ko.valo syttyy usein varsinkin kylmäkäynnistyksen yhteydessä ja auto sammuu heti.Pari kertaa ko.valo on syttynyt myös ajon aikana ja auto on käynyt tosi huonosti ja pitänyt pahaa ääntä.Onko kyse jostain sytytysboxista vai mistä.Kiitos etukäteen.T:Uuno
EDC valo?
8
14861
Vastaukset
- C-mies
Muistaakseni EDC on merkki polttoaineen syötön häiriöstä. Kuvailemasi oireet viittaa tukketuneeseen polttoainesuodattimeen. Kannattaisi varmaankin vaihtaa aluksi naftasuodatin ja seurailla sen jälkeen vieläkö valo palaa ja kone yskii. Uusi suodatin maksaa luokkaa 50 vanhaa kunnon markkaa.
Suodatin löytyy ihan edestä koneen vasemmalta puolelta. Pultti vaan päältä auki suodatinpatruuna pystyssä pois ja uusi tilalle.
Operaation jälkeen voi olla työlästä saada kone käyntiin, koska järjestelmä ilmaa itse itsensä. Yleensä muutama pitkä starttaus riittää käynnistymiseen.- Uuno
vinkistä,vaihdoin suodattimen ja nyt pelaa:))))))))))
- C-mies
Muistaakseni EDC on merkki polttoaineen syötön häiriöstä. Kuvailemasi oireet viittaa tukketuneeseen polttoainesuodattimeen. Kannattaisi varmaankin vaihtaa aluksi naftasuodatin ja seurailla sen jälkeen vieläkö valo palaa ja kone yskii. Uusi suodatin maksaa luokkaa 50 vanhaa kunnon markkaa.
Suodatin löytyy ihan edestä koneen vasemmalta puolelta. Pultti vaan päältä auki suodatinpatruuna pystyssä pois ja uusi tilalle.
Operaation jälkeen voi olla työlästä saada kone käyntiin, koska järjestelmä ilmaa itse itsensä. Yleensä muutama pitkä starttaus riittää käynnistymiseen. - Teme
...on pumppu jo remontin tarpeessa. Kustannus arvio n. 1400€!
- Asentaja
Niin toi luultavasti johtuu nafta pumpusta. Käy veholla kysymässä ne voi kattoo testerissä sitä autoo.
Terveisin Asentaja Veho Pitäjänmäki - mersuun
vitossa vaihettu pumppu ohjain boksi suuttimet polttaine antura edc valo eikun kirkastui
- Raskasasentaja
Ite otin valon polttimon pois niin ei enään häirinnyt.
- Anonyymi
Voi olla myös pakokaasun takaisinkierrätys,imusarjassa kanavat karstassa.Imusarja irti ja rotsaat kanavat auki. Tai deletoi se systeemi,yks vipuli irti vaan.Tai annat raakasti runtua vehkeelle. Systeemi sotkii jotenki moottorin ohjauksen jos se on tukossa ja nätti ajo tekee sen. Runtua välillä ja raakasti.Mulla auttoi.Myöhässä olen, mutta tiedoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889