Moi, olen 16-vuotias poika ja harrastanut teatteria 2 vuotta, muuten ryhmässä todella kivaa mutta siellä on pari tyyppiä ketkä nimittelee, kenellä tästä kannattaisi sanoa ja kannattaisiko vaihtaa ryhmää? mitä mieltä
Kiusaaminen harjoituksissa
Teatteri harrataja
2
521
Vastaukset
- *Elsi*
Onko ryhmällä ohjaaja tai muu vetäjä, jolle voisit asiasta puhua?
- Vainoharhasi
Kuten Elsi yllä jo totesi, kerro ehdottomasti ohjaajalle, sehän siellä vastaa teistä ja mukavasta yhdessäolosta.
Tiedän miten inhottavaa voi olla, jos mieluisasta harrastuksesta tehdäänkin kurja kokoontuminen toistamiseen, ja itse puutuinkin asiaan koko 162 senttimetrini edestä, ja asiat saatiin sitten soviteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285