Lihottaako hormonilääkitys?

Oisko jollakin kokemusta hormoni pillereitten vaikutuksesta? mulle määrättiin ku ei oo menkkoja kuulunu kohta vuoteen.. En vaan oo uskaltanu alkaa niitä syömään ku oon kuullu et ne lihottaa.
Lisäks syön mielialalääkkeitä(seronil), niiden sivuvaikutuksiin voi kuulua taas painon lasku, mul ainaki on kesästä asti toiminu.
Ite näen itseni hoikkana/normaalina, mutta muille painoni tuntuu olevan suuri ongelma. (169/48)
Kommentteja vaan, kiitos! :)
61430
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

164 cm ja 78 kg !!!! Ennen 63 kg !!!!! Voi vee...

Äänestä
  • kyllä ne turvotti paljo ainaki itellä...mut sillonhan ne menkatki tulee ku on paino sellanen naisellinen.. =)onneks nykyään tulee normaalisti ilman mitää lääkkeitä,itellä kävi niin et ku söin noita niin menkat tuli mut ku lopetti niin ne menkat loppu,kyse oli vaan ku elimistö niin sekasi

    Äänestä

  • ospaospaospa kirjoitti:

    kyllä ne turvotti paljo ainaki itellä...mut sillonhan ne menkatki tulee ku on paino sellanen naisellinen.. =)onneks nykyään tulee normaalisti ilman mitää lääkkeitä,itellä kävi niin et ku söin noita niin menkat tuli mut ku lopetti niin ne menkat loppu,kyse oli vaan ku elimistö niin sekasi

    Turvotus kun on eri asia kuin painonnousu. Nestettä hormonilääkkeet juuri voivatkin kerätä, mutta eivät ne rasvaa itsestään lisää. Kaikki ylimääräinen rasva mikä kehoosi kertyy, on aivan itse suuhusi pistämää. Nämä hormonilääkkeet, e-pillerit ym. saattavat lisätä ruokahalua ja makeanhimoa, mutta omasta itsekuristahan se sen jälkeen on kiinni antaako niille periksi.

    Mutta pitäkää nyt hyvät ihmiset painonne edes sellaisena että menkat tulevat ilman lääkkeitä :(

    Äänestä

  • ospaospaospa kirjoitti:

    kyllä ne turvotti paljo ainaki itellä...mut sillonhan ne menkatki tulee ku on paino sellanen naisellinen.. =)onneks nykyään tulee normaalisti ilman mitää lääkkeitä,itellä kävi niin et ku söin noita niin menkat tuli mut ku lopetti niin ne menkat loppu,kyse oli vaan ku elimistö niin sekasi

    Mulla on just noin, että kun käytän hormoneja, menkat tulee, mutta kun kokeilin lopettaa, ei menkkoja kuulunut. Kauanko omat menkkasi olivat kokonaan pois? Mitä hormoneja käytit, ja kuinka kauan, ennen kuin menkkasi alkoivat taas toimia normaalisti? (ja missä painoindeksissä?)

    Äänestä

mitä jos alottaa hormonilääkityksen vaik oiski menkat?

Äänestä

entä sitten hormonikierukka?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Lumikko kirjoitti:

Oisko jollakin kokemusta hormoni pillereitten vaikutuksesta? mulle määrättiin ku ei oo menkkoja kuulunu kohta vuoteen.. En vaan oo uskaltanu alkaa niitä syömään ku oon kuullu et ne lihottaa.
Lisäks syön mielialalääkkeitä(seronil), niiden sivuvaikutuksiin voi kuulua taas painon lasku, mul ainaki on kesästä asti toiminu.
Ite näen itseni hoikkana/normaalina, mutta muille painoni tuntuu olevan suuri ongelma. (169/48)
Kommentteja vaan, kiitos! :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu