tarvii kirjoittaa täällä piipittäjä, minä vaadin lisä henkilökuntaa myös rajoille, ja nyt sinne naisia tulossa vaikka hurymekken niin ottakaa niitä sinne antakaa vaikka ALOKASKOULUTUS.EI ARMEIJAAN rasisteja eikä rasistien lapsia.
EI NIILLÄ RIITÄ YHTEITYÖTAIDOT.
itsekuri toimii tänääkin ei mitään hätää. minuu ottaa aivoon mut just helpotti.terve
!sotahulluja
ei armeija!
1
720
Vastaukset
- tiedetään,
tiedetään ne naiset, jotka meitä solvaa, mutta muistakaa
TÄRKEÄÄ niitä on jotka ovat tulleet anteeksi pyytämään.
MUISTAKAA. EI KANNATA VETÄÄ JOHTOPÄÄTÖKSIÄ JOS EI OMAA tietotaito yhteistyötä.
ÄLÄ KOSKAAN TULE JULKISESTI HERJAAMAAN toimin amatissa jossa ammattini puolesta voitte joutua OIKEUDESSA VASTUUSEEN,luuloistanne tulkintavirheistä,juorujen levittämisestä jolla on vaan tarkoitus pilata ihmisten maine.näkemiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450