sellaista vaan kyselisin, että sattuuko kenelläkään olemaan kyseisiä quinny rattaita vaunukopalla autoon tulevalla maxi cosi turvaistuimella? millainen on koko paketti? (siis toimivuus yhdessä? kesto)
ajattelin etsiä jostain käsiini mustat quinny freestylet, sattuuko kukaan tietämään mistä voisin alkaa etsimään? tilaan netistä jos muu ei auta! olin aivan myyty pelkkien kuvien tuoteselosteiden perusteella...
QUINNY FREESTYLE 3XL
2
898
Vastaukset
- Äiti 0806
Ihan älyttömän tyytyväinen olen ollut Speedeihin ja Maxi Cosin Iso-fixiin ja vaunukoppaan.
Tilattiin www.mypram.com'ista.
Lähimpään postiin tuli, 2 vuoden takuu,
paljon halvemmalla kuin liikkeestä Suomesta
yms. Juu suosittelen :-)
Kannattaa käydä sivuilla tutustumassa, siellä on ihan hyvin tietoa.- vaunuhullu
kiitti mielipiteestä! tosi hyvä kuulla vaunut toimii, ku ei oikein pääse kokeilemaan ennen ostoa.. oon yrittäny kaikilta tutuilta kysellä mutta kukaan ei ole edes tietoinen quinny merkistä...
oon tekemässä omaa tilausta ihan samasta paikasta, huomasin ku vertailin et on vähän kalliimmat ostaa suomesta ku tilata suoraan mypram.com:ista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata912670Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051695- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 79934
- 45877
- 62849