Voisiko joku ystävällinen kertoa ihan alkeelliset ohjeet miten tallennan musiikkia ja kuvia 512mb:n usb2.0-tikulle? En ole ennen moista vempainta käyttänyt.. Eli siis tallensin biisejä ja tein niille sitten kansion, biisejä ei saanut enää auki sen jälkeen eikä antanut poistaa kansiota, virhe: "ei voi poistaa, tiedostonimen, hakemistonimen tai levynimen syntaksi ei kelpaa". Sama homma kuvien kanssa. Vetäisin sitten koko tikun pois ja kun laitoin uudelleen kansiot oli tallentuneet mutta ne oli tyhjät. Sitten kun tallensin biisejä uudestaan, (en tehnyt niille kansiota)ja kuuntelin niitä, soitti vain osan, biisi pätki koko ajan tai ei kuulunut kuin pari sekunttia alusta. Kokeilin tallentaa uudestaan kansioon, ja poistaa biisit erikseen kansiosta, antoi herjan "ei voi poistaa tiedosto: lähdetiedostosta tai levyltä ei voi lukea." Käyttis on XP. Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan! :)
USB-muistitikulle tallentaminen?!?
2
3689
Vastaukset
- cdexsw
Klikkaa musiikkitiedostoa tai -kansiota hiiren oikealla ja valitse "kopioi." Mene muistitikulla paikkaan johon haluat kopioida. Klikkaa hiiren oikealla "liitä." Tiedosto kopioituu siihen. Jos avaat työpöydälle pieniksi ikkunoiksi omat musiikkitiedostot ja toiseen ikkunaan tikun (ainakin mulla se on J-asema), voit liikkua hiirellä kätevästi ja nopeasti niiden välillä.
Tikkua EI kannata vetää pois noin vain. SAATTAA käydä niin että jotain katoaa tai vaurioituu (siis tiedosto vaurioituu). Klikkaa alapalkista "poista laite turvallisesti," klikkaa "poista USB blaa blaa. -J turvallisesti. Irroita tikku vasta sitten. - as-keetti
lailla
"Vetäisin sitten koko tikun pois ja.."
Tuhoat nopeasti tikkusi ja tiedostosi.
Tässä rautalankaohje:
http://www.peda.net/img/portal/200261/muistitikku.doc
ja tässä ylleisemmin:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=muistitikun käyttöohje&btnG=Google-haku&meta=cr=countryFI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458