Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huh huh.. Pelottaa..

Nimetön

Oon seurusteleva kaksonen.. Sain viime viikonloppuna ajatukseni sekaisin kun tapasin erään todella ihanan ihmisen ollessani kaverini kanssa ulkona juhlimassa.. Pitkästä aikaa tunsin olevani oma itseni.. Kuitenkin koskapa seurustelen, mulle jäi hyvin outo olo, en tiedä oliko se rakkautta ensi silmäyksellä, mutta mies jonka tapasin, siinä oli jotain pöyristyttävän rakastettavaa.. Ja hetken musta tuntuikin etten pystyisi palamaan kotiin mieheni luokse. Kuitenkin palasin ja pystyin kokoomaan itseni, nyt tajuan että mulla ei ole kovin vahvoja tunteita nykyistä miestäni kohtaan.. En tie yhtään mitä mun pitäisi tehdä.. Meillä on paljon kaikkea mistä en haluaisi luopua..

11

2413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -aurinko-

      Toivonpa, että tarkoitit luopumisella miehesi tähden häntä itseään, että on niin paljon asioita jonka tähden et tahtoisi hänestä irti.

      Älä luule, että uusi suhde on alkuhuuman jälkeen sen ihmeellisempi kun nykyinenkään. Voi olla että jos lähtee sutta karkuun voi tulla karhu vastaan.

      Omasta elämästäni tiedän, ettei "vaihtaminen" kannata!

      Sinulle kaikkea hyvää!

      • Nimetön

        Niin kyllä mulla kokemuksia on siitä ettei vaihtaminen kannata.. Mutta tää on eka kerta ku en ole saanut ajatuksiani selväksi tavattuani sen toisen.. Meillä on puuttunut mieheni kanssa yhteinen kommunikointi ja viime viikolopun jälkeen tajusin et se on iso ongelma.. Meillä menee okei ihan kohtalaisesti ja on hauskaa yhdessä mutta tunnepuolella on köyhää.. Mä kaipaan ehkä enemmän ns. romantiikkaa.. Mutta koskapa sitä on ollut jo kaks vuotta yhteinen asunto niin ei siitä hevillä luovu eikä mistään muustakaan pitkään rakennetusta.. Ehkäpä tää menee ajan kanssa ohi..


    • kaksostytsy

      Hassua. Se että noin voi käydä. Mulle on myös käynyt joskus ja itsekin ihmetellyt miten ajatus voi yhtäkkiä mennäkin niin sekaisin.

      Oletko tähän asti ollut tyytyväinen nykyiseen suhteeseesi. Oletko rakastanu miestäsi ja halunnut olla kanssaan.

      Itse tapasin kesällä miehen kuka sai polvet notkahtamaan heti -ilman että olisin Tälläisen miehen olemassaolosta entuudestaan tiennyt mitään. En ollut. Seurustelin ja vaikka oli vaikeuksia, olisin halunnut jatkaa silloisen poikaystävän kanssa ja jatkoinkin. Mutta tapaamani mies kuitenkin hiersi jossain ajatuksissani, joskaan en sitä myöntänyt.

      Lopulta tein mikä oikein siinä tilanteessa oli, lopetin suhteeni entiseen ja otin yhteyttä uuteen ihastukseen. Se on sitten oma tarinansa mutta oma oloni helpotti heti kun olin saanut tehtyä tilin entisen kanssa selväksi koska ainakin itselleni oli siinä kohdalla selvää ettei mun ole mahdollista rakastaa jotai miestä jos joku toinen pääsee samaan aikaan sekoittamaan ajatukset. Mun kohdalla vain "jonkun" piti avata mun silmät.

      Kiinnostaa mikä sinä oot horoskoopissa, mikä miehesi, ja tiedätkö mikä tämä tapaamasi mies?

      • monessa liemessä keitetty k...

        Sanoisin sulle,että mieti tarkkaan ,kannattaako sinun jättää nykyinen kaverisi!!!Antaako hän sulle
        sen "vapauden", mitä me tarvitsemme puidaksemme
        tekemiämme asioita uudelleen ihan yksin???
        Onko mustasukkaisuutta?Hyväksyykö hän merkillisen
        jatkuvan levottomuuden mikä meitä kiusaa?
        Mieti nyt tarkkaan paljonko menetät ja mitä saat
        tilalle.Tosiaan ..jos vaihdat, voi olla,että
        muutaman kuukauden jälkeen toteat..miksi tässä taas kävi näin!!!!???
        Itselläni on takana kolme "korttitaloa"


      • Nimetön

        Siinä se ongelma onkin että tiedän olevani tuuliajolla, enkä pysty itseni kanssa selvittämään mitä mä oikeesti tunnen miestäni kohtaan.. Kaipaan sen läheisyyttä mutta kuitenkin on joku mikä pännii, ehkä se että me ollaan loppujen lopuksi tosi erilaisia ja rilaisissa elämäntilanteissa..
        En ole koskaan pystynyt purkamaan tuntemuksiani asioideni suhteen miehelleni.. Mutta se mistä mä miehessäni pidän on että se on niin huomaavainen noin muuten.. Osaa yllätää jne..
        Niin mun mies on oinas horoskoopiltaan joten sen puoleen mein kai pitäis sopia toisillemme.. Siitä uudesta en tiedä en huomannut kysyä.. Niin eikä me kyllä vielä vaihdettu numeroitakaan.. Ku sanoin etten halua sekoittaa elämääni.. Voihan se olla et oon vaan ihastunut ja eikä meistä mitään sen kummempaa tulis..
        Kiitos vinkeistä;)


    • Nonniisit

      Hienoa, että koit ihastuksen. Ne rikastuttavat elämää ja saavat hyvälle tuulelle.

      Nauti siitä, hymyile perään ja anna olla. Parisuhteeseen kuuluu ihastumisia, niitä tulee väkisin -- etenkin meillä kaksosmerkkisillä. Jokaiseen ei kuitenkaan voi tarttua kiinni. Itse asiassa, jos olet suhteessa, et voi tarttua yhteenkään.

      Kerro puolisollesi ihastuksesta, naurakaa sille molemmat ja painukaa yhteisen vuoteenne perukoille nauttimaan toisistanne. Teillä kuitenkin on suhde!

    • Minä täällä

      Mulle kävi samanlailla. Tapasin ihanan miehen laivalla ja oltiin yhdessä kokoajan. Numeroita ei vaihdettu, mutta sain sen muuta kautta selville. Laitoin viestiä ja sain vastauksen. Molemmat tykkää toisistaan, mutta molemmilla on omat elämänsä ja kiireensä. Mulla vaan jäi sydän reissuun ja oon sitä tässä yrittänyt toppuutella. Omalle aviosiipalle en oo voinu puhua,enkä toisaalta uskaltaisikaan. Sovittiin tän laivaromassin kanssa että pidetään yhteyttä ja katsotaan että mitä tulee tai sitten ei. Jääpähän ainakin kauniit muistot ja kiva kaveri. Mun mielestä kannattaisi ottaa reippaasti yhteyttä ja selvittää että oliko teidän välillä mitään. Meillä ainakin oli ja on yhä. Ei se susta vielä pettäjää tee jos tutustut mukavaan mieheen ja tutustut siihen. Eikä sitä tiedä vaikka se olisi se oikea sulle. Rohkeutta ja tsemppiä.

      • os os

        "kannattaisi ottaa reippaasti yhteyttä ja selvittää...Ei se susta vielä pettäjää tee jos tutustut mukavaan mieheen että oliko teidän välillä mitään".
        Mielestäni tuo on juuri ensiaskel pettämiseen.
        Jos keran vetoa on puolin ja toisin jo alkuvaiheessa, niin tutustumisen kautta sitä tulee lisää, ihan varmasti.
        Minusta kannattaisi jättää tuon tapaamisen muisto itselleen ja hymyillä sille sitten aikojenpäästä, että "kylläpäs tuli ihastuttua ihan totaalisesti"
        Näitä ihastumisia tulee joskus, vaikka olisi parisyhteessa, mutta ei niitä ole tarkoitus viedä pitemmälle. Ja tosiaankin jonkun ajan kuluttua ei voi muuta kun nauraa asialle.


      • suhdetta ei ole
        os os kirjoitti:

        "kannattaisi ottaa reippaasti yhteyttä ja selvittää...Ei se susta vielä pettäjää tee jos tutustut mukavaan mieheen että oliko teidän välillä mitään".
        Mielestäni tuo on juuri ensiaskel pettämiseen.
        Jos keran vetoa on puolin ja toisin jo alkuvaiheessa, niin tutustumisen kautta sitä tulee lisää, ihan varmasti.
        Minusta kannattaisi jättää tuon tapaamisen muisto itselleen ja hymyillä sille sitten aikojenpäästä, että "kylläpäs tuli ihastuttua ihan totaalisesti"
        Näitä ihastumisia tulee joskus, vaikka olisi parisyhteessa, mutta ei niitä ole tarkoitus viedä pitemmälle. Ja tosiaankin jonkun ajan kuluttua ei voi muuta kun nauraa asialle.

        On kiva, että tapaa kiinnostavia miehiä ja että ne herättävät tunteita. Se on normaalia.

        Parisuhteeseen on kuitenkin sitouduttava.

        Toisessa ihmisessä on aina jotain, mikä ei miellytä, täydellistä ihmistä ei ole. Joskus voi olla vaikeaa hyväksyä toinen sellaisena kuin on.

        Mielestäni puolison ei tarvitse toteuttaa kaikkia unelmiani, voin esimerkiksi keskustella taiteista ystävieni kanssa. Mies saa rassata mopoaan, koska se tuo hänelle hyvän olon.

        Kommunikoinnin puute on yleinen vaiva parisuhteissa. Sitä pitää vaan yrittää löytää yhteinen, molemmille sopiva tapa keskustella.

        Aina voi yrittää itse olla esimerkkinä toiselle.


      • Minä täällä
        os os kirjoitti:

        "kannattaisi ottaa reippaasti yhteyttä ja selvittää...Ei se susta vielä pettäjää tee jos tutustut mukavaan mieheen että oliko teidän välillä mitään".
        Mielestäni tuo on juuri ensiaskel pettämiseen.
        Jos keran vetoa on puolin ja toisin jo alkuvaiheessa, niin tutustumisen kautta sitä tulee lisää, ihan varmasti.
        Minusta kannattaisi jättää tuon tapaamisen muisto itselleen ja hymyillä sille sitten aikojenpäästä, että "kylläpäs tuli ihastuttua ihan totaalisesti"
        Näitä ihastumisia tulee joskus, vaikka olisi parisyhteessa, mutta ei niitä ole tarkoitus viedä pitemmälle. Ja tosiaankin jonkun ajan kuluttua ei voi muuta kun nauraa asialle.

        Jokainen määrittelee omassa suhteessaan pettämisen rajat. En mä ketään halua pettämään käskeä, mutta toi sun kommentis on aika ahdasmielinen. Ei toista ihmistä voi omistaa ja jos ei anna toiselle tilaa suhteessa niin se on äkkiä ohi.
        Mulla on koko ikäni ollut suurin osa ystävistä miehiä ja tuun niiden kanssa hyvin toimeen. Mä olen monille miehille se joka oikeesti ymmärtää ja kuuntelee, ei se joka tuomitsee. Se että itse olen ollut naimisissa viimeiset 10 vuotta ja mulla on hyvä suhde mun mieheen. Me molemmat myönnetään että ollaan naimisissa parhaan kaverin kanssa ja kaikki mitä on, niin on yhteistä. Mä en ikinä ennen tätä ole pettänyt miestäni eikä se ees oo tullu mieleen. Nyt mä vaan rakastuin tulisesti ja haluan tietää että onko se todellista vai vaan kuvittelua. Jos mä en sitä selvitä, niin se vaivaa mua pitkään. Kerroin kyllä miehelleni että olen tavannut mukavan miehen ja olen sen kanssa yhteyksissä ollut. Tulevaisuus on aina avoin, enkä mä pelkän laivaromassin takia ryhdy elämäämme pilaamaan. Sen tietää minä, mun mies ja tää laivamies. Vahinkoja sattuu kaikille ja liika tiukkapipoisuus on pahasta.
        Mun mielestä pitää pitää silmät avoinna maailmalle. Nautitaan elämästä ja rakkaudesta!


      • m32HELSINKI

        Jumalauta miten tuntuu törkeältä"!!! Hävytöntä ellet edes tajua, miten törkeää on aviopuolison selän takana pelata ja pelleillä. Tuo on törkeää pettämistä jo tuo, kun olet yhteydessä vieraaseen mieheen - kai nyt jokainen tajuaaa mitä sä siitä etsit. Älä ees uskottele ittelles muuta.
        Tee selväksi välit äijääsi, ota vaikka ero ja katso sitten tuleeko uudesta jotain. MUTTA ÄLÄ VEHKEILE HÄNEN SELKÄNSÄ TAKANA! Tuo on luuserimaista toimintaa "no jos tästä ei tuukaan mitään niin ainahan voin palata oman kullan luo." HYI HELVETTI.
        M32


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe