MISTÄ EDULLISIA

LENTOJA?

Olisin Torreviejaan menossa toukokuussa ja kysyisin mistä saisi edullisia matkoja? Onko kokemusta? Kentät: Alicante / San Javier?

8

2740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elsamar.com

      laita googleen nimi massol, niin johan rupeaa suoria lentoja löytymään.

      • Merisiili123

        Taitaapi halvimmat lennot olla www.airfinland.fi
        Tai katso www.matkaporssi.com


    • välilaskun kautta

      Ryan air lentää halvalla San Javierin kentälle (siis Murcian lentokenttä, joka sijaitsee San Javierissa, lentokenttää lähinnä oleva kylä on Santiago de la Ribera).

      Lennot lähtee suomessa Tampereelta (bussikuljetuksia kentälle esim. Helsingistä).

      Ainoa mutka matkassa on se, että suoria lentoja ei ole, vaan pitää mennä välilaskun kautta. Vaihtoehtoja löytyy useita, hinnat vaihtelevat. Esimerkiksi Lontoon ja Frankfurtin kautta pääsee edullisesti.

      Itse olen lentänyt reittiä Tampere - Frankfurt-Hahn - San Javier, ja olen ollut tähän tyytyväinen. Näin lennettäessä tosin joutuu yöpymään Saksassa, mutta Hunsrückin alueella on paljon edullista majoitusta tarjolla. Lentojen hinnat ovatkin sitten sen verran edulliset, että vaikka lippujen hintaan lasketaankin yöpyminen hotellissa, on se silti edullista.

      • aikataulu (uutuus)

        Nyt on tullut Ryanairilta uusi vaihtoehto, Bremenin kautta:

        10:05 Tampere (TMP)
        11:20 Bremen (BRE)
        --------------------------
        16:15 Bremen (BRE)
        19:25 Murcia (MJV)

        Hyvällä onnella liput saa jopa 20:lla eurolla.

        Paluu iltakoneella Bremeniin, jatkolento heti aamulla (yö esim. edullisessa Bremenin hotellissa tai muutama tunti keskustan yöbaarissa ;)


      • HHN
        aikataulu (uutuus) kirjoitti:

        Nyt on tullut Ryanairilta uusi vaihtoehto, Bremenin kautta:

        10:05 Tampere (TMP)
        11:20 Bremen (BRE)
        --------------------------
        16:15 Bremen (BRE)
        19:25 Murcia (MJV)

        Hyvällä onnella liput saa jopa 20:lla eurolla.

        Paluu iltakoneella Bremeniin, jatkolento heti aamulla (yö esim. edullisessa Bremenin hotellissa tai muutama tunti keskustan yöbaarissa ;)

        Hei, ehdotan kuitenkin paluu Frankfurt Hahnin kautta, koska Bremenin lentopäivät eivät oikein sovi paluumatkan vaihtoyhteyksille. Mutta vinkkisi menomatkasta on tosi hyvä, kiitos!


    • JoJo

      Air Finland on suorin ja paras ;)!

    • ristinolla

      Hispania myy halpoja lentoja. Joskus hyviäkin alennuksia löytyy.

    • ILI

      Blue 1:n halvan lennon Barcelonaan ja Spanairin
      sivulta halvat jatkolennot Alicanteen. Aikataulut täsmäsi juuri sopivasti, menomatkalla tosin vain lauantaisin. Meno-paluun yhteisinta 2 aikuiselta 2 lapselta (6- ja 1-vuotiaat) oli milestäni aika kohdallaan 720 euroa. Vain Ryanair
      olisi mielestäni ollut hiukan halvempi parhaimmillan, mutta siihen olisi tullut Tampereella reissamisen ja matkanvarrella
      yöymisen kulut ja epämukavuus. Matkamme teemme syys-lokakuussa. Säästöllä saimme aunnon kuukaudeksi Santa Polasta ja vähän jäikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe