Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pisimmät liitot

Omia havaintoja

Oinas ja Rapu
Vaaka ja Rapu
Skorpioni ja Skorpioni
Vesimies ja Kauris
Härkä ja Härkä

Kunnes kuolema erottaa-liittoja.

11

2909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maarett

      Laittakaa lisää esim. isovanhempienne merkit, jos ovat kymmenien vuosien liittoja. Omasta suvusta löytyy skorpparipari 54 aviovuotta heillä takana.

    • Loppuun asti.

      Mikä on kriteerisi määritellä pisimmät avioliitot. Eivätkö useimmat vanno: " Kunnes kuolema meidät eroittaa".

      Tarkoitatko siis elin ikien pituutta. Mitään muuta merkitystähän "horoskoopeilla" ole kuin niiden keskusteluarvo. Ihmiset menevät vihille ja ihmiset eroavat, ja syitä on miljoonia. Varmasti syy ei ole väärä horoskooppi.

    • Rapun-75

      Kaksonen-rapu
      kaksonen-kaksonen
      härkä-leijona

      oli kiva huomata oinas -rapu pari, koska itse elän sellaisessa suhteessa ja hyvin menee...

    • KAURIS

      Mitä mieltä kauris-härkä suhteesta??Kestääkö ikuisesti???

      • erolapsi:)

        vanhempani olivat kauris-härkä pari...liitto kesti about 15 vuotta. Päättyi Härkä-isän hyppelyihin sängystä toiseen liiton aikana :P Niin uskoako horoskooppimerkkien yhteensopivuuten vai luonteen heikkouteen...


      • KAURIS
        erolapsi:) kirjoitti:

        vanhempani olivat kauris-härkä pari...liitto kesti about 15 vuotta. Päättyi Härkä-isän hyppelyihin sängystä toiseen liiton aikana :P Niin uskoako horoskooppimerkkien yhteensopivuuten vai luonteen heikkouteen...

        Kysyn sulta erolapsi että kuinka vanhempasi tulivat toimeen keskenään?? Näyttivätkö he lasten nähden että rakastavat toisiaan? Näyttikö härkä isä vaimolleen sanoin ja teoin että rakastaa kauris vaimoaan?? Saitko rakkautta isältäsi?? Onko isäsi luonteeltaan ulospäin suuntautuva ..entä äiti?? Mikä horoskooppi sie ite oot?? Mun tilanne se että itse olen tuoreessa avoliitossa, ollaan oltu 2 kk saman katon alla ns.uusioperhe. Minulla 2 poikaa ja matkustavat isänsä luo joka toinen vkonloppu 300 km päähän ja miehelläni tytär joka myös käy meillä usein. Lapseni ovat uudella paikkakunnalla ja ovat vähän väsyneet pitkään matkaan isän luo. Mieheni on salaa rakentanut kahdessa aikaisemmassa suhteessa pohjan uudelle suhteelle ennenkuin on jättänyt vaimonsa, niin myös minun kohdallani. Pelkään että minulle tehdään myös niin!!!


      • jouskaritypykkä
        erolapsi:) kirjoitti:

        vanhempani olivat kauris-härkä pari...liitto kesti about 15 vuotta. Päättyi Härkä-isän hyppelyihin sängystä toiseen liiton aikana :P Niin uskoako horoskooppimerkkien yhteensopivuuten vai luonteen heikkouteen...

        Mulla äiti kauris, isä härkä, ovat olleet naimisissa 40v. Ihmettelen miksi isä ei ole jättänyt tätä naista, äitiäni, on hyvin sadistinen luonne. Isä taas hellä, herkkä, ja jalat maassa oleva realisti....


    • leo87

      kauris-kalat
      kauris-oinas
      muita ei nyt tule mieleen =D

    • hande.k

      Kalat-Rapu. Vaikka ei uskoisi. Kolmekymmentä vuotta on taaperrettu ja kaksi poikaa ja tyttö saateltu maailman turuille erittäin hyvällä menestyksellä. Ei ole ollutminkäälaisia kasvatus ongelmia. Suhteen niksi taitaa olla kova luottamus toisiimme ja tiukanpaikan tullen on istuttu nokat vastakkain ja puhuttu asiat suoriksi ilman huutamista.

    • tietoa

      Äitini vaaka ja isäni härkä vuoden lopussa tuli 51 vuotta täyteen. Ei välttämättä mikään unelma liitto, mutta ovat kuitenkin kestäneet erilaiset tuiverrukset elämässään. Minä olen skopu ja toinen on härkä. Meillä yhteiseloa 32 vuotta takana. Kolme vuotta on ollut yhtä helvettiä, kun ukkoni jäi kiinni monivuotisesta suhteestaan minua vanhempaan mummukkaan. Vieläkään en ole inhostani ja etomisesta eroon päässyt. Pelkäänpä, että tiemme erkanevat kuitenkin, en jaksa tätä epävarmuutta ja vihaa. Jälkikasvumme (2) ovat jo poissa kotoa.

    • suhde

      vanhemmillani kestänyt 54 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe