Olen harkinnut kotisivujen tekemistä luukku.comiin. Katsoin luukku.comin sivuja, ja se vaikuttaisi ihan kelvolliselta. Kertokaa kuitenkin, millaisia kokemuksia teillä on luukku.comista. Kannattaako käyttää sitä vai onko joku parempi?
Luukku.comin käyttäjät
luukuttaja
2
558
Vastaukset
- Kokemusta omaava
Mulla oli luukku.com. Ihan surkea, aina täynnä, eli jos tulee vähääkään enemmän sähköpostia ja vielä missä on kuvia niin voi voi... pitää tyhjentää jatkuvasti. Luukku plus, mikä on vissiin maksullinen niin siitä ei kokemusta.
Hankin gmailin, sinne sopii vaikka kuinka paljon postia ja vaikuttaa muutenkin ihan yes,suosittelen. - Freehostia
Voisin suositella.
http://www.freehostia.com/
Pelaa loistavasti, vaativat tosin että ilmaisille sivuille logataan kerran vuodessa sisälle, että pitävät ne palvelimilla. Ei liene kohtuuton vaatimus?
250 megaa tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082366
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809