sellaista vaan, että kannattasikohan varata noi ykkös rivin pikat? eli onko niissä jalkatilaa enemmän ku muissa paikoissa ... entäs muut edut/huonot puolet kyseisillä paikoilla?
Kiitos
Jumbon jalkatilat?
19
4707
Vastaukset
- varakas
rahasta kiinni niin mikä ettei. Itse olin joulukuussa Phuketissa ja jalkatilaa oli lähes metri.
Ja palvelu pelasi ja oli jopa oma sisäänkäynti ja turvatarkastus.
Mutta se on kiinni sinulla ilmeisesti rahasta? eli sinne vaan karvalakkien sekaan...- kysymys olikin
että onko siinä ykkös rivissä enemmän jalkatilaa ... ei premium luokassa ... ja
PS: Se ei todellakaan ole rahasta kiinni! - saldjadljasldaslkjl
kysymys olikin kirjoitti:
että onko siinä ykkös rivissä enemmän jalkatilaa ... ei premium luokassa ... ja
PS: Se ei todellakaan ole rahasta kiinni!Itse matkustin rouheasti premium-luokassa ja jos en olisi paikkaa saanut, en olisi edes lähtenyt. Premium-luokassa tilaa on vaikka muille jakaa, mutta silti on mukava tietää, että ei tarvitse. Palvelu on premiumissa myös aivan toisesta maailmasta. Ennen koneen lähtöä tarjoillaan tervetulodrinkit, kuohuviiniä tai appelsiinimehua. Tämän jälkeen kiertää juomakärryt, joista saa valkata matkan hintaan kuuluvia juomia omantunnon mukaan. Tämän jälkeen voikin jo rentoutua miettien, että kumpaa ruokaa haluaisi syödä(kaksi vaihtoehtoa). Ruoka tarjoillaan rahvasluokkaa esteettisemmällä tarjottimella, jossa mm.mausteet on pakattu pussukoiden sijaan sirottimiin. Mukana on myös pieni viinilasi. Ruokailun jälkeen voikin tutustua koneen viihdetarjontaan, johon premiumissa kuuluu useita eri elokuvia ja pelejä, joita voi katsoa/pelata omassa tv-ruudussa, joka on edessä olevan penkin selkänojassa. Koneen myöhäisestä lähtöajasta johtuen uni alkaa kuitenkin tulemaan jossain vaiheessa ja tällöin oman tuolin voi kipata rahvasluokkaa selkeästi miellyttävämpään asentoon ts.melkein vaakasuoraksi. Premium-luokalla on myös omat wc:t, joita lentoemännät puolustavat mm.verhon takana olevilta extra-luokkalaisilta käskyin ja kehoituksin. "Anteeksi hyvä herra, mutta tämä wc on varattu vain premium-luokan käyttöön", lausahdus saa hymyn kareilemaan väsyneillä kasvoillani ja nukahdan uudelleen. Premium-luokka on ainoa tapa matkustaa lomalle. Töihin voi mennä vähän paskemmissakin oloissa.
- sakjhdaksdjsadka
saldjadljasldaslkjl kirjoitti:
Itse matkustin rouheasti premium-luokassa ja jos en olisi paikkaa saanut, en olisi edes lähtenyt. Premium-luokassa tilaa on vaikka muille jakaa, mutta silti on mukava tietää, että ei tarvitse. Palvelu on premiumissa myös aivan toisesta maailmasta. Ennen koneen lähtöä tarjoillaan tervetulodrinkit, kuohuviiniä tai appelsiinimehua. Tämän jälkeen kiertää juomakärryt, joista saa valkata matkan hintaan kuuluvia juomia omantunnon mukaan. Tämän jälkeen voikin jo rentoutua miettien, että kumpaa ruokaa haluaisi syödä(kaksi vaihtoehtoa). Ruoka tarjoillaan rahvasluokkaa esteettisemmällä tarjottimella, jossa mm.mausteet on pakattu pussukoiden sijaan sirottimiin. Mukana on myös pieni viinilasi. Ruokailun jälkeen voikin tutustua koneen viihdetarjontaan, johon premiumissa kuuluu useita eri elokuvia ja pelejä, joita voi katsoa/pelata omassa tv-ruudussa, joka on edessä olevan penkin selkänojassa. Koneen myöhäisestä lähtöajasta johtuen uni alkaa kuitenkin tulemaan jossain vaiheessa ja tällöin oman tuolin voi kipata rahvasluokkaa selkeästi miellyttävämpään asentoon ts.melkein vaakasuoraksi. Premium-luokalla on myös omat wc:t, joita lentoemännät puolustavat mm.verhon takana olevilta extra-luokkalaisilta käskyin ja kehoituksin. "Anteeksi hyvä herra, mutta tämä wc on varattu vain premium-luokan käyttöön", lausahdus saa hymyn kareilemaan väsyneillä kasvoillani ja nukahdan uudelleen. Premium-luokka on ainoa tapa matkustaa lomalle. Töihin voi mennä vähän paskemmissakin oloissa.
Kotimaan kentällä odotellessa premium-luokkalaiset saavat rentoutua rahvaalta kielletyssä loungessa, jossa pikkupurtava ja runsaat juomavaihtoehdot kuuluvat "ilmaiseksi" palveluun.
- Rahamies iloinen
sakjhdaksdjsadka kirjoitti:
Kotimaan kentällä odotellessa premium-luokkalaiset saavat rentoutua rahvaalta kielletyssä loungessa, jossa pikkupurtava ja runsaat juomavaihtoehdot kuuluvat "ilmaiseksi" palveluun.
Hyvä kun ei tarvitse ola köyhälistön kanssa tekemisissä enemmän kuin on pakko. Sivistymättömiä moukkia rahvas ja rahvaan puhetta saati kateellista tuijostusta ei onneksi tarvitse sietää kun maksaa riittävästi.
- vaan lisään
Rahamies iloinen kirjoitti:
Hyvä kun ei tarvitse ola köyhälistön kanssa tekemisissä enemmän kuin on pakko. Sivistymättömiä moukkia rahvas ja rahvaan puhetta saati kateellista tuijostusta ei onneksi tarvitse sietää kun maksaa riittävästi.
Itse tunnut vähän moukkamaiselta ja nousukkaalta. Voin sanoa, ettei mieheni ole kouluja käynyt kun ei ole tarvinnut, on päässyt heti kun on kynnelle kyennyt isänsä firmaan. Voin sanoa etten ole koskaan tehnyt töitä, ei ole tarvinnut. Olen hoitanut lapsemme kotona ja rahasta ei ole ollut koskaan tiukkaa. Vaikka me olemme sinun mittapuun mukaan sivistymättömiä emme onneksi ole samanlaisia kuin sinä. Ihmisen arvoa ei mitata rahassa. Mekin matkustamme ko. luokassa mutta ihan mukavuus syistä. Varo meitä rahvaitakin on joukossa.
- -aikamies
Rahamies iloinen kirjoitti:
on optioäijä joutunu matkustamaan ja katteleen todellisia ihmisiä !oot varmaanki periny vähäsen rahaa ja nyt sit ollaan niin mahtavaa HAH HAH !jos sul on rahaa niin vitusti niin mikset mee omal koneella ettei tarvii katella "rahvasta"?
- kyllä
eka rivillä on tilavampaa. Paikka maksaa finnmatkoilla 35 Euroo, mut jos ei ole lapsia niin suosittelen varaaman paikan hätäuloskäynnin vierestä. Vauvan kopan voi panna vaan eturiviin, joten esim. minä kun lähden vauvan kanssa reisuun varaan aina eturivin paikan. Tietenki jos mahdollinen itku, oksennuksen haju ja vauvan ympärillä pyörivät ihastuneet (naispuoliset)kanssamatkustajat eivät häiritse niin varaa toki eturivi. Telkun näkee toka riviltä paremmin ku ekalta ja lapsiperheet yleensä sijoitetaan etupäähän konetta. Ne varaulospaikat makso muistaakseni kans 35 euroo. Mut jos niitä ei raski varata niin ne voi laittaa toiveeksi. Jos joku muu ei oo varannu niitä, ne voi saada ilmatteeksi.
- larssen
Onko finnmatkojen käyttämässä Corsairissa muka ykkösluokka??? en todellakaan usko,itse matkustan finskillä aina pitkätlennot busineksessa ja emiratesilla tai muilla missä on ykkönen, siellä.Ele te rahvaat matkatkaa vain tuin "premiumeissanne".
- larssen
Onko finnmatkojen käyttämässä Corsairissa muka ykkösluokka??? en todellakaan usko,itse matkustan finskillä aina pitkätlennot busineksessa ja emiratesilla tai muilla missä on ykkönen, siellä.Elï te rahvaat matkatkaa vain tuin "premiumeissanne".
- pturppo
larssen kirjoitti:
Onko finnmatkojen käyttämässä Corsairissa muka ykkösluokka??? en todellakaan usko,itse matkustan finskillä aina pitkätlennot busineksessa ja emiratesilla tai muilla missä on ykkönen, siellä.Elï te rahvaat matkatkaa vain tuin "premiumeissanne".
Näitä lukiessa kyllä huomaa että Thaimaa alkaa olla joka juntin ulottuvissa..
- olla juntteja ainakin osa
pturppo kirjoitti:
eka kysymystä lukien kyse on ykkösrivistä ... EI YKKÖSLUOKASTA EIKÄ PREMIUM LUOKASTA !!!
Miten se voi olla niin vaikeaa käsittää ... - Sama se mikä jalkatila
pturppo kirjoitti:
Oikeassa olet. Thaimaahan matkustaa tämän palstan perusteella niin tyhmiä ihmisiä, että parhaat ilot löytyvät muutaman tunnin lennon jalkatiloista ja jopa ilmaisesta viinilasista.
- TJ..
larssen kirjoitti:
Onko finnmatkojen käyttämässä Corsairissa muka ykkösluokka??? en todellakaan usko,itse matkustan finskillä aina pitkätlennot busineksessa ja emiratesilla tai muilla missä on ykkönen, siellä.Ele te rahvaat matkatkaa vain tuin "premiumeissanne".
Corsairissa? Tuskin, mutta Phuketiin lentävässä 747:ssa on. Siellä yläkerrassa....
- __??__
Sama se mikä jalkatila kirjoitti:
Oikeassa olet. Thaimaahan matkustaa tämän palstan perusteella niin tyhmiä ihmisiä, että parhaat ilot löytyvät muutaman tunnin lennon jalkatiloista ja jopa ilmaisesta viinilasista.
HYVIN SANOTTU:)
- lukemaan
larssen kirjoitti:
Kyse ei siis ykköluokasta VAAN ykkösrivistä. Siis jos ymmärrät mitä tarkoittaa ensimmäinen RIVI.
- eka kertaa
Olemme menossa ekaa kertaa Katalle ja olisi mielenkiintoista tietää kannattaako maksaa hieman paremmista lento-olosuhteista ? Minkälaisia hinnaneroja näissä eri luokissa on olemassa ? Kiitos ystävällisistä tiedoista jo etukäteen !!!
- TJ..
Riippuu henkilökohtaisista ominaisuuksista. Jos olet lyhyt ja laiha niin turha siitä lisätilasta on maksaa.
Premiumluokka maksaa 295€ enemmän kuin tavallinen turistiluokka, eestaas siis. Itse olen sen verran isokokoinen että maksoin mielelläni tuon lisähinnan. - SKH
TJ.. kirjoitti:
Riippuu henkilökohtaisista ominaisuuksista. Jos olet lyhyt ja laiha niin turha siitä lisätilasta on maksaa.
Premiumluokka maksaa 295€ enemmän kuin tavallinen turistiluokka, eestaas siis. Itse olen sen verran isokokoinen että maksoin mielelläni tuon lisähinnan.Onkos kokemuksia Tuiflyin (747)Extra luokasta? Onko siinä yhtään leveämmät istuimet ja suurempi jalkatila kuin perushintaisilla paikoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894