pöllikuskiksi oppimaan !

tukki kuski

olisi töitä tarjolla nuorehkolle e kortilliselle,työtä pelkäämättömällle. olisin itse mukana opettamassa hommaan. itsellä kortti poissa kesään saakka. opettaisin nosturin käytössä ja metsäpään ajelussa. ajoalue lahden ja hämeenlinnan ympäristö. puh 0400285384

7

3494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölliautokurssinkäyny

      no minulla on bece kortti.oon käyny sen pölliautokurssin mutta en oo vielä tarpeeksi taitava.monivipunen nosturisulla on.voin tulla jos avustat kämpän hommauksessa.

      • ottaa

        Ota ronskisti yhteys puhelimella, sillä hommat selviää parhaiten. Ehtii ainakin opettamaan enemmän kuin yhden reissun, kun ei ole itsellä korttia, sinänsä hyvä asia!


      • hyvä tilaisuus
        ottaa kirjoitti:

        Ota ronskisti yhteys puhelimella, sillä hommat selviää parhaiten. Ehtii ainakin opettamaan enemmän kuin yhden reissun, kun ei ole itsellä korttia, sinänsä hyvä asia!

        Lähtisin mielelläni itse kun vaan olis tarpeeksi noita kirjaimia kortissa ja enemmän kokemusta kärryn kanssa. Hyvällä lykyllä hommaa vielä ylimääräisen autonkin jos oppi menee hyvin perille. Ja vaikkei hommaisikaan, niin oppi on taatusti hyvää kun on ammattilainen mukana noinkin pitkän aikaa.


      • pölliautokurssi

        en jaksakkaa tulla


    • kiinnostunut kuski

      Joo mä lähtisin heti jos maksat työehtosopimuksen mukaista palkkaa ja sais ajaa niin paljon kun haluais mä mielellään ajaisin 12-13/h päiviä ja tietysti tarpeen mukaan enemmänkin!

    • Cat 630

      Oletko sama joka ajoi koskitukin porteista läpi juovuksissa ja pistit nosturilla toimiston palasiksi? Meinaan kun on kortti pois pitkään.

      • pöllikuski 1

        kiitoksia kaikille kiinnostuneille, sain kaverin opettelemaan. joten paikka tarjous ei ole enää voimassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3928
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      213
      2196
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2113
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1494
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1245
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      93
      1158
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1110
    Aihe