Nexium ja silti närästää

kahvipulla

Sain tänään Nexium 40 mg-kuurin jo kolme viikkoa jatkuneeseen närästykseeni. Otin ensimmäisen tabletin jo heti aamupäivällä ja päivä on mennyt tosi hyvin ja närästys ei ole vaivannut. Mutta nyt, noin kymmenen tuntia tabletin oton jälkeen alkaa jo hieman kurkussa poreilla ja happoja nousta kurkkuun.

Ensi yö huolestuttaa. Nexiumia saa ottaa vain kerran vuorokaudessa joten millä ihmeellä minä saan närästysvaivat aisoihin? Ennen tätä söin Gavisconia ja se helpotti oloa, mutta ilmeisesti muita närästyslääkkeitä ei saa syödä samaan aikaan? Entäs luontaistuotteet? Voiko esimerkiksi ottaa Valmarinia?

6

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kahvipulla

Mä tiedän kyllä mikä aiheuttaa närästystä ja kaikki sellaiset on karsittu pois ruokavaliosta ja elämäntyylistä ja kaikki mahdollinen millä oloa voi helpottaa on tehty.

Kysymys olikin että voi tehdä kun närästää nexiumista huolimatta? Päivällä ei, kiitos lääkkeen, ole mitään oireita, mutta makuulle mentäessä tuntuu ihnottavalle. Pitääkö vain lipittää vettä ja maitoa koko yö?

• sop

syönyt kohta 1,5vuotta smantapaisia lääkkeitä,nyt myös nexium käytössä.Silti järkyttävät kivut ajoittain.Gavisconia saa käyttää samanaikaisesti,juuri kävin lekurissa ja määräsi sitä nexiumin lisäksi.

• kirsikka77

www.mdd.fi

Nexium ei voi olla ikuinen lääke vaivoihisi..etsi
      syy. Yllä oleva linkki on hyvä!

• Olen jo vuositolkulla syönyt nexiumia,ensin 40g ja vähän aikaa sitte siirryin miedompaan eli 20g.....valmarinia voi huoletta juoda pari kertaa 15ml/päivä,ei ole mitään haittavaikutusta;=

• Kokemusta on

Nexium ym. vastaavat lääkkeet eivät yleensä auta heti, vaan voi mennä parikin viikkoa ennen kuin närästyksen saa kuriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      226
      6092
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3874
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2637
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2177
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1962
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      46
      1916
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1810
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1676
    9. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1577
    10. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1522
    Aihe