EDC valo?

c 220d -95

ko.valo syttyy usein varsinkin kylmäkäynnistyksen yhteydessä ja auto sammuu heti.Pari kertaa ko.valo on syttynyt myös ajon aikana ja auto on käynyt tosi huonosti ja pitänyt pahaa ääntä.Onko kyse jostain sytytysboxista vai mistä.Kiitos etukäteen.T:Uuno

8

16734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C-mies

      Muistaakseni EDC on merkki polttoaineen syötön häiriöstä. Kuvailemasi oireet viittaa tukketuneeseen polttoainesuodattimeen. Kannattaisi varmaankin vaihtaa aluksi naftasuodatin ja seurailla sen jälkeen vieläkö valo palaa ja kone yskii. Uusi suodatin maksaa luokkaa 50 vanhaa kunnon markkaa.
      Suodatin löytyy ihan edestä koneen vasemmalta puolelta. Pultti vaan päältä auki suodatinpatruuna pystyssä pois ja uusi tilalle.
      Operaation jälkeen voi olla työlästä saada kone käyntiin, koska järjestelmä ilmaa itse itsensä. Yleensä muutama pitkä starttaus riittää käynnistymiseen.

      • Uuno

        vinkistä,vaihdoin suodattimen ja nyt pelaa:))))))))))


    • C-mies

      Muistaakseni EDC on merkki polttoaineen syötön häiriöstä. Kuvailemasi oireet viittaa tukketuneeseen polttoainesuodattimeen. Kannattaisi varmaankin vaihtaa aluksi naftasuodatin ja seurailla sen jälkeen vieläkö valo palaa ja kone yskii. Uusi suodatin maksaa luokkaa 50 vanhaa kunnon markkaa.
      Suodatin löytyy ihan edestä koneen vasemmalta puolelta. Pultti vaan päältä auki suodatinpatruuna pystyssä pois ja uusi tilalle.
      Operaation jälkeen voi olla työlästä saada kone käyntiin, koska järjestelmä ilmaa itse itsensä. Yleensä muutama pitkä starttaus riittää käynnistymiseen.

    • Teme

      ...on pumppu jo remontin tarpeessa. Kustannus arvio n. 1400€!

    • Asentaja

      Niin toi luultavasti johtuu nafta pumpusta. Käy veholla kysymässä ne voi kattoo testerissä sitä autoo.

      Terveisin Asentaja Veho Pitäjänmäki

    • mersuun

      vitossa vaihettu pumppu ohjain boksi suuttimet polttaine antura edc valo eikun kirkastui

    • Raskasasentaja

      Ite otin valon polttimon pois niin ei enään häirinnyt.

    • Anonyymi

      Voi olla myös pakokaasun takaisinkierrätys,imusarjassa kanavat karstassa.Imusarja irti ja rotsaat kanavat auki. Tai deletoi se systeemi,yks vipuli irti vaan.Tai annat raakasti runtua vehkeelle. Systeemi sotkii jotenki moottorin ohjauksen jos se on tukossa ja nätti ajo tekee sen. Runtua välillä ja raakasti.Mulla auttoi.Myöhässä olen, mutta tiedoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe