Täällä julkaistaan selvästi nyt
TAIDETTA !!!
Onko tämä totta, en ehtinyt lukea kuin muutaman lauseen jatkonovellista Seisake niin minulle tuli jotenkin kummallinen olo, että
klassikkoja ollaan julkaisemassa kovaa kyytiä.
Uskallanko edes aloittaa lukemaan novellia
Derevnya ???
(Hui, pelottaa! Uskallanko edes printata taideteoksia, josko se onkin laitonta sujauttaa ne sitten omaan kirjahyllyynsä?)
VINKKI ylläpidolle ja kaikille muillekin!
4
499
Vastaukset
- avillon
Mä kyl ite kirjotin seisakkeen ja derevnyan aikasemmin ja kirjotin sen uudestaan nyt.
Ymmärrän kyllä, jos oot epäluulonen kun en oo kirjotellu pitkään aikaan johtuen wordin hajoamisesta. En jostain syystä jaksa kirjotella muilla ohjelmilla, silleen.- avillon
Ääh tuota ei pysty muokkaamaan, mutta tarkoitin, että laitoin tuon uudestaan esille.
- scarabaeus
avillon kirjoitti:
Ääh tuota ei pysty muokkaamaan, mutta tarkoitin, että laitoin tuon uudestaan esille.
kyllä tarkoitinkin että
NÄISTÄ tulee eittämättä klassikkoja.
Kiitos lukuelämyksestä!
Kiitos! - avillon
scarabaeus kirjoitti:
kyllä tarkoitinkin että
NÄISTÄ tulee eittämättä klassikkoja.
Kiitos lukuelämyksestä!
Kiitos!Noh jos on lahjan saanut nii pittää sitä myös käyttää. Mitäs tuosta aion kirjotella jatkossa seikkailutarinaa...
Kiva kun joku lukee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013