Sammutinhuolloista kyselin hiilidioksidipullojen hintoja (mig-hitsauskäyttöön).
5kg kaasuineen 120€ (tarvittaessa myös sovitinholkki mittareille samaan hintaan)
6kg kaasuineen 180€ (tarvittaessa myös sovitinholkki mittareille samaan hintaan)
10kg kaasuineen 250€ (tarvittaessa myös sovitinholkki mittareille samaan hintaan)
Tarkastus nykyään kymmenen vuoden välein ja täyttö odottaessa.
Osaako joku kertoa, kuinka paljon 6kg:n pullolla hitsaa?
(millähän yksiköllä sitä voisi mitata, tunteina ehkä?)
Vai pitääkö ostaa 10kg, ettei tarvitse heti olla täyttämässä?
Hitsaus on kyllä aika satunnaista.
30kg:n pulloja myös olisi ollut.
Suojakaasuista
4
5174
Vastaukset
- Kaasu
Hiilidioksidi on nesteenä pullossa, joten se on tosi riittävää. Itselläni on 10 kilon pullo, en osaa sanoa tunteja, mutta pajlon saa hitsata.
Jos löydät jostain vahan 6 kilon hiilidioksidi sammuttimen jossa on suojakorkin kierre, (vain pullot jossa on suojakorkin kierre, ovat katsastuskelpoisia), niin siitä saat edullisen hitsauspullon. Katsastus ei maksa sammutinhuollossa paljon.- AGAn pullo palautukseen!
Tuleeko halvemmaksi yhden kymmenen kilon hiilidioksidipullon täyttö kuin kahden viiden kilon pullon?
Ei tullut mieleen kysyä, kun kysyin pullojen hintoja.
Mutta AGAn pulloissa 20 litran pullon täyttö on suhteessa halvempi kuin kymmenen litran.
Miten lie noiden hiilidioksidipullojen kanssa?
- riittää
Mulla on 6 kilon pullo ja sillä hitsasin viimeeks noin puolitoista pikkukelaa, eli 7,5kg 0,6mm lankaa, autopeltiä ym. pikkuhommaa ja heppausta. Ja tais riittää liki 2 vuotta mun harrastekäytössä.
- hiilidioksidi
moi mulla olisi joutilaana tollanen hiilidioksidi pullo hitsaus käyttöön tehty (nousu putki poistettu sisältä) tyhjä, katsastus? koko 30L?/kg hp 150e p.040-5564041 kari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693