Jaaha, se on keskiviikko ja taas mentävä uuden asiakkaan luo asentamaan keittiökalusteet. Soitan ovikelloa ja hetken kuluttua oven avaa päälle 7kymppinen vanha rouva. Esittelin itseni ja asiani ja astuin sisään huoneistoon joka tuoksui tosi voimakkaalta valkosipulilta. Kerrostalohuoneiston kokonaispinta-ala oli 230 neliötä ja tää "köyhä" mummo asui siinä yksinään.
Kun sitten levitin työkalut keittiöön ja aloin asentamaan kalusteita niin silloin alkoi se papatus. Tää mummo (Hilkka) seisoi selän takana ja neuvoi joka asiassa mitä vaan olin tekemässä. Perkele, ajattelin ja laitoin hommaan vauhtia että pääsen nopeasti pois. No rauhoittuihan se mummokin sitten puolen tunnin kuluttua kun huomasi etten ole juttutuulella.9 aikaan aikaan hän kysyi että maistuukos asentajalle kahvi ja leipä kun työkin edistyy niin mukavasti. No mikäs siinä vastasin ja istuin pöytään kahville. Rouva alkoi kertoa elämästään ja kuinka hän menetti miehensä yli kymmenen vuotta sitten. Ymmärtäväisenä kuuntelen rouvan selostuksia ja kerron itse olevani eronnut muutama vuosi sitten jolloin rouva sanoi että sittenhän sinä olet vapaa mies tapailemaan muita naisia. Juttu alkoi kummasti kääntyä vapaammaksi ja siinä istuessani rouva toi valokuva-albumin ja esitteli kuvia itsestään kun hän nuorena tyttöni oli vaatemalli Lenitan tytöissä. Tosi kaunis olette ollut nuorena ja vielä vanhempanakin teistä löytyy viehättävyyttä, sanoin. Rouva sanoi että himot ne on hiirelläkin mutta ei sitä enää tässä iässä löydy sopivaa kumppania "siihen". En tiedä mikä minuun meni mutta sanoin (ehkä kohteliaisuudesta)että kyllä minä olisin ainakin valmis kanssanne siihen. Kahvin juotuani nousin ylös jatkaakseni töitä niin mummo laittoi kätensä etumukseni päälle ja kädet täristen kysyi että olinko tosissani. Mä menin ihan shokkiin ekaks mutta jotenkin vaan tuijotin mummon silmiin ja sanoin että tosissanihan minä. Mummo sanoi että seiso paikallasi, meni polvilleen ja housuni alas laskettuaan otti mulkkuni suuhunsa ja alkoi imemään sitä todella ammattimaisesti. Mulla rävähti saman tien seisomaan enkä enää ajatellut häntä mummona joka imee 41 vuotiasta miestä, vaan naisena joka haluaa naida. Revin kaikki vaatteet yltäni ja istun keittiön pöydälle nostaen jalat tuolien päälle jolloin hän pääsee kunnolla nuolemaan. Helvetti että hän osasi munan nuolemisen. Palleista lähtien hellästi aivan terskan kärkeen. Kysyin että haluaako hän että panen häntä jolloin hän vastasi että haluaa ensin nuolemista. Siinä vaiheessa mietin että mihin olenkaan joutunut mutta päätin että yritän hoitaa asian yhtä ammattimaisesti kuin hän. Kävelin kulli pystyssä hänen perässään olohuoneeseen jossa hän riisui kaikki vaatteensa ja istahti sohvan selkänojalle avaten jalkansa aivan auki. Katsoin hetken hänen riippuvia mutta kuitenkin ihmeen siistejä rintojaan sekä hänen riipuvan vatsansa alla olevaan pillua. Irstaus sai vallan ja suudeltuani hänen rintojaan painoin pääni hänen pilluunsa. Saatana että palleissa kiristi kun nuolin hänen pilluaan. Hän tärisi ja huohotti ja painoi niskasta päätäni pilluaan vasten ja minä nuolin ja imin klitorista. Tuntui että kohta laukean joten sanoin hänelle että käänny ympäri että pääsen naimaan takaa päin. Hän sanoi että hän haluaa laueta 69 asennossa ekan kerran. Ekan kerran ajattelin minä, pitääkö tässä nussia pitempääkin. No, hän asettui hajareisin kasvojeni päälle ja alkoi todella hyvän munan lutkuttamisen ja minä taas vastaavasti imin hänen pilluaan niin hyvin kuin pystyin. Hän hoki, ihanaa, ihanaa ja kun työnsin keskisormeni hänen perseeseensä niin siinä vaiheessa hän sekä minä laukesimme. Jumalauta en muista milloin viimeksi olen saanut yhtä valtaisaa orgasmia kuin silloin, mutta tuntui että taju lähtee kun hän imi kaiken nieluunsa samalla kun hän voivotteli ja pyöritti persettään kuin sähköiskujen saaneena. Mä olin ihan loppu kun hän kapusi päältäni pois ja kysyi leikitellen että jaksanko vielä panna häntä. Lupasin naida häntä heti kun kynnelle kykenen mutta nyt tarvitaan pieni breikki. Hän haki makuuhuoneesta kossupullon ja colaa ja teki meille hömpsyt. Istuttiin alasti lattialla,vedin röökiä ja juteltiin kaikenlaista. Mä en todellakaan enää pitänyt häntä mummona koska iästä huolimatta hän todella osasi nauttia tilanteesta. Kun sitten sain röökin vedettyä hän kumartui kullini ääreen ja alkoi jälleen imemään ja leikittelemään sen kanssa kertoen samalla että hän on aina rakastanut kullin imemistä. Mulla alkoi taas seisomaan ja mietin että mikä voisi olla hyvä paikka panna häntä mutta hän pyysi odottamaan hieman ja meni makuuhuoneeseen. Minä mietin että minkähän lelun se sieltä hakee mutta se tulikin takaisin toisen ikäisensä kanssa. Sen ystävätär oli koko ajan kurkkinut makuuhuoneesta mitä me oltiin tehty. Ei perkele mitä pervoja nää on mä ajattelin ja istahdin sohvalle. Mä ihmettelinkin että miks joku pitää kossua ja colaa makuuhuoneessa kun niitä yleensä pidetään keittiössä mutta tää toinen "neiti" oli ottanut hömpsyjä siellä makuuhuoneessa ja nautiskellut näkemästään. Tää toinen rouva tuli suoraan mun eteen ja alkoi lutkuttaa munaa. Sekin imi hiton hyvin muttei niin hyvin kuin tää ensimmäinen. No nyt tästä bileet alkoi, ajattelin. Minut kaadettiin sohvalle pitkäkseni ja nää rouvat (Hilkka ja Senja) alkoivat yhdessä imemään mun kullia ja palleja. Saatana että teki hyvää ja koko tää irstas tilanne vielä kiihotti mua aivan helvetisti. Senja jatkoi mun kullin imemistä samalla kun Hilkka istui mun kasvojeni päälle ja tarjosi pilluaan nuoltavaksi. Mä tulin taas ihan villiksi ja päätin että nyt sitten on hauskaa. Pyysin Senjaa riisumaan vaatteensa pois ja istumaan sohvan reunalle. Ei hänkään mikään vastenmielisen näköinen ollut lainkaan vaikka ikää hänelläkin oli. Käskin Hilkkaa nuolemaan Senjan pillua samalla kun aloin naimaan häntä takaa päin. Tää on riettaan ihanaa,ajattelin ja kurottauduin suutelemaan Senjaa. Senjankin kädet tärisivät kun hän huohottaen vastasi suudelmaani. Vaihdettiin asentoa jolloin Senja meni olohuoneen pöydälle selälleen, minä nuolin hänen pilluaan ja Hilkka istui hänen kasvojensa päälle. Nää ovat kyllä lesboilleet ennenkin ajattelin kun se kävi niin mutkattomasti. Nousin ylös ja työnsin kullini Senjan melkein karvattomaan vittuun ja helvetti että se oli ihanan tuntuinen. Paskapuhetta jos luullaan että vanhan naisen vittu on löysä. Senja ja Hilkka alkoivat huohottaa joten ajattelin että kohta tää olohuone räjähtää. Sanoin että pidetäänkö tupakan mittainen tauko jolloin Senja huohotti että pane, pane ja silloin hän laukesi. Perse nousi kaarelle puristaen pillulihakset mun kullini ympärille. Vedin kullin ulos koska en halunnut vielä laueta. Sytytin röökin ja siemaisin kossua lasista. Senja liukui Hilkan alta pois, meni makuuhuoneeseen sanoen että nyt naidaan Hilkkaa kumpikin. Makuuhuoneesta savuttuaan sillä oli musta tekokulli asennettu vyötärölle ja sellainen vibra kädessä josta toinen osa menee pilluun ja toinen perseeseen. Siis ilmeisesti Senja on tässä suhteessa mies ja Hilkka nainen. Mä tumppasin röökin ja menin Senjan viereen seisomaan alkaen imemään hänen rintojaan. Hilkka imi vuoron perään mun kullia ja Senjan tekokullia. Sitten laitettiin Hilkka nelinkontin sohvapöydälle ja Senja pani Hilkkaa takaa päin ja minä panin Hilkkaa suuhun. Samalla Senja nosti toisen jalkansa pöydälle ja tunki sen vibran omaan pilluunsa ja perseeseensä. Oli siinä näky. 200 vuotta yhteensä ähisee ja irstaus oli 100%. Senjalla alkoi jalat tutista, Hilkka pyöritti persettä silmät ummessa ja mun kulli tärisi ja päätin että nyt mä laukean. Mun helvetin äänekäs aaaaaaaahhhhhhhhh...... sai Senjankin laukeamaan kun Hilkka taas imi kaiken nesteen sisälleen. Sanoin kovaan ääneen että sulla Hilkka on ihana suu ja jalat täristen tipahdin lattialle makaamaan. Hilkka runkkasi sormin vielä itsensä valmiiksi jonka jälkeen me kaikki kolme suudeltiin ja istuimme lattialle rauhoittumaan. Kysyin heiltä että ovatko he aikaisemmin tällaista tehneet ja he kertoivat joskus nuorempana tehneet samaa mutta vanhuus tekee asiansa miksi se nykyään on niin vaikeata. He ovat eläneet parisuhteessa 9 vuotta ja ovat haaveilleet saada mukaan nuoremman miehen ja kun he teettävät keittiöremontin niin heillä kävi mielessä että jos kohde on sopiva niin Hilkka saa tehdä aloituksen. No naurettiin asioille ja siltä päivältä kalusteasennus jäi tekemättä kun aloimme alkoholin kanssa pelaamaan. Sohvalla nukuin ja aamulla 8 aikaan jatkoin kalusteiden asennusta. Sain aamupalan, hyvää juttuseuraa, kalusteet asennettua 12 mennessä, 130€ tippiä hyvästä työstä sekä puhelinnumeron johon voin soittaa jos uusinta kiinnostaa. Tästä on nyt kolmisen kuukautta aikaa enkä ole vielä soittanut mutta ikinä ei tiedä mitä eteen tulee.
asentaja hommissaan
scanlide
2
12511
Vastaukset
- häntäheikki2
loisto juttu!ihanaa mee uudestaan ,mä menisin kyllä.ite oon 39 ja nuorempia kyllä nain koko ajan,mutta mummo kyllä kiihottas niin saakelisti.oikeen vanhaa limavituraa ku sais.
- Juuhis
Kappalejakoa oisit voinu harrastaa, vaikea oli nyt yhteen pötköön kirjotettua lukea. Mut hyvä tarina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745