Olisin Torreviejaan menossa toukokuussa ja kysyisin mistä saisi edullisia matkoja? Onko kokemusta? Kentät: Alicante / San Javier?
MISTÄ EDULLISIA
8
2756
Vastaukset
- elsamar.com
laita googleen nimi massol, niin johan rupeaa suoria lentoja löytymään.
- Merisiili123
Taitaapi halvimmat lennot olla www.airfinland.fi
Tai katso www.matkaporssi.com
- välilaskun kautta
Ryan air lentää halvalla San Javierin kentälle (siis Murcian lentokenttä, joka sijaitsee San Javierissa, lentokenttää lähinnä oleva kylä on Santiago de la Ribera).
Lennot lähtee suomessa Tampereelta (bussikuljetuksia kentälle esim. Helsingistä).
Ainoa mutka matkassa on se, että suoria lentoja ei ole, vaan pitää mennä välilaskun kautta. Vaihtoehtoja löytyy useita, hinnat vaihtelevat. Esimerkiksi Lontoon ja Frankfurtin kautta pääsee edullisesti.
Itse olen lentänyt reittiä Tampere - Frankfurt-Hahn - San Javier, ja olen ollut tähän tyytyväinen. Näin lennettäessä tosin joutuu yöpymään Saksassa, mutta Hunsrückin alueella on paljon edullista majoitusta tarjolla. Lentojen hinnat ovatkin sitten sen verran edulliset, että vaikka lippujen hintaan lasketaankin yöpyminen hotellissa, on se silti edullista.- aikataulu (uutuus)
Nyt on tullut Ryanairilta uusi vaihtoehto, Bremenin kautta:
10:05 Tampere (TMP)
11:20 Bremen (BRE)
--------------------------
16:15 Bremen (BRE)
19:25 Murcia (MJV)
Hyvällä onnella liput saa jopa 20:lla eurolla.
Paluu iltakoneella Bremeniin, jatkolento heti aamulla (yö esim. edullisessa Bremenin hotellissa tai muutama tunti keskustan yöbaarissa ;) - HHN
aikataulu (uutuus) kirjoitti:
Nyt on tullut Ryanairilta uusi vaihtoehto, Bremenin kautta:
10:05 Tampere (TMP)
11:20 Bremen (BRE)
--------------------------
16:15 Bremen (BRE)
19:25 Murcia (MJV)
Hyvällä onnella liput saa jopa 20:lla eurolla.
Paluu iltakoneella Bremeniin, jatkolento heti aamulla (yö esim. edullisessa Bremenin hotellissa tai muutama tunti keskustan yöbaarissa ;)Hei, ehdotan kuitenkin paluu Frankfurt Hahnin kautta, koska Bremenin lentopäivät eivät oikein sovi paluumatkan vaihtoyhteyksille. Mutta vinkkisi menomatkasta on tosi hyvä, kiitos!
- JoJo
Air Finland on suorin ja paras ;)!
- ristinolla
Hispania myy halpoja lentoja. Joskus hyviäkin alennuksia löytyy.
- ILI
Blue 1:n halvan lennon Barcelonaan ja Spanairin
sivulta halvat jatkolennot Alicanteen. Aikataulut täsmäsi juuri sopivasti, menomatkalla tosin vain lauantaisin. Meno-paluun yhteisinta 2 aikuiselta 2 lapselta (6- ja 1-vuotiaat) oli milestäni aika kohdallaan 720 euroa. Vain Ryanair
olisi mielestäni ollut hiukan halvempi parhaimmillan, mutta siihen olisi tullut Tampereella reissamisen ja matkanvarrella
yöymisen kulut ja epämukavuus. Matkamme teemme syys-lokakuussa. Säästöllä saimme aunnon kuukaudeksi Santa Polasta ja vähän jäikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882