Kesätöihin korkeasaareen

Mimmili

Hei kaikille. Onko kellään kokemusta kesätöistä Korkeasaaren ravintoloista? Olen ajatellut hakea sinne töihin, olen kokkiopiskelija. Olisi kiva kuulla millainen työpaikka se on, onko kiva työporukka ollut ja muutenkin mikä meno. Varmaan kauhea kiire koko ajan. Kaikenlaisia kokemuksia ja kuulopuheita otetaan vastaan :)

15

6293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadin kesätöistä:
      • mutta

tuosta ei kyllä ollut mitään apua. korkeasaaren ravintoloiden palkkauksen hoitaa firma nimeltä vihreä agentti, ei helsingin kaupunki.

• eppulainen

edellisen vetäjän aikaan (sodexho) ja vipinää riittää riippuen täysin säästä. sateella paikka ihan kuollut ja helteellä mennään ja lujaa.

ravintola pukissa ongelmallisinta on saada vaunujen kanssa kulkijat ymmärtämään että sisälle yksinkertaisesti ei mahdu satoja vaunuja, joten ikävä kyllä vaunut ulos parkkiin. ei mene jakeluun monellekaan. toinen on se että omat eväät syödään muualla kuin ravintolan tiloissa.

tuntityöläisenä varaudu siihen että tunnit vaihtelevat ihan sääennusteen mukaan, jos on hiljaista vuorosi voi päättyä jo sen sallitun neljän tunnin minimin jälkeen.

kesällä suuri osa on kesätyöläisiä ( ei luultavasti ravintola-alan)ja loput ammattitaitoisia sillä jonkunhan on otettava vastuu...;)

• ikinä

Itse olin jokunen vuosi sitten korkeasaaren ravinoloissa töissä. Hikihatussa sai tehdä töitä huonoimmalla mahdollisella liksalla. Minulle saatettiin soittaa 1 h ennen vuoron alkua, että tänään ei ole sateen takia töitä-> laitonta (mutta työnantajaa ei kiinnostanut). Kamalinta olisi se, että "vanhat" munkit sokeroitiin uudelleen ja myytiin normi hinnoin. Vanhentuneet leivät aseteltiin kauniisti lautaselle, parasta ennen päivä oli menny aikoja sitten....

Nykyään kun käyn korkeasaaressa "asiakkaana" kierrän nämä ravintolat kaukaa....

• eppulainen

vielä se että kiva paikka se on olla töissä silti!

• kesäipa

Olen menossa työpaikkahaastatteluun Korkeasaaren ravintola/kahvila/kioski-puolelle, eli Vihreä Agentti Oy-nimisen firman ylläpitämiin paikkoihin. Onko kenelläkään tuoreita kertomuksia kesätyökokemuksista? Eniten huolettaa mahdollinen työtuntien vähäisyys- onko ollut normaalia? Onko kokopäivätyötä ollut saatavilla?

• "bannania"

hyvä mesta ,mut apinat on tarkkoja banaanin tuotemerkeistä.leijonat ei tykkää marinoidusta lihasta.jotkut ihmiset valitaa sinapista,mut hauskaa ja kiirettä riittää.mielenkiintoista kesää.

• niin huono

kirjoitustaito sinulla?

• himmeä
        niin huono kirjoitti:

kirjoitustaito sinulla?

ja aloittin työ-ura lähirotuiste parisa.Nyt minula huvin menehtuva kebaperia oma.

• mittii sillei
        himmeä kirjoitti:

ja aloittin työ-ura lähirotuiste parisa.Nyt minula huvin menehtuva kebaperia oma.

sie oot varmaa eu-ulkopuolelt kotosii,mie oo taas tuolt affenamaalt

• etsellaista

Työtä ei arvosteta ja informaation kulku on todella heikkoa varsinkin ylemmiltä tahoilta. Vihreäagentilla arvoina ei ollut työntekijöiden viihtyvyys ja kehitekeskusteluja ei varsinaisesti ollut.
      Ammattitaitoinen ihminen yritysmaailmassa varsinkin esimiehenä on järkevä ja pyrkii selkeyteen sekä kuuliaisuuteen ja ammattitaitoiseen vuorovaikutukseen vähintäänkin parhaansa mukaan. Esimieheni ei ollut minusta ammattitaitoinen vuorovaikutuksessa eikä informaation jakelussa. Tuolla liian naiivia porukkaa ja työntekijöiltä odotetaan enemmän kuin mitä annetaan.

• -_-

Olen täysin samaa mieltä. Valitettavasti sama meno jatkuu, jos asialle ei tehdä mitään.

• pokipo

huonoja kokemuksia myös ko. työnantajasta... ei toiminut, siksi lähdin.

• htrehtrs

Pääsin sinne kerran töihin mutta peruin paikan, koska ei kiinnostanut tehdä neljän tunnin päiviä...

• zukuzuku

jäi huono fiilis paikasta. onneksi ei tarvinnut jäädä. nyt silti työttömänä, mut parempi työtön kuin työympäristö missä ei viihdy. pitäisi saada hyvä työkokemus, nyt on vain ikävä fiilis edellisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      25
      2513
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1004
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      871
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      855
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      827
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      807
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      790
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      63
      762
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      694
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      688
    Aihe