Fanit muistanevat Christinan MTV Diaryn vuodelta 2002, jossa Christina osallistui Los Angelesissa The Pussycat Dolls "iltamaan" vierailevana solistina. Tuohon aikaanhan The Pussycat Doll -yhtyeestä ei tiedetty mitään ja koko konsepti oli tällainen "underground" -juttu.
Nyt Christinasta tulee jälleen vastaava kissimirri yhdeksi illaksi. Näin tulee käymään 3. maaliskuuta Las Vegasissa. Eli kyse ei ole taaskaan The Pussycat Dolls -yhtyeestä vaan siitä alkuperäisestä kabaret-tyyppisestä showsta.
Lisäinfoa täältä:
http://www.vegaspopular.com/2007/01/25/christina-aguilera-set-to-become-a-pussycat-doll-1-000-cocktails-and-other-las-vegas-extravagances/
Christinasta taas Pussycat Doll
Erizo
0
518
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824737- 1842043
- 1321752
- 1741370
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78973
- 52956
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh279918