tosi miehille...

nainen toisen planeetan

Sinä päivänä satoi vettä.Olin luvannut tulla käymään luonasi,tiesin kastuvani sateessa joten laitoin tavallista vähemmän päälleni.Koti ovellesi päästyäni soitin ovikelloasi,tulit avaamaan,olit iloinen kun saavuin.Sisään tultua aloin riisuutua,olin kastunut miltei kokonaan, joten jätin päälleni vain rintaliivit ja alushousut.Painauduit takaa päin vasten minua,kätesi siirtyivät hitaasti kohti rintojani.Puristelit niitä kovaa,mutta silti niin hellästi.Hyväilit huulillasi niskaani, sitten kaulaani, samalla toinen kätesi liukui alemmaksi ja alemmaksi alushousujeni päälle.Suljin silmäni, nautin siitä,tunsin kuinka kylmät väreet kulkivat selkääni pitkin.Hieroit pilluani ensiksi vain alushousujen päältä, mutta pian siirryit niiden sisäpuolelle.Tunsit minun lämpimän,kostean,posliiniksi ajetun pilluni.Kuiskasit korvaani -odotinkin sinua.Tunsin takapuolellani jotain kovaa,se oli kalusi joka yritti nousta kunnon stondikseen,mutta housusi estivät sen.Siirsin käteni housujesi päälle ja aukaisin ne.Käännyin ja kyykistyin,laskin housusi alas ja nuolin kaluasi.Sitten otin sen kokonaan suuhuni,siirsit kätesi hiuksiini ja tukistit hellästi, nautit siitä.Tunsin suolaisen maun suusani,mutta et silti vielä lauennut jolloin pyysit minua makuhuoneeseesi,sängylle.Menin makoilemaan selin sänkyysi,levitin jalkani,tulit päälleni.Hyväilit huulillasi taas kaulaa,liukuen koko ajan alemmaksi ja alemmaksi.Tunsit kuinka märkä jo valmiiksi olin.Työnsit sormesi sisälleni ja nuolit glitoristani.Nautin siitä.Voihkin pieneen ääneen,tunsit kuinka pilluni lihakset supistuivat vähän väliä,olin räjähtää.Kunnes yht'äkkiä hidastit tahtia ja vaihdoit sormesi tilalle kalusi.Nostit jalkani ylös ja pitelit nilkoistani kiinni,kiihdytit tahtia.Sinäkin nautit siitä.Voihkin yhä äänekkäämmin,kiihdytit tahtia.Hetken kuluttua laukesin,pilluni lihakset jännittyivät niin ettet pystynyt liikuttamaan kaluasi.Lämmin,märkä ja kova puristus sai sinutkin laukeamaan.Sydämet jyskyttivät ja olo oli raukea,rojahdit viereeni makaamaan.Olimme todella hengästyneitä.Hyväilin sinua hieman huulillani kaulasta ja siirryin korvaasi johon kuiskasin -kiitos.Nousin sängyltäsi,pukeuduin ja lähdin.

1

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe