olisi töitä tarjolla nuorehkolle e kortilliselle,työtä pelkäämättömällle. olisin itse mukana opettamassa hommaan. itsellä kortti poissa kesään saakka. opettaisin nosturin käytössä ja metsäpään ajelussa. ajoalue lahden ja hämeenlinnan ympäristö. puh 0400285384
pöllikuskiksi oppimaan !
7
3555
Vastaukset
- pölliautokurssinkäyny
no minulla on bece kortti.oon käyny sen pölliautokurssin mutta en oo vielä tarpeeksi taitava.monivipunen nosturisulla on.voin tulla jos avustat kämpän hommauksessa.
- ottaa
Ota ronskisti yhteys puhelimella, sillä hommat selviää parhaiten. Ehtii ainakin opettamaan enemmän kuin yhden reissun, kun ei ole itsellä korttia, sinänsä hyvä asia!
- hyvä tilaisuus
ottaa kirjoitti:
Ota ronskisti yhteys puhelimella, sillä hommat selviää parhaiten. Ehtii ainakin opettamaan enemmän kuin yhden reissun, kun ei ole itsellä korttia, sinänsä hyvä asia!
Lähtisin mielelläni itse kun vaan olis tarpeeksi noita kirjaimia kortissa ja enemmän kokemusta kärryn kanssa. Hyvällä lykyllä hommaa vielä ylimääräisen autonkin jos oppi menee hyvin perille. Ja vaikkei hommaisikaan, niin oppi on taatusti hyvää kun on ammattilainen mukana noinkin pitkän aikaa.
- pölliautokurssi
en jaksakkaa tulla
- kiinnostunut kuski
Joo mä lähtisin heti jos maksat työehtosopimuksen mukaista palkkaa ja sais ajaa niin paljon kun haluais mä mielellään ajaisin 12-13/h päiviä ja tietysti tarpeen mukaan enemmänkin!
- Cat 630
Oletko sama joka ajoi koskitukin porteista läpi juovuksissa ja pistit nosturilla toimiston palasiksi? Meinaan kun on kortti pois pitkään.
- pöllikuski 1
kiitoksia kaikille kiinnostuneille, sain kaverin opettelemaan. joten paikka tarjous ei ole enää voimassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset23617259Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17612289Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556071Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään654908MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144875Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.224007Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja33280Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1373060S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3011636