Kyseessä siis 37v vaimo nätti ja seksy.Aviossa oltu miltei 15v seksi elämä hyvää ja kiihkeää.Suostuu valokuviin,filmiin,jne.Käyttää asuja,välineita,jne.Olen hehkuttanut kolmannesta pyörästä jo vuosia välillä tulee vastaukseksi että jos se tapahtuu ennalta arvaamatta niin ehkä..eli kuinka te olette ko.jutun järjestäneet vai otanko härkää sarvesta ja järjestän jutun salaa..
Millä saada vaimo suostumaan kolmen kimppaan
39
15442
Vastaukset
- ei tosiaan
kannata yllättää.. monet leikkivät ajatuksella, mutta tosielämässä tuollainen yllätys on liian iso juttu. Jos vaimosi tosiaan muuten on kokeilunhaluinen uusille asioille niin eiköhän hän ihan itse aja tätäkin asiaa eteenpäin, jos hän oikeasti on kiinnostunut!
- vararengas
Olen ollut mukana toisena miehenä ja se oli järjestetty siten että olimme miehen kanssa sopineet kohtaamisesta sattumalta. Tein siinä sitten tuttavuutta ja sain kutsun hotellihuoneeseen yömyssyille. Siellä rouvalle vähitellen valkeni ettei kyseessä ollutkaan ihan sattuma, mutta silloin mulkkuni oli jo syvällä hänessä. Ja tykkäsihän tuo - sain vieä kutsun uudemmankin kerran vierailemaan.
- seppo987
Meillä oli vuosia sitten sama juttu.!Minä toteutin asian viemällä vaimon kylpylään,siellä hänellä oli vientiä tanssilattialla.Illan mittaan vaimon ollessa pienessä myötä mäessä ehdottelin hänelle asiaa ja sanoin että jos sopiva mies löytyy niin toteutetaanko asia.Vaimo vastasi jyrkästi että ei,no illan mittaan hän kehui että jollain miehellä oli seissyt iso kyrpä heidän tanssiessa.Tämä mies oli myös peli miehiä ja osasi viedä vaimoa oikeaan suuntaan.Annoin vaimolle luvan lähteä miehen huoneeseen kahdestaan,no vaimo sai vierasta ekan kerran ja oli tyytväinen.Ainut mitä pelkäsi oli että miten minä suhtaudun asiaan,kerroin että asia kiihotti minua jne.Nykyään meillä kolmas pyörä muutaman kerran vuodessa ja vaimokin kehuu että sääli ettei ole ennemmin uskaltanu.!!!
- Kokenut
"Ennalta arvaamatta" lausuma tarkoittaa, että järjestä tilaisuus.Meillä tämä alkoi niin, että pyysin vaimoani pukeutumaan hieman paljastavasti,kun oli vieraita. Mielellään joku miespuolinen työ- tai muu kaveri jää odottelemaan tilaisuuttaan kuolatessaan illan vaimoni täyteläisiä rintoja.
Nyt ei tarvi enää järjestellä. Yleensä olen mukana ja hän nauttii, kun pari kullia on panemassa. Ja minusta on aivan hienoa katsella vieraan sonnin kiimaa ja työntymistä pikku vaimoni sisään... - vaimonsa mies
Kuulostaa tutulta. Näin meilläkin alkuun oli. Sextailun yhteydessä usein hehkuttelin, että olisi kiihottavaa jos vaimo kokeili välillä vierasta. Hän olikin kiihottuneessa mielentilassa myötämielinen ajatukselle, ja joskus leikittiin että tekokulli oli vieras mies.
Sitten kiiman jälkeen hän perui puheitaan, jos jatkoin hehkuttelua.
Ravintolaan mennessä, kun hänellä oli sopivasti vauhti päällä taas hehkuttelin asiaa, ja monta kertaa hän kävikin kuumana, ja flirttaili miesten kanssa. Sitten se vaan kerran kolahti, kun hän oli tyttöporukassa ravintolassa. Vauhti päällä, ja ravintolasta jatkoille vieraan miehen hotellihuoneeseen. Aamulla hän tuli naituna kotiin melkoisen katuvana. Upea näky;-) vaatteet nopeasti päälle sutastuna, stay-uppien suut minarin alta valuen, fritsuja rinnoissa, ja tarkemmin katseltuna spermaläikkiä mustilla stay-upeilla. Aivan kiimassa panin häntä seisaaltaan eteisessä;-)
Sitten vaimo nukkumaan. Herättyä hän taas katui tapahtunutta, mutta minä kehuin ja hellittelin häntä. Siitä se lähti. Seuraava kerta kävi helpommin ja sitä seuraava vielä helpommin. - Aviosiippa123
Meillä aika samat kuviot alkuperäisten kanssa. Naimisissa 10 vuotta, ikää 38. Vaimo kaunis ja hoikka, melko estoton. Hekumassa nautti kimppakiva-ajatuksesta mutta saatuaan orgasmin ei hallut siitä puhua lainkaan. Kunnon krapulassa kylläkin tykkäsi "rivoista" jutuista.
Itse otin härkää sarvista ja pikkasen edistin tapahtumien kulkua. Kerran pitkän ravintolaillan jälkeen sain luottokaverini meille yöksi kun sentään Hämeenlinnassa asti asui. Yöllä ei tapahtunut mitään mutta tapansa mukaan vaimoa aamulla halutti niin pirusti - no, väkisin vein hänet saunaan ja sain kaverini mukaan. Siitä se lähti että vaimo lauteilla hajareisin päälläni sai ensin minun kanssa ja oli sitten valmista tavaraa kaverilleni.
Kun tästä ensimmäisestä kerrasta päästiin yli estot jotenkin hävisivät ja sen jälkeen ollaan saatu nauttia vastaavasta aina halutessamme.- rauhassa ja kesyttäen
Meillä kans vaimo kyllä rakastellessa oli mukana visioissa mutta kun sitten ehdotti todella niin tuli jyrkkä ei.
Ajattelin kokeilla tyyliä että kutsun kaverin kotiin jota olin vaimolle aina silloin tällöin kehunut firman isokaluisimmaksi yksilöksi. Ja kovaksi panomieheksi.Jota kyllä tais ollakkin.
Kaveri tuli saunoon sitten yks perjantai ilta. Eikä siinä illan mittaan kummempaa tapahtunut.Jussi nukkui olkaris ja me makkarissamme .Aamulla sanoin vaimolle että sillä aikaa kun käyn wc:s niin mitä jos pukisit sukkanauhat jalkaas ku ei tie vaikka Jussi tahtois saada isosta kalustaan aamuseisokkinsa poistettua hänen tiukassa pillussaan....Sain napakan nyrkin tuuppasun peitonalla kylkeeni. Menin vessaan ja viivyin siellä vähä pidempään kun suunnittelin että miten saan vaimon antaan edes minulle aamupillua. Kun palasin jätin tahallani makkarin oven auki puolittain. Kun kömmin peiton alle oli hämmästykseni suuri. Vaimo oli selin minuun päin ja hänellä oli sukkanauhat jalassaan. Aloin hiljaa
hyväileen vaimoani ja kun pääsin hänen jalkoväliinsä avasi hän jalkojaan että sain käteni pillulle. JA taivas kun se oli märkä. Kysyin hiljaa että Jussin läsnäoloko siitä niinmärän oli tehnyt. Vaimo ei sanonut muutakuin että laita se jo sisään. Tynnyin sisään ja kun aloin hiljakseen lykkiä alkoi pillusta kuuluun sellaine litinä että sen oli pakko kuulua olohuoneeseen. Potkin tahallani peittoa hiljakseen päältämme ja kohta olimme sängyllä ilman mitään näköestettä . Pyysin vaomoa nousemaan kontilleen että voisin tulla takaa. Olin tahallani hetken sivussa koska tiesin vaimon takapuolen näin näkyvän olkkariin. Vilkaisin sinnepäin ja näin kuinka Jussi katseli muka salaa peitonkulman takaa ja hänen kätensäheilui peiton alla. MEnin vaimon taakse ja painoin sisään samalla katsoin taas olkkariin ja heilautin Jussillekättä kutsuksi että tänne. Toista käskyä ei tarvittu ja kohta oli Jussi ison kalunsa kanssa sängyn reunalla. Kysyin vaimolta että voisiko hän auttaa vähä kaveria kun näyttää olevan aika pulas kalunsa kana. Vaomo vähän säpsähti mutta kun näki millaista pitäisi auttaa levisi hänen naamalleen autuas aneleva ilme. Ja siitä se sitten lähti. Kyllä oli makoisaa ja näitä hetkiä on sitten ollutkin vähintään kerran kuussa. Jussista on tullut vaki saunoja meidän kanssa.
- hieman...
Minua häiritsee hieman, että kaikki vastanneet ovat miehiä ja vastaukset ovat jotenkin saman kaavan kautta kulkevia!
Kommentoikaa lisää asiasta ja erityisesti Naisten fiiliksiä kolmenkimppaan viettelystä olisi mukava kuulla! Miten Te haluaisitte sen tapahtuvan?
Mutta Miehet tai Naiset, kommentteja kehiin lisää koska minäkin haluan houkuttaa vaimoni mukaan... (Kiihottuneena hänkin innostuu, mutta hekuman jälkeen NO!)- Lukijavaan.
Ei ihmekään kun sama ihminen keksii vastauksia omaan kysymykseensä.
- t/t
Lukijavaan. kirjoitti:
Ei ihmekään kun sama ihminen keksii vastauksia omaan kysymykseensä.
Hei "ystävä" hyvä meinaatko tosiaan että minulla tarvetta vastailla omalle kysymykselle,hullu olen mutten aivan kuitenkaa vielä niin sakea.!!!Se että miehet ovat vastanneet on ihan ok koska vinkkiä asiaan kaipasinkin.!!Ps.näitähän ei ole kenenkään pakko lukea.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- reetta62
Kerronpa naisena kantani asiaan,meillä oli minun puoleltani vastaava estoisuutta aikanaan.Pelkäsin mieheni mustasukkaisuutta ja toki itseänikin miten pystyisin elämään asian kanssa.Meillä tämä asia toteutui ihan vahinkossa tuttava perheen kanssa aluksi parinvaihtona ja kokemus oli meille molemmille mieluisa.Tästä seuraava askel oli vieras mies sänkyssämme ja sitä seuraava oli kaksi vierasta miestä.Nykyään käyttämme apumiestä vähintään kerran kuukaudessa ja seksi elämämme on parempaa kuin ennen tätä aikaa........
- Hyvä
Hieno asia että teillä asia toimii.
Monen miehen haave on että nainen on tyytyväinen ja saaneena, vaikka sitten toisen miehen siemeniä.
Itse nautin tilanteesta että vaimoni on saanut toisen miehen siemenniä... ja vaimonikin nauttii kun saa ottaa niitä oikein luvan kanssa.
Nautin kun saan nuolla vaimoni pillun senjälkeen heti saaneena, ja tuntuu että vaimonikin nauttii tilanteesta.
Naiset kommentoikaa. - ja ehkä sitten....
Hyvä kirjoitti:
Monen miehen haave on että nainen on tyytyväinen ja saaneena, vaikka sitten toisen miehen siemeniä.
Itse nautin tilanteesta että vaimoni on saanut toisen miehen siemenniä... ja vaimonikin nauttii kun saa ottaa niitä oikein luvan kanssa.
Nautin kun saan nuolla vaimoni pillun senjälkeen heti saaneena, ja tuntuu että vaimonikin nauttii tilanteesta.
Naiset kommentoikaa.Meillä se meni näin. Tapasimme sopivan parin, Annen ja Eskon. He olivat jo kokeneita ja kertoivat, että he ovat harrastaneet myös ryhmäseksiä, jossa Anne on nainut kahden miehen kanssa. Ja tykänneet molemmat kovasti. Parinvaihto toimi kivasti. Naimme kumpikin vierasta eri huoneissa. Siinä touhussamme Esko ehdotti minulle, että kokeilisin kahta miestä yhtaikaa. Hui, tuli ensin mieleeni! Kuitenkin juttu kiinnosti minua. Istuskellessamme sohvalla, kysyin mieheltäni, mitä mieltä hän olisi, jos vaikka kokeiltaisiin kolmisin, kun kerran kaverikin olisi jo paikalla. Eikä Annellakaan olisi mitään sitä vastaan. Hän oli heti valmis asialle, ja kohta siirryimmekin makariin. Hän tuli heti sisääni, ja kohta Eskokin hiipi samaan vuoteeseen. Molemmilla miehillä seisoi mahtavasti. Otin omaltani ensin suuhun, samalla Esko porautui pimppaan. Oho, tässä sitä nyt sitten nain kahta yhtaikaa. Välillä paikkaa vaihdellen, kunnes molemmilta tuli. Ja, kaikilla oli kivaa, myös kuulemma Annella, joka tirkisteli tuohujamme! Näin helposti nämä jutut sai alkunsa. Olemme tavanneet pari kertaa jälkeenkin päin. Toisella kerralla meitä oli koolla viisi, me naiset miehinemme ja heidän miesystävänsä.
- miesminäkin
Hyvä kirjoitti:
Naiset kommentoikaa.taudit?
..ei pelota eikä päätä pakota? Vai onko tämä taas mystinen "luottamus", mikä niiltä suojaa? - Anonyymi
Moikka Rakas Ihana Suloinen REETTA62 Olet alati mielessäni ja olisikin mukava täällä jutella lisää ja sitten että mites me tavattas ja koska. Sinulla onkin aika jänniä juttuja täällä. Huh miten nyt alan aina vaan lisää kaivata läheisyyttäsi.! Sullahan on mun tiedot. Laita Ihana Suloinen viestiä minulle. T "Geglu" Ikävä on kova Sinuun.
- Anonyymi
ja ehkä sitten.... kirjoitti:
Meillä se meni näin. Tapasimme sopivan parin, Annen ja Eskon. He olivat jo kokeneita ja kertoivat, että he ovat harrastaneet myös ryhmäseksiä, jossa Anne on nainut kahden miehen kanssa. Ja tykänneet molemmat kovasti. Parinvaihto toimi kivasti. Naimme kumpikin vierasta eri huoneissa. Siinä touhussamme Esko ehdotti minulle, että kokeilisin kahta miestä yhtaikaa. Hui, tuli ensin mieleeni! Kuitenkin juttu kiinnosti minua. Istuskellessamme sohvalla, kysyin mieheltäni, mitä mieltä hän olisi, jos vaikka kokeiltaisiin kolmisin, kun kerran kaverikin olisi jo paikalla. Eikä Annellakaan olisi mitään sitä vastaan. Hän oli heti valmis asialle, ja kohta siirryimmekin makariin. Hän tuli heti sisääni, ja kohta Eskokin hiipi samaan vuoteeseen. Molemmilla miehillä seisoi mahtavasti. Otin omaltani ensin suuhun, samalla Esko porautui pimppaan. Oho, tässä sitä nyt sitten nain kahta yhtaikaa. Välillä paikkaa vaihdellen, kunnes molemmilta tuli. Ja, kaikilla oli kivaa, myös kuulemma Annella, joka tirkisteli tuohujamme! Näin helposti nämä jutut sai alkunsa. Olemme tavanneet pari kertaa jälkeenkin päin. Toisella kerralla meitä oli koolla viisi, me naiset miehinemme ja heidän miesystävänsä.
Geglun mielestä kuulostaa vaimoille tosi hyvältä. Kolme miestä pani Teitä vaimoja vuorotellen ja yhtaikaa, varmasti oli Hyvä Tunne. Voin kuvitella. Minunkin vaimo on kertonut kuinka hyvä on kun vieras mies panee pilluun huolella ja pitkään.
- Nimetön
Meillä homma kanssa meni pitkän kaavan mukaan,alkuun päästyämme meillä oli useita kolmansia pyöriä mukana ja mukavaa oli kaikilla.Vaimolla vain karkasi juttu käsistä hän rupesi salaa tapaamaan näitä miehiä,kuinka ollakkaan hän pakkasi kamat ja lähti erään nuoren kollin mukaan...Tarina on tosi.Nykyään olen uudessa liitossa ja ei tule mieleenkää ehdottaa kolmatta pyörää.!
- gjgkjhgjkh
Oli kimpassa mies, jolla 17,5. Mulla 15
vaimo lähti sen matkaan.- , että
Jos tuo olisi totta, niin ongelma oli aivan jossain muualla kuin kalun koossa!
- Anonyymi
Mekin haluttaisiin kokeilla just tuollaista, sopisi myös että vieras mies panisi aina välillä kun rouva niin haluaa - seksikäs pari Kotkasta
- Anonyymi
Kas jotta mulukku mätisäkin vartija heräsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas jotta mulukku mätisäkin vartija heräsi
Ei se ole edes nukkunut on se yölläkin kommenttejaan laittanut.Notta on siinä koko lailla täys urpo päivystää yölläkin täällä.
- Anonyymi
Mä laitoin sulle haasteen kuntosali keikasta et tainu lukea.Tuli tänäänkin soudettuu 1h ja kuntopyörää saman verran.Jaksaa taas nussia kun kunto on kova.Toista se sulla ryhävalaalla et jaksa nostaa edes persettäs penkistä.
- Anonyymi
Minkä ikäinen on Kotkan pari?
- Anonyymi
Vedä sinä sitä kiljuu kun siihen vielä pystyt.Joko hampaaton ämmä pillillä imee kun käsi ei enää nouse.Samaa sontaa jaksat kyllä toistaa pahasti sama levy päässä pyörii.Onhan selvää tietysti kun kaikki lohkot ei lämpene alkaahanse päässä sutia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen on Kotkan pari?
Niin siksi kysyin, kun matka ei olisi paha ja aihe kiinnostaa..
- Anonyymi
millaiset kommentit poistetaan?
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan oikein
- Anonyymi
Eikö ollut muuta sanottavaa.Kaikenlaiset urpot ne alkaa kieli poliisiksi. Ole nyt tarkkana.
- Anonyymi
Kauanko tavasit kommenttia varmaan kävit vielä apteekista kysymässä.Mitä tuossa lukee kun väli puuttuu.Kirjotus virheitä tulee ne voi korjata.Mut sun päälle ei voida tehdä mitään.Tyhmä oot ja tyhmäksi jäät.
Mä voisin tulla teille j a alkaa pikkuhiljaa vaikka yhdessä kuin huomaamatta hiplailemaan vaimoasi ja sitten pikkuhiljaa riisuttaisiin ja alkaisimme suudella häntä ensin käsivarsia, selkää , ja kohta rinnat olis paljaana niin ottaisin nänninsä huulien väliin hyväiltäväksi ja sitten kantaisimme hänet sängylle jossa jatkaisimmekin riisumista ensin farku pois kollin hyväilisimme reisien sisäpintaa ja suutelisimme myös niitä hivelisin pikkareiden päältä jo kiimaista pillua .... kohta riisuisin pikkarit pois ja antaisin vaimollesi kielihoidon ....loput arvannetkin😜
- Anonyymi
Missä pin tuollaisen voisi saada:)
- Anonyymi
Mitä on ne keskutelut kirjoitukset joita ylläpitäjä ehkäisee kirjoituksia julkaistaviksi. Perusteet? Olisi kiva saada ne ettei kirjoittele turhaan ja sitten ei julkaista. Siksi kysyn,
- Anonyymi
Pulpahti tämmöinen ikivanha kysymys. Että mitenkö saada vaimo suostumaan. En tiedä onko siihen jo tyhjentävästi vastattu, mutta jos joku on vielä vihjettä vailla, kerron omani.
Nainen on korkeasti moraalinen, vastuullinen olento - ainakin hän on sitä vaimona ja äitinä. Siinä on samalla hänen heikko kohtansa. Häntä pitää kehua, kuinka ihana, hemaiseva, haluttava on tämä elämäni nainen. Mutta hänen miehenään en voi olla kokematta huonoa omaatuntoa. Mikä oikeus minulla on pitää hänet yksin itselläni? Se on muilta miehiltä pois, sellaiseltakin, joka sitä palavasti haluaisi.
Tiedänkin yhden sellaisen (on parasta etukäteen löytää sopiva naisia jahtaava häikäilemätön uros, ei ihan läpiiristä, vaan hieman kauempaa). Paljastan vaimolle, että hänellä on ihailija, hänestä jo pitkään haaveillut herrasmies, joka on ottanut minuun luottamuksellisesti yhteyttä ja paljastanut polttavan halunsa päästä meille naimaan.
Vaimo on nyt täydellisesti yllätetty, haavoitettu, niin kuin metsästäjä sanoisi. Hän on imarreltu ja samalla järkyttynyt. Olenko minä juonessa mukana? Kerroin vain mitä pyydettiin kertomaan, tällaiset terveiset. Mutta käytin jo sanaa me, "meille naimaan". Ei kai vaimo halua olla pettäjä, joka torjuu miehen vilpittömän toiveen ja rikkoo samalla tämän "meidän" yhteisen asiamme.
Luulen että vaimo jo ankarasti mietti miten tämä voisi sittenkin olla mahdollista. Aviomiehen tehtävänä on pitää asiaa itsestäänselvänä ja pyytää vaimoa avukseen.
Kun asia on lopulta selvä ja ratkaisu löytynyt, aviomies rientää tapaamaan vaimolle valitsemaansa kumppania. Tälle kerrotaan luottamuksellisesti, että vaimo on jo pitkään haaveillut kyseisestä miehestä, ihailee tätä ja haluaisi palkita miestä. Jos se miestä kiinnostaisi, aviomies jatkaa, he voisivat pariskuntana kutsua miehen vierailemaan aviovuoteessaan. - Anonyymi
Itse kerroin vaimolleni halustani kimppaseksiin 1N ja 2M.
Sanoin sen olevan pitkä aikainen haaveeni enkä halua pettää vaimoani niin haluaisin ehdottomasti oman vaimon kimpan naiseksi.
Vaimo mietittyään tuumasi ettei se mahdoton asia ole toteuttaa jos minä sitä todella haluan ja minähän halusin.
Seuraavaksi kävimme tutut miehet läpi jos vaimo haluaisi jonkun kanssa seksiä.
Päädyttiin yhteen minun lapsuuden ystävään josta vaimo ei ollut nähnyt edes valokuvaa.
Päätettiin keskiviikkona ja kaveri tuli perjantaina suoraan töistä meille.
Me oltiin pantu jo ennen kaverin tuloa ja oltiin alasti kun hän tuli.
Ei ollut kaverillakaan vaatteet pitkään esteenä kun pääsi heti vaimoni reisien väliin.
Pantiin kierros ja sauna oli valmis ja päästiin kaikki pesulle.
Olimme kìmpassa koko viikonlopun.
Kaveri pani vielä maanantai aamuna vaimoani ennen töihin lähtöä.
Siitä on nyt 17vuotta aikaa ja yhä panemme kimpassa vaìmoani. - Anonyymi
Järjestä pelimies teille ja käske vietellä vaimosi ja kerro vaimollesi että haluat kimppaseksiä ja ainoastaan jos oma vaimo on kimpan naisena.
- Anonyymi
Sinähän sen kaiken kokeena horona tiedät.Muut ovat fiksumpia ei joudu kiertopalkinoksi niin kuin sinä.Loppuun nussittu kylähuorana nyt katkeruudestasi valitat.
- Anonyymi
Järjestä teille mies iskemään vaimoasi ja käy itse asioilla niin vaimosi on toisen miehen nussima jolla on toisen miehen spermat syvällä vitussa ja posket punaisena.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974