Onko koskaan käynyt niin, että joku ruumis tai rikos olisi oikeasti ratkennut selvännäkijäksi itseään väittävän henkilön näyn perusteella?
Näky siis mielellään jotain sellaista, jota ei voi helposti päätellä. (Esimerkiksi laiturilla viimeksi nähty henkilö löytyy selvännäkijän mukaan vedestä laiturin läheltä naaraamalla nyt ei kummoisia arvaajan kykyjä vaadi.)
Enpä tiedä yhtään tällaista tapausta.
Selvännäkijän oikeaan osuneet näyt?
68
14185
Vastaukset
- helppis
tiedä kukaan muukaan,kun niitä ei ole. Sattumallahan tietysti voi olla osuutensa mihin vaan.
- voimalaitoksen
Verkkoon tarttuneena,oli häveissä 2viikkoa,nainen oli joka päiväisellä iltalenkillään ja hävisi mystisesti,naisen sisko soitti tälle näkijälle hädissään,oli jostain kuullut hänestä,sieltähän hänet poliisit sitten löysivät kadonneen.En kerro varmasti kuka tämä näkijä on,hän tarvitsee työrauhan sillä täällä palstoilla on kaiken laista ilkeilijää ja toisille aina pahaa haluavaa,mut tämä on taivahan tosi ja monta muutakin asiaa on selvinnyt hänen kauttaan.Tv.usein avun saanut.
- eräs tapaus
voimalaitoksen kirjoitti:
Verkkoon tarttuneena,oli häveissä 2viikkoa,nainen oli joka päiväisellä iltalenkillään ja hävisi mystisesti,naisen sisko soitti tälle näkijälle hädissään,oli jostain kuullut hänestä,sieltähän hänet poliisit sitten löysivät kadonneen.En kerro varmasti kuka tämä näkijä on,hän tarvitsee työrauhan sillä täällä palstoilla on kaiken laista ilkeilijää ja toisille aina pahaa haluavaa,mut tämä on taivahan tosi ja monta muutakin asiaa on selvinnyt hänen kauttaan.Tv.usein avun saanut.
Kyllä heitä on ollut ja on edelleen. Aino Kassinen oli aikoinaan aikamoinen tietäjä kenen oventakana
oli jonot.
Ja toinen oli jo edesmennyt Kaarina Härkönen. Elävien nimiä en mainitse koska tämä ei ole mikään mainospalsta.
Itselleni on sattunut myös outoja kokemuksia. Tiesin erään nuorukaisen katoamiseen liittyvän paikan, sekä soitin asiasta pojan äidille. Silloin oli talvi. Nuorukainen löytyi elokuussa, sieltä paikasta.
En tietenkään soittanut poliisille. Olisivat varmaan pitäneet minua tärähtäneenä. Sitäpaitsi meri oli jäässä, oli kovat pakkaset. En tiedä miksi minulle tämä tieto annettiin. Ihminen oli täysin vieras henkilö. Ainoa kuva mitä näin hänestä oli poliisi-tv:ssä ja lehdissä.
On muitakin tapauksia minulla. Ulkomailla tällainen lienee yleisempää, siis selvänäkijöidenkin käyttö. Nämä ovat niin vaikeita asioita selittää leimaantumatta sekopääksi. Eipä näitä asioita usko jos ei itse ole kokenut ns. selittämättömiä asioita.
Ei kaikkea ihmisen silmä näe eikä ymmärys tajua. Aistimme ovat rajalliset jos vertaa vaikkapa koiran hajuaistiin. Koira haistaa kuolleen kadonneen, saattaa löytää syövän osoittamalla epätavallisen suurta kiinostusta paikkaa kohtaan missä se sijaitsee ihmisellä.
Miltä se kuulostaisi tai näyttäisi esim. Iltalehdessä etusivulla, "Selvänäkijä ratkaisi tapauksen", eli tiesi kadonnen olinpaikan.
Poliisithan meillä yleensä tutkii näitä tapauksia ja voihan näitäkin olla joissa jonkun sanomisen perusteella on löytynyt joku kuollut kadonnut.
Näistähän ei lehdet kirjoittele. - Moonika
eräs tapaus kirjoitti:
Kyllä heitä on ollut ja on edelleen. Aino Kassinen oli aikoinaan aikamoinen tietäjä kenen oventakana
oli jonot.
Ja toinen oli jo edesmennyt Kaarina Härkönen. Elävien nimiä en mainitse koska tämä ei ole mikään mainospalsta.
Itselleni on sattunut myös outoja kokemuksia. Tiesin erään nuorukaisen katoamiseen liittyvän paikan, sekä soitin asiasta pojan äidille. Silloin oli talvi. Nuorukainen löytyi elokuussa, sieltä paikasta.
En tietenkään soittanut poliisille. Olisivat varmaan pitäneet minua tärähtäneenä. Sitäpaitsi meri oli jäässä, oli kovat pakkaset. En tiedä miksi minulle tämä tieto annettiin. Ihminen oli täysin vieras henkilö. Ainoa kuva mitä näin hänestä oli poliisi-tv:ssä ja lehdissä.
On muitakin tapauksia minulla. Ulkomailla tällainen lienee yleisempää, siis selvänäkijöidenkin käyttö. Nämä ovat niin vaikeita asioita selittää leimaantumatta sekopääksi. Eipä näitä asioita usko jos ei itse ole kokenut ns. selittämättömiä asioita.
Ei kaikkea ihmisen silmä näe eikä ymmärys tajua. Aistimme ovat rajalliset jos vertaa vaikkapa koiran hajuaistiin. Koira haistaa kuolleen kadonneen, saattaa löytää syövän osoittamalla epätavallisen suurta kiinostusta paikkaa kohtaan missä se sijaitsee ihmisellä.
Miltä se kuulostaisi tai näyttäisi esim. Iltalehdessä etusivulla, "Selvänäkijä ratkaisi tapauksen", eli tiesi kadonnen olinpaikan.
Poliisithan meillä yleensä tutkii näitä tapauksia ja voihan näitäkin olla joissa jonkun sanomisen perusteella on löytynyt joku kuollut kadonnut.
Näistähän ei lehdet kirjoittele.Oletko pohtinut nyt pinnalla olleita Raisa ja Bodom juttuja?
- mollet
Moonika kirjoitti:
Oletko pohtinut nyt pinnalla olleita Raisa ja Bodom juttuja?
missä on markus... seiskassaki ol taas juttua.
- eräs tapaus
Moonika kirjoitti:
Oletko pohtinut nyt pinnalla olleita Raisa ja Bodom juttuja?
Raisasta tulee mieleen häslinki ja sekavuus. Ei tarvitse olla selvänäkemisen lahjoja, jokainen tietää että hänelle on käynyt pahasti. Toiset aiheuttaneet.
Jostain syystä mulle näytetään mieshenkilöitä ylipäätään ja heidän katoamisiaan. Eikä se toimi kuin automaatti että kenen tahansa ollessa kysymyksessä vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä.
Kuvat alkavat nousta ja tulevat uniin ei niitä pyydä. Enkä usko kenekään olevan niin pätevä että osuisi oikeaan jokaisen kohdalla. Silloin kun tapahtuma alkaa vaivata mieltä ja kuvia tulla, se ei ole mitenkään kovin mukava tunne.
Se tekee surulliseksi mutta toisaalta tajuaa sen että tälle ihmiselle piti käydä juuri näin. Sattumaahan ei ole vaan kaikella on tarkoitus.
Siitä voimme olla onnelllisia että nämä ihmiset jotka ovat poistuneet keskuudestamme heillä on ihan hyvä olla. Tuska ja kaipaus jää meille jotka täällä maanpäällä vaellamme. - Nimetön
eräs tapaus kirjoitti:
Raisasta tulee mieleen häslinki ja sekavuus. Ei tarvitse olla selvänäkemisen lahjoja, jokainen tietää että hänelle on käynyt pahasti. Toiset aiheuttaneet.
Jostain syystä mulle näytetään mieshenkilöitä ylipäätään ja heidän katoamisiaan. Eikä se toimi kuin automaatti että kenen tahansa ollessa kysymyksessä vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä.
Kuvat alkavat nousta ja tulevat uniin ei niitä pyydä. Enkä usko kenekään olevan niin pätevä että osuisi oikeaan jokaisen kohdalla. Silloin kun tapahtuma alkaa vaivata mieltä ja kuvia tulla, se ei ole mitenkään kovin mukava tunne.
Se tekee surulliseksi mutta toisaalta tajuaa sen että tälle ihmiselle piti käydä juuri näin. Sattumaahan ei ole vaan kaikella on tarkoitus.
Siitä voimme olla onnelllisia että nämä ihmiset jotka ovat poistuneet keskuudestamme heillä on ihan hyvä olla. Tuska ja kaipaus jää meille jotka täällä maanpäällä vaellamme....Mistä kannattaisi etsiä jo reilun vuoden kadoksissa ollutta ystäväni poikaa...tuleeko jotain kuvia näin pelkän kysymykseni perusteella?t.Ystävän puolesta
- eräs tapaus
Nimetön kirjoitti:
...Mistä kannattaisi etsiä jo reilun vuoden kadoksissa ollutta ystäväni poikaa...tuleeko jotain kuvia näin pelkän kysymykseni perusteella?t.Ystävän puolesta
ei kukaan pysty sanomaan mitään ilman kasvokuvaa ja silmät pitää näkyä kuvassa ja siitä huolimatta voi olla vaikeaa ei ole enää tässä maailmassa enää.
annan tuutavani nimen on Oulussa vaikuttava meedio
Helena Kontio. numero sinun täytyy selvittää itse.
vaikka sekin minulla on on mutta ei ehkä ole sopivaa laittaa sitä tänne. - tiedän ..
Nimetön kirjoitti:
...Mistä kannattaisi etsiä jo reilun vuoden kadoksissa ollutta ystäväni poikaa...tuleeko jotain kuvia näin pelkän kysymykseni perusteella?t.Ystävän puolesta
Jesaja 8:19 Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja- ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?
Käänny rukouksessa Jumalan puoleen.
Selvännäkijät, meediot ja demonit vaativat avustansa aina jonkun maksuksi.
3.Mooseksen kirja 19:31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
3.Mooseksen kirja 20:6 Ja jos joku kääntyy vainaja- tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.
3.Mooseksen kirja 20:27 Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja- tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset."
Olet jo kärsinyt tarpeeksi murhetta ja huolta, hyvin teet, jos pysyt kaukana kaikesta pahasta. - eräs tapaus
tiedän .. kirjoitti:
Jesaja 8:19 Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja- ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?
3.Mooseksen kirja 19:31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
3.Mooseksen kirja 20:6 Ja jos joku kääntyy vainaja- tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.
3.Mooseksen kirja 20:27 Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja- tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset."
Olet jo kärsinyt tarpeeksi murhetta ja huolta, hyvin teet, jos pysyt kaukana kaikesta pahasta.Jobin kirjasta 32-33
Jumala puhuu monin tavoin
Kyllä Jumala puhuu toisenkin kerran,
mutta ihmiset eivät sitä huomaa.
Unessa, öisessä näyssä hän puhuu. Kun ihminen vaipuu
uneen, kun hän nukkuu vuoteellaan,
silloin Jumala avaa hänen korvansa...
Joelin kirjasta
Herra vuodattaa henkensä ihmisiin
Tämän jälkeen on tapahtuva että minä vuodatan henkeni
kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttönne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne enneunia... - pois täältä
eräs tapaus kirjoitti:
Jobin kirjasta 32-33
Jumala puhuu monin tavoin
Kyllä Jumala puhuu toisenkin kerran,
mutta ihmiset eivät sitä huomaa.
Unessa, öisessä näyssä hän puhuu. Kun ihminen vaipuu
uneen, kun hän nukkuu vuoteellaan,
silloin Jumala avaa hänen korvansa...
Joelin kirjasta
Herra vuodattaa henkensä ihmisiin
Tämän jälkeen on tapahtuva että minä vuodatan henkeni
kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttönne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne enneunia...en tiedä moniko uskoo näihin "ihme" ihmisiin, jokainen tavallaan. Itse pidän heitä huijareina ja heikkojen ihmisien "kusettajina" ( rahat pois)
- kkkk1
Nimetön kirjoitti:
Kerro selvännäkijälle etunimi ja ulkonäköseikkoja.
- Siirry nykyaikaan
tiedän .. kirjoitti:
Olet jo kärsinyt tarpeeksi murhetta ja huolta, hyvin teet, jos pysyt kaukana kaikesta pahasta.Nimimerkille Tiedän:
Mitäs raamattu sanoi esim. televisiosta, puhelimista, tietokoneista, syöpä- ja sydänsairaiden hoidoista, silmälaseista, kuulolaitteista yms.nykyisin itsestäänselvyyksistä?
Raamatun kirjoittajat elivät tuhansia vuosia sitten. Kirja kertoo historiallisista uskomuksista. Silloin tauteja ja onnettmuuksia aiheuttivat pahat henget, kun muita syitä ei tiedetty.
Näin uskovat vieläkin jotkut luonnonkansat viidakoissa, toivottavasti ei enää Suomessa.
- pitää kyllä paikkansa
Poliisi aivan varmasti käyttää päteviä selvännäkijöitä eikä mitään teelehdistä katsojia.
Ja silloin myös tuloksia on tullut! Aivan turhaa
epäilläkään.- naiivi
kadonneiden etsinnässä vai yleensä rikoksissa? Onkohan nämä selvännäkijät unen näkijöitä vai muuten "selvännäkijöitä...On muuten jännä, ettei selvännäkijätkään näe kaikkea, siis joillekin voidaan hieman raottaa salaisuuksien verhoa mutta miksei näkisi aivan kaikkea, että voisi kertoa missä joku kadonnut on tms. tai joistain nähdään, toisista taas ei..
- että poliisi
naiivi kirjoitti:
kadonneiden etsinnässä vai yleensä rikoksissa? Onkohan nämä selvännäkijät unen näkijöitä vai muuten "selvännäkijöitä...On muuten jännä, ettei selvännäkijätkään näe kaikkea, siis joillekin voidaan hieman raottaa salaisuuksien verhoa mutta miksei näkisi aivan kaikkea, että voisi kertoa missä joku kadonnut on tms. tai joistain nähdään, toisista taas ei..
voi h...i ihmisten tyhmyyttä.
- juuso j
että poliisi kirjoitti:
voi h...i ihmisten tyhmyyttä.
selvänäkijät paljonko mulla on rahaa pankissa niin sitten teitä uskon.
- Ruuskaja
juuso j kirjoitti:
vain todellinen typerys pystyy kirjoittamaan tuollaista.
Tynnyrissä kasvanut olento.
Onnea valitsemallesi tielle, ääliö! - muikkuuuu1
juuso j kirjoitti:
97 euroa.
- Juu.
juuso j kirjoitti:
Tällä hetkellä 4 euroa
- tiedä, mutta
en tiedä, onko ihmisiä löytänyt, mutta ainakin eläimiä on ja esineitä, esimerkiksi koruja, se Hattulan mies.
- avaimeton
Anna nyt tämän Hattulan miehen yhteystiedot! Kyllä uskon näihin näkijöihin.
Kävin aikanaan kun laukkuni oli varastettu selvännäkijän (Sirkiä) luona ja hän opasti minut sinne mihin laukku oli piilotettu. En kaivannut rahojani vaan asiapapereitani. Kun olimme laivalla uskoin, että rahat oli viety ja laukku heitetty mereen. Vaan ei se niin ollutkaan. Laukku löytyi hänen opstuksensa mukaan!
- ....
Tuskin suomessa? Vai onko.
- fkfkwspw19
Suomessa on eräs meedio,joka tekee poliisien kanssa yhteistyötä,mm.kadonneiden etsinnässä.Kaikki eivät usko tämmöisiin,ja se on heidän oma häpeänsä.ihmeen hyvin silti löytyy kadonneitakin tälläisten tapausten ansiosta.
- näkijä ja näkijä
Höpö, höpö. SUOMESSA EI POLIISIT TURVAUDU SELVÄNNÄKIJÄÄN! Tollaset puheet on ainoostaan mainostemppu joltain selvännäkijältä rahastuksen takia.
Tai sanokkapa yksikin joka olisi???? Omaiset ottavat yleensä yhteyttä ja yhtään ei vielä ole löytynyt näkijän avulla. - miks pökäle ei lennä
niin. minkähän takia lehdessä ei ole koskaan otsikkoa
SELVÄNNÄKIJÄ VOITTI LOTOSSA TÄYSPOTIN;NÄKI NUMEROT ETUKÄTEEN!!!- Nyrkillä sydämeen
Uskon, että on vain tiettyjä asioita, jotka annetaan ennakkoon nähdyiksi.
- näkkyykö mittää??
Nyrkillä sydämeen kirjoitti:
näetkö minut ja minun pahuuden? missä olen ja miksi?
- miks sydän ei lennä?
Nyrkillä sydämeen kirjoitti:
nyrkillä härän sydämeen ja revin sen irti,härän sydämen. syön sen sykkivänä kuin suonikkaan kyrvän.
- ReeKob
yksinkertaisesti siksi ettei omaa etua ajavia näkyjä näytetä. selvänäkemisen lahja on aina tarkoitettu toisten auttamiseen.
- Kokemustaonnnn
selvännäkijät ovat nähneet minulle todella paljon ja uskon että JOS ON TARKOITUS, näkevät myös kadonneita ihmisiä. Kaikkia asioita ei vain ole tarkoitus nähdä. Ei esim. lottonumeroita.
Kieltää voitte, jotka haluatte, mutta aika monet meistä TIETÄVÄT, että enneltanäkemisen kyky on joillakin ja itseasiassa aika monilla, jos antavat sen tulla ja ovat sille avoimia. Tapoja nähdä asioita on monenlaisia: unet, ajatukset tai usein intuitio, näyt, tuntemukset jne.
On olemassa muukin maailma kuin vain tämä näkyvä. - painavaa näkemistä
Näin Marja-Leenan sidottuna jaloista ja käsistä sänkyyn, ympärillä hullunnäköinen n. 53 vuotiäs äijä, noin 95 kg, 178-183 cm pitkä, keskiruskeat paksut hiukset otsalta taaksepäin, mutta siinä M-L:n kimpussa ollessaan olivat hiukset sekaisin.
Hän oli hakenut M-L:n jollain moottorineuvolla ja vienyt mökkiinsä. Nyt on kaikki jo ohi, ML. ei voi enään auttaa.
Joulun maissa näin kadonneen naispapin istumassa kuolleena autossaan, ja niin oli, Ruotsissa. En ilmoittanut poliisille, sanoin vain useamman kerran miehelleni asiasta. Siksi en ilmoittanut, että pilaillaan. En nytkään, vaikka tuntuu väärältä. -Viime viikolla tunsin pakkoa ostaa korvakorut, haalean rosat. Lauantaina sain paketin, jossa oli haalean rosa pusero minulle lahjaksi. Näkyy siis pieniä ja isoja asioita. Aikaisemmin en uskonut näkemisiäni itsekään, enkä toiminut niiden mukaan. Kaikki paha ei olisi tapahtunut, kun olisin uskonut varoituksia ja tehnyt jotain niiden estämiseksi. Yksi itsemurha ja yksi vanhan ihmisen raiskaus, jonka takia uhri kuoli.- ainaeivoivoittaa!
Hyvä kun kerroit Marja-Leenan tarinan, niin ei ainakaan sinun vastaanotollesi tulla! Ei sitten mennyt ihan putkeen sun loruilusi. Minäkin olisin osannut paremmin ennustaa Marja-Leenan katoamisen ja löytymisen.
Vai että oikein oli jaloista ja käsistä sidottu sänkyyn... :D:D:D
- painavaa näkemistä
M-L voi löytyä hyvin kaukaa, näen tekijän, jolla on erilaisten autojen kanssa tekemistä. Kuljettaa joskus ihmisiä, joskus tavaroita. Jos löytyy.
- painavaa näkemistä
Kirjoittajat, jotka haluaisivat lottonumeroita, lottovoittoja jne. SE, raha, on viimeinen asia, mitä haluaisin. En halua, että ystäväni, ne vähät, miettisivät koko ajan, miten voisivat hyötyä minusta tai saada minut pois elävien kirjoista tai hullujen kirjoihin, jotta voisivat viedä rahani (joita minulla siis ei ole). Onni on ihan muuta, että on edes yksi ihminen, joka halaa minua ja minä häntä, jota tavatessa ilo loistaa silmistämme ja nauttimamme ruoka on ihanaa, vaikka ei olisi kuin perunoita ja voita. -Sitä onnea haluaisin kaikille jakaa ja kaikilta saada. Katso minua siis silmiin ja pidä hetki kädestäni.- Jos minun kotonani on vielä jotain, jota haluaisit, hae se pois, keitän kahvit hakijalle.- Toivon myös, että näkyni häviäisivät, paitsi ja ainoastaan silloin, kun voisin auttaa rauhallisempaan maailmaan.
- ei tarvittu autoo
No ei se nyt kovin kaukana ollut. :D:D
- uutta näkemystä
Käyttävätkö lomalaiset nykyään lumikenkiä suksien asemesta tehdessään pitempiä reissuja?
- onnesta
Selvännäkijän avulla pakenin viime tipassa kun tuttava järjesti ansan.
Oli vain puoli tuntia aikaa, pukeuduin pimeässä ja juoksin pimeää käytävää.
Oli ollut ihmeissään mistä tiesin. - 19+0
nimim. onnesta, haluatko kertoa tapauksesta enemmän?
- onnesta
oli vain puoli tuntia aikaa siihen kun. selvännäkijä sanoi että pukeudu pimeässä mutta älä pue liikaa. sen jälkeen juokset pimeää käytävää mutta älä juokse liian lujaa ettet juokse päin seinää äläkä puolta tuntia ennen juoksemista juo alkoholia ettet törmäile seiniin. muista kääntyä käytävällä kerran vasemalle jottet törmäisi.
- Not alone
Nim:onnesta
Mitä sulle olis pitänyt tapahtua?? - onnesta
Pahoittelen että vastaan näin pitkän ajan kuluttua, en ole käynyt palstalla.
Edellinen ei ollut minun.
Takuulla osaan liikkua pimeässäkin tuttuja paikkoja.
Minut on yritetty useasti tappaa, ikkunan hakaset on jätetty yöksi auki siinä tarkoituksessa, kiivetään siitä sisälle. Sain päähäni nukkua lastenhuoneessa, josta sai oven lukkoon! nainen veti vesiperän.
Jälkeenkin päin, autoin erään ison talon siivouksessa, ja havaitsin, katutason ikkunasta oli kaikki hakaset auki. Ilmoitin tietysti eteenpäin.
Mistä minä tietäisin, mitä itse ajattelet miesporukasta joka työtoverin käskystä liikkeellä?
"Rikollista sinä et minusta saa" sanoi tämä nainen pitkän ajan päästä.
Vastaus kysymykseen, kyllä selvännäkijät jotain osaavat. - et tiedä nimeäni
Ei stana. Hihhulit vauhdissa.
Kyllä joo. Poliisit ratkoo paljonkin rikoksia soittelemalla 0700 alkuisiin numeroihin.
:DDDDDDDD - Sunnuntaitutkija
Hans Assmannin ja hänen vaimonsa kertomus täsmää täysin erään selvännäkijän kertomukseen Kyllikki Saaren murhassa.
- butt fuck
Miksi selvännäkijät eivät voita lotossa seitsemää oikein??
- et ymmärrä...
siksi, koska näkemisen lahjaa ei ole annettu käytettäväksi tuollaisiin lottovoitto-tarkoituksiin, eikä numeroita näe, vaan ihmisiä, tapahtumia.
- Raskas taakkani
on mun tietäen asioistanne, pahoista varsinkin!
Mutta ilomielin kannan sen taakan kun saan antaa apua lähimmäiselleni, edes vähänkään näystäni!
Jaksakaa! - kun lapseni katosi
24.2.2007 kadonnut lapseni ja 2 viikkoa senjälkeen
kerroin omaisille että hän tulee löytymään kun jäät lähtevät eli toukokuussa viimeistään.
Hän löytyi 30.5.-07! Ja sieltä mistä kerroin!
Muitakin tapauksia ja paljon olen tiennyt jo etukäteen tai kysyttäessä!
Pahalta tuntuu näitä juttuja kerrottaessa omaisille!
Näkyjen näkijä ja tietäjä niin ennakolta kuin jäljestäpäin!- Kuulustelivatko
poliisit, mistä tiesit paikan johon hukkui/hukutettiin? Huolestuttavaa, jos tutuiltasi hukkuu paljon lapsia.
- ei toki,
Kuulustelivatko kirjoitti:
poliisit, mistä tiesit paikan johon hukkui/hukutettiin? Huolestuttavaa, jos tutuiltasi hukkuu paljon lapsia.
eihän he usko mihinkään "huuhaahan"!
vain omiin tutkimuksiinsa luottavat!
Monestihan ne eivät osu oikeaan ainakaan heti tai never! - ei todellakaan
Kuulustelivatko kirjoitti:
poliisit ottaneet mitään kantaa silloin eikä sen jälkeenkään!
Ei ole hukkunut tutuilta lapsia, vain tämä jo yli 30v poikani jonka hukutti entinen naiskaverinsa toisen miehen kanssa varmistaakseen yhteisen elämänsä sitten yhdessä, ennemmin löi se mies olutuopilla päähän poikaa, josta poika oli ilmoittanut ex-lleen noin pari kuukautta aikaisemmin, sillä se mies oli sanonut tappavansa tämän miehen!!
EX oli yrittänyt ottaa yhteyttä sitten poikaan, ei saanut enää!
Nämä ihmiset eivät saaneet mitään tuomiota,poliisi ei välittänyt ilmoitettuani tuosta textarilla heille tappouhkauksesta!
Ovat vapaalla jalalla ja naimisissa nyt, sillä poikani tuhkattiin löytyessään, ja saavat lyyhätä loppuelämänsä vapaalla, toivon että yläkerran tuomion aikanaan saavat!
- okkigaam
Kauan sitten asuessani Sofia Mannerheim kodissa. Lähdimme eräänä varhaisena aamuna Aino kassiselle, ihan vaan uteliaisuutta. Nainen oli vihaisen näköinen essun helmassa seteleitä. Tein kysymyksen - vastasi " Se tulee" Samalla sitä sanoessaan näin tämän henkilön astuvan tiiliseinän läpi sivuaskeleella selkä minuun päin. Ja taisin olla parempi näkijä sillä kuukausien jälkeen hän tuli kiven sisältä.
Leila Peksujeff oli mukana, tultuaan sanoi ettei se Kassinen mitään tiennyt. Oli saanonut hänen tulevan onnelliseksi vasta sitten kun perustaa kanalan. 2kk sen jälkeen leila tapettiin Arabian säkkimurha. On vieläkin selvittämättä. Tietoja löytyy murha.info sivulta.
maagikko - -
Minä tässä oon selvännäkijöille soitellut ja kysynyt 10kenon oikeat numerot ja joka kerta on osunut! Aivan mahtavaa mulla on tilillä päälle 10miljoonaa euroa ja lisää saa joka päivä!
- Karoliinasta sanoin
että lammesta lapsi löytyy jossain viestissä aikanaan, ei kukaan maininnut mitään!
Ikävää että niin kävi!
Mutta ei hän itse sinne mennyt! Uskokaa se!
Aika ilmoittaa tekijät!
Minä en niitä tiedä, vielä!- Puliukkeli
Juu niitä poikia pitäisi kuulustella uudelleen, koska valehtelivat. Samoin pitäisi tutkia kaikkien paikallisten pedojen ja naismurhaajien liikkeet Karoliinan katoamisen aikoihin vielä uudestaan.
- selvä näkijä
Nyt en muista minkä niminen ja missä lehdessä mutta se oli entinen rikospoliisi, suomalainen ja kertoi että kyllä selvääänkijöiltä toisinaan kysytään silloin kun mitään muita vihjeitä ei ole. Sanoi että joskus on saatu apua sillä tavalla. Päästy jäljille tai löydetty kadonneita mutta ei se mikään täsmäkeino ole että aina onnistuisi.
- Puliukkeli
Monimutkainen kysymys. Kuitenkin Ranskan poliisin tiedetään käyttäneen selvännäkijää Gerard Croisetia apunaan. Samainen Croiset kutsuttiin myös selvittelemään Bodomin kolmoimurhaa ja antoi kuvauksen tekijästä, joka täsmää täysin Kai Vähäkallioon ihan piirrosta myöten. Samainen Vähäkallio murhasi ampumalla kolme poikaa lähellä Bodomia. Enkä väitä, että uskoisin selvänäkijöihin.
Onko hyvää lähdettä suositella jos haluan lukea lisää tuosta Croisetista? Kuullostaa kyllä ihan mielenkiintoiselta.
- Voi teitä
heall kirjoitti:
Onko hyvää lähdettä suositella jos haluan lukea lisää tuosta Croisetista? Kuullostaa kyllä ihan mielenkiintoiselta.
satuihin uskojia. Vai osasi piirtää Vähäkallion näköisen ja Nissekin osasi antaa tarkat tuntomerkit Assmanista hypnoosissa, vaikka muuten ei nähnyt eikä kuullut mitään, ei muista mitään.
Sama Ulvilan tapauksessa. Mitään ei nähnyt hämärässä, mutta tarkat tuntomerkit pystyi antamaan ja tunnistamaan.
Mistä teitä hyväuskoisia oikein riittää. - mielenkiintoista on
Voi veljet! Täähän on IHAN UUSI tieto, että Vähäkallio ampui ne nuorisorikolliset Puutomissa, ennen aina luultiin että se oli ihan toisen järven rannalla siellä Kytäjällä. Kyllä noi selvänäkijät sitten osaa olla viisaita!
- Kohta nähdään
onko selvänäkijöistä apua Sigridin katoamisessa. Taidan olla selvännäkijä, kun sanon, ettei ole.
On muuten paljon ikäistään vanhemman näköinen. 16-votias ja näyttää 40v.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012080815932723_ul.shtml - xxx
Olisiko selvänäkijöillä näkyä Aarne Anttilan katoamisessa?
- kekkuli3
Aarne Anttila löytyi sattumalta.
- Ulkomailta
Alibissa oli joskus juttu pienestä tytöstä, joka oli kadonnut, ja tapaus ratkesi selvänäkijän avulla. Muistaakseni ennustajaeukon nimi oli Phyllis Barrett tai jotain sinnepäin.
- Anonyymi
Koira kateissa, missä on?
- Anonyymi
Taitaa aika harva olla selvinpäin näkyjä nähdessään.
- Anonyymi
Kyllä käytetään. Tiedän hyvin erään selvänäkiänä toimivan naisen, joka aiemmin on runsaasti ollut poliisin apuna. Kertoi että jos kadonneen omainen soittaa, hän kertoo heille maksutta kaiken mikäli "saa yhteyden" kadonneeseen. Tämä tieto oli varsinainen yllätys, pidin aiemmin varmana että näin ei olisi.
Kyllä näitä itsekin "näen" ja "aistin" sekä tieto "annetaan" välähdyksinä, ei kaikkien kohdalla. - Anonyymi
Selvännäkijä pitää olla poliittisesti sitoutumaton ja eikä pidä olla ryvettynyt missään keitoksissa, eikä varsinkaan olla mikään rikollinen. Silloin voisi jotenkin luottaa nähtyihin asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962