Poreamme.

slk

Oltaisiin menossa ensiviikolla uimahalliin. no nyt sitte muistelisin että poreamme olisi vältettävä, miten on.? viikkoja 19 kasassa, (jos ne nyt jotenkin tähän liittyy) Onko siis mitään haittaa jos käy siellä vaikka vähän kipeitä selkä lihaksia rentouttamassa. Mahalle ei olisi tarkoitus voimakkaita suihkuja suunnata =)

7

4447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dididdiii

Kyllä täällä meidän kylpylä/uimahallissa ainakin näkee odottavia äitejä jatkuvasti porealtaissa. En mä oo taas tällasesta kiellosta kuullut mitään... Oisko sitten taas jonkun palstalaisen aivopesua.

• +tiipi+

miks ihmeessä poreamme olisi kiellettyjen listalla?? ei voi käsittää..

maalaisjärki käyttöön, ystävät hyvät! jos poreet sattuu tai muuten tuntuu pahalta, niin silloin ei kannata, mutta muussa tapauksessa anti mennä vaan :D

eiks niin?

• asiasta kysynyt

Porealtaassa voi käydä. Samoin ottaa hierovia suihkuja, mutta ei alaselälle eikä alamahalle. Kova hieronta voi aiheuttaa supistuksia.

• se poreamme

ole sallittu niin kauan kuin kohdunsuu on kiinni. Poreammeen vesihän on hyvinkin lämmintä, ja pöpöt viihtyvät siinä hyvin! Eli jos paikat on pehmenneet, jättäisin väliin...

• slk

Ok. Mie vaan aattelin kyssyä ennemmin ku kattua sitä =) Mut miepä kokkeilen miltä se tuntuu ja jos on ok ni jatkan löllimistä.

• äiti 29

moi... luin sun viestin. joo on se niin ettei kannattis mennä porealtaaseen. olen itse kylpylässä ollu töissä jo 8v ja minulle on sielä aina sanottu ettei odottavan äidin kantsis niinku käydä porealtaassa. ensinnäkin kun se vesi on paljon lämpösempää sielä kun niissä toisissa altaissa ja se tekee että sielä elää paljon enemmä bakteereita mitkä ei kuole vaikka lisää klooria. ja sit jos kun raskaan ollessa on paikat paljon pehmeempiä ja vaikka ei olis kohdunsuu vielä autki niin sinne menee kyllä bakteereitä mitkä ei ole sikiölle eikä raskaana olevalle terveellisiä. ja nyt kun olen itse taas raskaana niin ei tulisi mieleenkään että istahtaisin sinne meidän kylpylän porealtaaseen.

• äiti vaan

moi... luin sun viestin. joo on se niin ettei kannattis mennä porealtaaseen. olen itse kylpylässä ollu töissä jo 8v ja minulle on sielä aina sanottu ettei odottavan äidin kantsis niinku käydä porealtaassa. ensinnäkin kun se vesi on paljon lämpösempää sielä kun niissä toisissa altaissa ja se tekee että sielä elää paljon enemmä bakteereita mitkä ei kuole vaikka lisää klooria. ja sit jos kun raskaan ollessa on paikat paljon pehmeempiä ja vaikka ei olis kohdunsuu vielä autki niin sinne menee kyllä bakteereitä mitkä ei ole sikiölle eikä raskaana olevalle terveellisiä. ja nyt kun olen itse taas raskaana niin ei tulisi mieleenkään että istahtaisin sinne meidän kylpylän porealtaaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe