Etuvalot vaihdettu, mutta miten takavalojen kanssa? Miten tuo "valomoduli" irtoaa..?
Takavalon
4
1045
Vastaukset
- esiin!
Olisiko mahdollista, että käyttöohjekirjassa kerrottaisiin asiasta jotakin?
- aloittaja...
ajattelin vain josko joku olisi takavaloja vaihdellut (sumuvalo pimeänä..?) ja saanut jotain käytännön kokemusta vinkiksi, etuvalojen vaihtovinkkien tapaan..
- ibbe*
Auttaisi jos tietäisi mistä mallista kyse, mutta ainakin uuden korimallin (2003-) Scenicissä avaat takaluukun, irrotat ne kaksi torx-ruuvia sieltä kontin puolelta urasta ja sitten tempaiset sopivalla voimalla, mutta varovasti umpion nastoistaan/pidikkeistään irti (yksi ylhäällä ja yksi alhaalla, ulkoreunalla) vetäen suoraan "taaksepäin". Se johtonippu ei anna järin paljon asennusvaroja, mutta lampunvaihto hoitunee liitintä irroittamattakin. Paikalleenasennus päinvastaisessa järjestyksessä.
- aloittaja
Vika ei ollutkaan sumuvalon polttimoissa vaan muualla, uskoisin että peräkärrypistokkeessa (paskainen ja luukku rikki..), eli kehtaisikos jokui kokeilla sammuttaako perävaunupistokkeen kytkeminen takasumuvalot..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471