Teen swismaxilla flashia ja kaikki toimii firefoxissa hyvin, mutta muissa selaimissa tulee teksti; aktivoi komponentti käyttöön napsauttamalla. Sitten kyllä kaikki toimii. Kun katselen "isojen" poikien tekemiä flasheja niin siellä on ominaisuuksissa x-shockwave ja kaikki toimii kaikilla selaimilla.
Jos siinä on salaisuus niin miten saan swihmaxiin moisen ominaisuuden vai onko vaihdettava kalliimpiin ohjelmiin?
Terveisin juuso
x-shockwave-flash-tiedosto
4
1329
Vastaukset
- traps
Taitaa tuo olla ainakin IE:n ominaisuus. Toimiiko IE:llä jos avaat pelkän swf-tiedoston ilman, että se on sisällytetty html:ään? Jos noin on, javascriptillä saa kierrettyä ongelman.
- Juuso
Hei! Kokeilin tuota ja totesin, että ei näy. Kuinka voisin edetä? Kirjoittelin perusteitani toiselle nimimerkille, joka myös yritti auttaa minua tässä probleemassa.
Niin kuin sinnekin kirjoitin, niin tarvitsen rautalankaneuvoja.
Ystävällisin terveisin juuso
- fdsfdsfds
tuolla on ohjetta
http://www.adobe.com/devnet/activecontent/articles/devletter.html- Juuso
Kiitos aputarjoilusta. Yritin oivaltaa ohjeita, mutta kun olen umpisuomalainen, enkä osaa tietotekniikkaakaan paljon niin en päässyt eteenpäin. Siksi olen valinnut SM, koska siellä on paljon hyviä samplereita eikä tarvitse osata yhtään mitään onnistuakseen. Teen joillekin sivustoja ja ennen ne toimivat kaikissa selaimissa. Nyt on tämä probleema, ei niitä sivuja voi heittää nettiin. Oma sivustomme on www.designlovestory.com, jota voi testailla.
Tarvitsisin rautalangasta ohjausta.
Ystävällisin terveisin juuso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001