Raitis torstaipäivä tänään ohjelmassa. Pakkasta ulkona vain -24 C tällä kellon lyömällä.
Torstai 25.1.2007
12
558
Vastaukset
- Cettuz!
viesti, raittiina.
Raitis torstai, täällä lauhtu -10 asteeseen yön aikana.
- åpoi
päivänä ei pämpätä pirtua
- ambivalenttineN
Ihana pakkasaamu tosiaan :) Oon ollu ihan innoissani kun oon saanut jo kahtena päivänä käyttää mun uutta hienoa talvitakkia ja saan laittaa sen tänäänkin päälleni :)
Raittiina olen ja töihin lähden taas hyvin mielin :) Kunhan saisin lisää itsevarmuutta, niin työnteko sujuis paljon paremmin ja voisin olla tyytyväinen itteeni. Niin kauan kun itsevarmuus on hakusessa, en ole tyytyväinen työsuoritukseeni.- karbidi
on tosi ilkee vaiva. Se juuri on eräänä osasyynä tähän masis-tilaani. Oon kyl viimosten vuosien aikana pyrkinny oleen en niin täydellinen tekemisissäni, mut ei siit eroon kokonansa meinaa päästä!
Mikä onki oikeestaan hyvä, sillä mä inhoon semmosii, jotka tekevät asiat tosta vaan, kuha ne on pois käsistä ja sillä selvä, vaika lopputulos oiskii iha mitä sattuu!
No nyt pirtsakkana kattoon Lostii ja Tranglea!
tänään.
- Raitistelijasuotuulia
Lupaan olla viinaton tänään!
Täysin promilliton päivä tänään!
- veska58
täällä muumi.kylmän tuulen siivittämänä raittiit terveiset kaikille.
Naureskelen täällä itselleni,kuinka hölmö olen.Söin vatsan täyteen pyttipannua ja nyt rupeen lueskelemaan postin tuomaa kirjaa:Painon pudotushaaste:)Näyttää olevan 7-kohtainen avainohjelma pysyvään painonhallintaan.Saas nähdä tekeekö kirjan lukemisen jälkeen vielä mieli pyttipannua:)
Tipatonta torstai-iltaa toivottelen.t pörri- törpöttelijä
tänään ,toivottavasti myös huomenna :)
- ext
Jep. raittiisti meni. Ja muutenki mukavasti. Tämä torstai siis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653