä tässä muiden mielipiteet on saanut pään pyörryksiin.

        No eihän tosiaankaan raskaus ole mikään este matkustelulle tms. - toki jos on jotain special ongelmia, niin sitten ehkä kannattaa harkita. Itse olen aina reissannut kaikkien raskauksien aikana, eikä ikinä ollut mitään ongelmia. Itse itsesi tunnet, mitä sitä muiden mielipiteistä stressaat. Raskaanahan ne naiset siellä Alpeillakin ovat, terveellistähän se alppi-ilma on! Jos pelkäät syketason kohoamista, niin älä rehki - saahan sitä käydä täälläkin salilla syketasoa kohottamassa, vaikka raskaana onkin. Reissuun vaan ja elämäsätä nauttimaan, nyt kun vielä "vapaus" matkassa ;))


    • Keskemeno

      En suosittele lähtöä alpeille ja jos tämä on sinun eka raskaus älä lähde.

    • tiitu

      Itse olin Ischlissä laskettelemassa viikon ajan 5. llä raskauskuulla. Jokaisen omasta voinnista ja oman kehon tuntemisestahan tuo on kiinni. Älä kuuntele ympäristön painostusta, jos alat muiden ohjeiden tahtiin nyt hyppimään niin mitä se sitten on kun raskaus etenee ja vauva syntyy... (jopa vaikutusvaltaisia tulevia isovanhempia saa josku vastustaa...). Tottahan rinteessä voi varovaisemmin ottaa. Yhtä kaikki täällä kotirintamalla voi joku haaveri sattua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe