Meillä tyttö pian 4 vuotias ja kengän koko 23.
355 - 4 v kengän koko ?
14
2915
Vastaukset
- tarja 2
4 ja kengän koko 28
- äippänä
ja kengän koko 28
- jazzi
ja kengänkoko on 23
- äiti ja tyttö
4v. kans kengän koko 23. Nyt 6v. ja koko 29
- kenkä 27
tuttavien samanikäisiin poikiin verrattuna kengän koko on pieni!!
- nelivuotiaan
tyttöni jalankokoa. Veikkaisin kuitenkin, että 27-28.
Mutta nyt tyttö on 7,5 ja kengänkoko jo 34 !!!!
Minkähänlainen kavio sille on tulossa? Meillä vanhemmilla on aivan normaalikokoiset jalat. Isoveljellä on myös pitkä jalkaterä kyllä, mutta eihän se miespuolisella mitään haittaa, päinvastoin.
Tyttö on pitkähkö, muttei mitenkään erikoisen pitkä. Jos jalka kasvaa tuota tahtia, tulee se olemaan 15-vuotiaana 47 ;)
Muuten tyttö on oikein siro ja kaunis. Onko jollain kokemuksia näin isosta jalasta tytöllä? Pysähtyykö kasvu aikaisemmin kuin muilla vai miten käy?- tarja 2
meilläkin tyttö täytti eilen 10 ja kengän koko on 39 - 40.Hirvittää mihin asti se kasvaa.
Minulla on 41 ja isällään 46.En muista enää minkä kokonen oli esim. 4v,mutta säikähdin kun luin noita kirjoituksia että tuleekohan tälle meidän nuorimmaisellekin sitten iso jalka kun pääsääntösesti tytöillä tuntuu olevan huomattavasti pienempi jlka tuon ikäisenä. - pelästyn
tarja 2 kirjoitti:
meilläkin tyttö täytti eilen 10 ja kengän koko on 39 - 40.Hirvittää mihin asti se kasvaa.
Minulla on 41 ja isällään 46.En muista enää minkä kokonen oli esim. 4v,mutta säikähdin kun luin noita kirjoituksia että tuleekohan tälle meidän nuorimmaisellekin sitten iso jalka kun pääsääntösesti tytöillä tuntuu olevan huomattavasti pienempi jlka tuon ikäisenä.Tytöllesi tulee aivan pakosti sellainen 43...
Ja sama kohtalo täällä, huh! Siinähän tulee jo ongelmia saada kenkiä. Naisten koothan loppuvat hyvinvarustetuissakin liikkeissä 42:een.
Käytiin muuten ostamassa eilen monot tälle ekaluokkalaiselle, kolmevitoset otettiin, josko vaikka menisivät ensi talvenakin. Taitanee olla turha toivo. - yksilöllistä
pelästyn kirjoitti:
Tytöllesi tulee aivan pakosti sellainen 43...
Ja sama kohtalo täällä, huh! Siinähän tulee jo ongelmia saada kenkiä. Naisten koothan loppuvat hyvinvarustetuissakin liikkeissä 42:een.
Käytiin muuten ostamassa eilen monot tälle ekaluokkalaiselle, kolmevitoset otettiin, josko vaikka menisivät ensi talvenakin. Taitanee olla turha toivo.Minullakin oli 10-vuotiaana 39 ja nyt aikuisena 40. Toiset vaan kasvaa varhaisemmassa vaiheessa. Minulla tyttö täytti juuri 7 eli on esikoululainen ja kengännumero 34.
- tyttönen...
ja koko 26.
- äitykkä3
Meilläneidin kengänkoko on valmistajasta riippuen 28-30, mutta tyttö onkin 110cm pitkä...
- Diesel70
Meillä 4v poika, jonka talvikengät
ovat kokoa 34! Niin erilailla kehittyvät
lapsukaiset:)- riippuu kengistä
Talvikenkien numero on 28.
- talvikenkien koko
riippuu kengistä kirjoitti:
Talvikenkien numero on 28.
tasan 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321