Heippa!
Olisi mukava tukea suomalaista työllisyyttä ja ostaa kotimaisia leluja. Mutta mistä ihmeestä niitä saa?!? Tietääkö kukaan? Plasto on tiedossa, mutta saako mistään puisia leluja?
Mistä kotimaisia leluja?
6
362
Vastaukset
- päivö
Puisia perinneleluja ja vähän kai muutakin valmistaa Juho Jussila Oy Jyväskylässä.Tehtaanmyymäläkin löytyy. Katso www.juhojussila.fi.
- milla2
ja verkkokauppa
- Sirpa2
Oli nopea toimituskin ja tuli lähikauppaan :)
- Made_in_Finland
Emek tekee kuorma-autoja.
- Made_in_Finland
Hot Toys tekee pulkkia yms.
- Byy
Juho Jussilan verkkokaupasta tilasin hienon mustan keinuhevosen. Arvoin perinteisen punaisen ja mustan kesken. En tiennyt että tuotetta saa mustana ja valkoisena. Nyt se musta tuli Matkahuollon kyydissä lähikauppaan. On se kyllä aika upea. Luonnossa vielä hienompi kuin kuvassa. Tekisi mieli ottaa heti käyttöön, mutta täytyy laittaa takaisin pakettiin, että pukki tuo jouluna.
Ai niin, laitan linkin teillekin, jos haluatte nähdä: http://www.juhojussila.fi/tuote/keinuhevonen/ en saanutkaan pelkkää mustan linkkiä, mutta tuosta se löytyy kun valitsee kuvan :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372270
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565