Raskaana alpeille?

Vuoristoilmaa juniorilla

olen 15 vkolla raskaana, olemme käyneet monta vuotta mieheni kanssa alpeilla. Olemme varanneet kuukauden päästä tällekin keväälle matkan.

Mitä olette mieltä pitäisikö minun peruuttaa matka.

7

2594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

Sairausko se on se raskaus? Peruahan se pittää..

• Ronja9

Miksi ihmeessä olisit perumassa matkaa??

• Vuoristoilmaa juniorille

No en itseasissa olekkaan perumassa. Tuntuu vaan että kaikki ympärillä olevat pitävät sitä vaarallisena. Toiset sanoo että jo pelkkä lentäminen on pahaksi ja toinen sanoo että korkealla oleminen nostaa sykkeen liian korkealle jne jne. Itseäni matka ei huoleta, koska tiedän tuntevani omat rajani, mutta hiukan sitä tässä muiden mielipiteet on saanut pään pyörryksiin.

• tarkoituksella?
        Vuoristoilmaa juniorille kirjoitti:

No en itseasissa olekkaan perumassa. Tuntuu vaan että kaikki ympärillä olevat pitävät sitä vaarallisena. Toiset sanoo että jo pelkkä lentäminen on pahaksi ja toinen sanoo että korkealla oleminen nostaa sykkeen liian korkealle jne jne. Itseäni matka ei huoleta, koska tiedän tuntevani omat rajani, mutta hiukan sitä tässä muiden mielipiteet on saanut pään pyörryksiin.

Luulin tätä köpöksi provoksi..

• ihan ok
        Vuoristoilmaa juniorille kirjoitti:

No eihän tosiaankaan raskaus ole mikään este matkustelulle tms. - toki jos on jotain special ongelmia, niin sitten ehkä kannattaa harkita. Itse olen aina reissannut kaikkien raskauksien aikana, eikä ikinä ollut mitään ongelmia. Itse itsesi tunnet, mitä sitä muiden mielipiteistä stressaat. Raskaanahan ne naiset siellä Alpeillakin ovat, terveellistähän se alppi-ilma on! Jos pelkäät syketason kohoamista, niin älä rehki - saahan sitä käydä täälläkin salilla syketasoa kohottamassa, vaikka raskaana onkin. Reissuun vaan ja elämäsätä nauttimaan, nyt kun vielä "vapaus" matkassa ;))

• Keskemeno

En suosittele lähtöä alpeille ja jos tämä on sinun eka raskaus älä lähde.

• tiitu

Itse olin Ischlissä laskettelemassa viikon ajan 5. llä raskauskuulla. Jokaisen omasta voinnista ja oman kehon tuntemisestahan tuo on kiinni. Älä kuuntele ympäristön painostusta, jos alat muiden ohjeiden tahtiin nyt hyppimään niin mitä se sitten on kun raskaus etenee ja vauva syntyy... (jopa vaikutusvaltaisia tulevia isovanhempia saa josku vastustaa...). Tottahan rinteessä voi varovaisemmin ottaa. Yhtä kaikki täällä kotirintamalla voi joku haaveri sattua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7142
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5328
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5120
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3410
    Aihe