Kauhutarinoita

ODIFJeejeeoonking

Ruokavalio on normaali enkä muuta selitystä keksi tälle kuin jännittäminen, joka ilmeisestikin käynnistää vatsani ja seuraukset ovat mitä katalimmat. On noloa koulun käytävillä kun on vaaleat housut ja niistä huomaa heti jos on kastiketta turahtanu vähänkään housuun. Välitunnilla pitää aina käydä turauttaa soosit pönttöö, mut tätä juttuu ette usko hei...

Kerran olin välkällä ruuttaamassa jännityksestä (ihastus) seurannutta pehmeää mönjää pönttöö koulun vessassa. Sitte ku olin valmis, aloin hamuta automaattisesti paperia, mutta... MUTTA...???!!!! Missäs helkkarissa kaikki paperi on??!! Ei ollu ei vessapaperia, ei käsipyyhkeitä ei mitään... siinä alkoi jo syke nousta ja vatsa hiukan murista (taas). Kurkkasin käytävälle ja huomasin siellä olevan porukkaa ja muiden vessojen ovet olivat lukossa, joten en voinut vaihtaa nopsasti toiseen vessaan, jossa todennäköisesti olisi paperia ollut.

Sitte mun reppu osu mun silmään siinä seinänaulassa roikkumassa. Se oli kuin joulukuusi. Avasin sen vapisevin käsin ja otin matikan vihkon sieltä... aloin repiä sivuja kunnes kuulin askeleita sieltä vessan käytävältä. Joku oli tulossa myös vessaan. Helpotukseksi siinä oli kolme muuta vessaa samassa nurkkauksessa, joten kuvittelin olevani rauhassa seisaaltani, kumarassa pyyhkimässä sitä mönjää pois takalistostani matskun tehtävilläni.

TÄSSÄ SE ILKEIN OSA TARINASTA:
Se tyyppi, joka oli tulossa vessaan, kokeili jokaista ovea ja sitten minuun iski kauhun tunne siinä pyyhkiessäni... olin unohtanut lukita vessan oven ja... JA... JA!!!! Se jamppa nappas tietty siitä kahvasta kiinni ja avas sen oven piru!! Ei ...tana sitä häpeää!!! Se jätkä katto mua ensin suurin pyörein silmin kuin jotain maailman omituisinta otusta. Sitten se jätkä pärähti nauramaan ja aivan helkkarin kovaa. Sieltä alkoi porukka tulla käytäviltä kattomaan kun tää äijä nauraa räkätti mulle ja mä olin ihan paniikissa paskanen matikanvihkon sivu kourassa, kumarassa ja perse paljaana likasena. Eli ikäänkuin paskaposeeraus.

Se piteli sitä ovea auki etten saanut sitä kiinni ja niin kaikki tuli kattomaan maailman kahdeksatt ihmettä ja jouduin häpeissäni vetämään housut nilkoista ja kalsarit paikalleen vaikka vako oli täynnä sitä pehmeetä mönjää. Kaikki vaan nauro hysteerisesti ja äänekkäästi räkättäen ja puol koulua tuli kattomaan tätä tapahtumaa. Sitten kävelin hitaasti vedet silmissä pois sieltä matikan vihko kainalossani ja reppu toisessa kädessä roikkuen... vaaleista housuistani paistoi pyyhkimättömät kastikkeet läpi ja porukka nauroi vielä äänekkäämmin sormillaan osoittaen.

Juoksin paskat housussa kotiin itkien ja niiskuttaen. Perillä pesin vapisevin käsin itseni kauttaaltani ja heitin vaatteeni pesuun. Loppupäivän hytisin itkien olohuoneen sohvalla ja peitin koko asia kotiväeltä taitavasti (kuten aina).

Se oli häpeänpäiväni. Olen epäsuosittu sen takia ja kaikille tulee aina mieleen se pehmeä mönjä kun he näkevät minut ja varmasti kuvitteellisesti saattavat haistaa kitkerän ripulin kävellessäni minun ohi, tuon hajun joka sinä päivänä leijui koulumme käytävillä. Tämä on arka aihe ollut itselleni jo pitkän aikaa eikä sitä unohda kukaan. Liian moni näki sen ja liian moni levitti juttua eteenpäin. Itkin kaksi viikkoa putkeen mutta nyt olen alkanut nousta sen häpeänkuilun pohjalta.

Mitään tyttöystävää minun on turha edes harkita ennenkuin pääsen täältä kauas... niin kauas ettei koko asiaa tunneta ja voin aloittaa uuden elämän. Tässä varoittava esimerkki, joka muistuttakoon teitä kaikkia ja antakoon teille ennakkoviisautta.

8

1384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö90

      mun mielestä tollaset jätkät on kerrassaan kuvottavia nösöjä jotka alkaa tollai nauraan sulle. mua ei ainakaan naurata yhtään!
      sun ei tartte olla loppu elämääs piilossa missään vaatekomerossa.
      minä käännän aina kaiken nolon ylpeyden aiheeksi. jos mulle käy jotaan noloo, niin ylpeilen sille, koska ei oo mitään aihetta muilla ruveta vittuilemaan mulle!
      mä pidän aina huolen siitä, ettei mun tarvi hävetä, ja mulle käy aina kaikkee, ehkä nolompaakin kun toi sun tarinas, mut silti vaan pitää urhoollisesti puskee eteenpäin. ja jos ne jätkät huutelee sulle jotain, nii ei sun tartte kun käänmtää niille selkäs, sellaset roistot ei ansaitse tyttöystävääkään, sanon mä!

      • poeka90

        oli aika no joo... ite olisin vaan laittanut tyynesti sen oven kiinni...


      • Nadiska

        Kiitos. Piristit ankeaa päivääni :'D Nauroin todellakin vedet silmissä kun kuvittelin sinut juoksemaan paskat housussa koulun käytävillä xDD Hahah


      • lolollollol

        et usko tohon paskaan sepitykseen itekkään vitun wnb jeesus


    • .....................

      täytyy sanoa että itsekin aloin nauramaan kun luin tota...mutta en voi ymmärtää tota tyyppiä joka piti ovea auki että koko koulu pääsi kattomaan...

      ja en myöskään tajua miten se yllätti sut sieltä vessasta...oisit muistanu lukita oven...nojaa ei sille voi mitään

    • asasdfasfdasfasdf

      Mä oon tehnyt paljon, jumalattoman paljon kaikkea ihan vitun noloa. Sellasta, että ei pitäis näyttää naamaansa missään, mutta vitutpa mä välitän muitten mielipiteistä. Kehottaisin sinuakin vain nostamaan leuan pystyyn ja olla välittämättä ihmisten puheista. Jos joku nauraa niin luonnolliselle jutulle, kun vessassa käymiselle niin sillä ei paljon järki päätä pakota. (lohdutukseksesi tunnustan, että mullaki menee joskus vatsa löysälle jännittämisestä)
      Tyttöystävän saat varmasti jostain, koska (jankutetaan tätä samaa) jos ihminen välittää susta oikeesti, ei se kato sua ylen jonku vessajutun takia, joka todennäköisesti on paisunut mitä valtaviin mittoihin.
      (Minäki oon vissiin pannut ainakin 7 ihmistä, vaikka todellisuudessa en yhtään. Joten tuosta voi päätellä, miten ne jutut paisuu. Silti mä vaan jatka menemistäni... )
      Jatkoja
      -tyttö 91-

      • andyman:P

        sun ois pitäny repii se vihko kaikkien nähde ja pyyhkii oikei näkyvästi perse niil paperei ja todeta: "tätä mieltä oon matikasta" :D

        Oisit saanu vaa kunnioitusta ^^

        uskomattoman hauska tarina muute:D aiva mainio


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe