Miten homeen saa pois veneen muovikatosta tai verhoilusta. KÄykö tolu?
Homeen poisto
8
7002
Vastaukset
- Bent
Kloriinilla voi kokeilla, mutta luultavasti ainut keino päästä homeesta lopullisesti eroon on, että tilaa homeen poistofirma paikalle. Juttu firmasta oli Venelehdessä, muistaakseni parivuotta sitten.
- tätä
http://www.lekemyynti.fi/Starbrite/Mildew Stain Remover.html
- Känkkä
Kiitos
- tuo
hypokloriitti on oiva aine, Starbrite-sarjassa on myös suihke, joka on kätevä, joskin sillä on "veneilijän hinta". Olen käyttänyt em. tuotetta mutta myös huomattavasti edullisempaa Pirkka-valmistetta, jossa on pesuaine mukana. Viime vuosina ei ole ollut tarvetta, olen pyyhkinyt syksyisin kaikki pinnat Tolulla ja tuuletus on ollut kunnossa.
- rautakaupasta
http://www.detox.fi/tuotteet_bor.htm
Boracol on toinen. Ei mitään kevyttä kamaa vaikka saa ihan tavallisen rautakaupan maaliosastolta. Jos satut olemaan raskaana tms. jätä homma jollekin toiselle.Boracol on erinomainen aine mutta suojaudu!
Dinatriumoktaboraattitetrahydraatti, didekyylimetyyliammoniumkloridi ja monoetyleeniglykoli ovat kaikki ikävän myrkyllisiä aineita!
- bugmaster
Hometta syöviä toukkia tms.
- kloriitti
Alepasta muistaakseni noin euron, ja hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881