Haluan uuden miehen

Kaksosmieli

Voi, ei tämä on vallattoman kauheaa. Pakoon en pääse tästä ajatuksesta ja olen niin levoton. Myönnän itselleni monen vuoden jahkaamisen jälkeen, että haluan toisen miehen itselleni. Vaikeus piilee vaan siinä miten kauniisti pääsisin vanhasta eroon. Uskallanko toteuttaa toiveeni, tulenko katumaan ja löytyykö minulle enään (pystynkö luottamaan) miestä ja hemmetti mistä niitä löytää?

Miksi vanha ei kiinnosta olisi todella pitkä tarina, mutta pientä vihjettä.
- Ollaan oltu liian kauan yhdessä ja puheenaiheet muu yhteys on loppunut molemminpuolisesti.
- Ei puhuta, ei pussata eikä välitetä toisista.
- Ärsyttää katsoa miestä, koska hän ei huolehdi itsestään. Ei vaihda vaatteita puhtaisiin, haisee pahalle.
- On masentunut, ärtynyt ja aina pahalla tuulella.
- Kaikkein pahinta on raju mustasukkaisuus ja syyttely.
- Käyttää alkoholia liikaa ja silloin alkaa haukuminen.
- Hän on aikoinaan myös pettänyt minua ja minä kostin myös. Eihän ne unohdu koskaan.
- En saa käydä viihteellä, kylässä, harrastuksissa.
- Luulee omistavansa minut ja se ahdistaa.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta kannattaako etsiä uusi mies. Itsekkin olen niin synkistynyt, etten ole oma itseni. Näinkö elämä lipuu ohitseni.
Ennen olin niin iloinen ja naurava ihminen.
Onko parempi yksin kuin huonon kumppanin kanssa?

10

3130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä täällä

      Ei tollasta tartte kenenkään kestää. Vaihtoon vaan ennenkuin oma itsetuntosi on nollassa. Osta kivat kledjut ja hymyile, niin vientiä on varmasti. Mulla on aina ollut vientiä, niin varattuna kuin vapaanikin. Miehet ihastuu mun iloseen luonteeseen ja mukavaan, rentoon olemukseen.
      Tollanen mies on vaaraksi kaikille. Luota itseesi ja hanki tasokkaampi, normaali ja mukava mies. Jos taas jatkat tollasen kanssa, niin vanhempana oot katkera ja kamala akka. Tsemppiä ja rohkeutta uuden etsintään - mutta muista että ei se etsimällä löydy, vaan ainostaan silloin kun et oo sitä osannut odottaa. Anna palaa :)

      • Avarakatseinen

        Siis oikeesti jos ei välitä toisesta on ihan turhaa jäädä paikoilleen.. Elämässä on tarkoitus nauttia ja olla iloinen.. Aika mikä täällä on, on niin lyhyt et sitä pitää saada elää täysillä.. Ja varsinkin jos on ollut pettämistä niin ei suhdetta oo mitään järkee jatkaa.. Myönnän etten itse ole kovin syytön, ettenkö ois suudellut ravintolassa vaikka oonkin varattu niin jotain toista, jos kerran synkkaa sille ei voi mitään.. Kaikki me ollaan täällä ansaittu mukava elämä ja saamaan kumppani (jos mahollista) josta voi täysin rinnoin nauttia.. tsemppiä;)


      • kaksoseronnut
        Avarakatseinen kirjoitti:

        Siis oikeesti jos ei välitä toisesta on ihan turhaa jäädä paikoilleen.. Elämässä on tarkoitus nauttia ja olla iloinen.. Aika mikä täällä on, on niin lyhyt et sitä pitää saada elää täysillä.. Ja varsinkin jos on ollut pettämistä niin ei suhdetta oo mitään järkee jatkaa.. Myönnän etten itse ole kovin syytön, ettenkö ois suudellut ravintolassa vaikka oonkin varattu niin jotain toista, jos kerran synkkaa sille ei voi mitään.. Kaikki me ollaan täällä ansaittu mukava elämä ja saamaan kumppani (jos mahollista) josta voi täysin rinnoin nauttia.. tsemppiä;)

        kannattaa todellakin erota itse tuhlasin elämää liian kauan kaksosmiehen kanssa yksinkin on parempi kuin alkoholisti/masentuneen miehen kanssa jokalupasi monta vuotta muuttua hölmö uskoin ja odotin ja nyt tajuan erottaani että rakkaus oli loppunut monta vuotta sitten.Elämästä pitää todellakin pystyä nauttia eikä kärsiä toisen rinnalla.


    • onneton kaksonen

      niin minäkin olen miettinyt että miestä vaihtamalla olisin varmaan onnellisempi tai ilman miestä.14 vuotta yhdessä niin se ei ole niin helppoa ja 8 vuotias lapsi siinä vielä kuuntelemassa äidin ja isän tappelua.lapsi jo kärsii tästä elämästä.asun pienellä paikkakunnalla että koulun vaihto olis vaikea ja jos jäisin paikkakunnalle mies kyttäis mustasukkaisena koko ajan.minulla vain on toisin päin,mies on hyvällä päällä kun on humalassa,selvinpäin aivan kauhea ja minä taas puran pahan mieleni humalassa,aiotaan aina erota silloin mutta seuraavana päivänä ukko ei muista tai ei halua muistaa.odotan vain että jospa ukko löytäis uuden kiusattavan,vaikea sen on löytää kun ei käy missään muualla kuin töissä,tulee sitten väsyneenä töistä kotiin ja valittaa kaikesta.minulle tekis hyvää joku salarakas,vaikea löytää kun ei saa liikkua mihinkään.olen masentunut ja jatkuvasti surullinen,itku tulee välillä herkästi.

      • avarakatseinen

        Niin mulla on just mieheni kanssa tällä hetkellä sellaista et ei tiedetä mitä mein pitäis tehdä.. Tai siis minä en tiedä.. Olen itse sellainen että kun otan ja oon mieheni kanssa yöelämässä alan purkaan pahaa oloani, jos en viihdy yökerhossa.. Ja sitten taas nautin elämästä täysillä ku ollaan kaverin kanssa liikenteessä.. Välillä on vaikeeta kun tapaa joitain ihania miehiä jättää kaikki yökerhossa tutustumiseen/hauskanpitoon, ku kerran on jo varattu.. En vaan pysty sen enempään, ja silti tiedän että miehelläni on useita naiskavereita ja se ei kysy multa haluanko et se on niiden kanssa aika tuttavallisissa väleissä.. En tie se ei haittaa mua enkä halua estää sitä missään suhteessa.. Ehkä se johtuu siitä että en kuitenkaan oo itekään niin puhdas.. Ja että tunteeni ja luonteeni kaksosena on hyvinkin avarakatseinen.. Pystyn tuleen toimeen kaikkien kanssa ainakin suht koht.. Tällä hetkellä oon ihastunut erääseen mutta ei vaihdettu tapaamisiltanamme ees numeroita, molempien elämissä on niin paljon sellaisia juttuja ettei se vaan tuntunut oikealta.. NYt aattelen niin että jos meidät on tarkoitettu toisillemme törmäämme kyllä.. On vaan niin ihana tunne..


      • onnellinen kaksosnainen

        Värikäs, myrskyisä mutta onnellinen ja yhä edelleen intohimoinen suhde kahden kaksosen välillä on meillä onnistunut jo 30 vuotta. Minä levoton, mielialavaihtelujen kanssa kamppaileva kaksosnainen sain ymmärtäjän ja rakastajan kaksosmiehestä 70-luvun loppupuolella. Mies on hulivili ja kova menemään ja tulemaan m utta uskollinen ja hellä rakastaja. Kaksosten parisuhde ei ole tylsää...


      • onneton kaksonen
        onnellinen kaksosnainen kirjoitti:

        Värikäs, myrskyisä mutta onnellinen ja yhä edelleen intohimoinen suhde kahden kaksosen välillä on meillä onnistunut jo 30 vuotta. Minä levoton, mielialavaihtelujen kanssa kamppaileva kaksosnainen sain ymmärtäjän ja rakastajan kaksosmiehestä 70-luvun loppupuolella. Mies on hulivili ja kova menemään ja tulemaan m utta uskollinen ja hellä rakastaja. Kaksosten parisuhde ei ole tylsää...

        Olen kuullut että kaksi kaksosta sopis oikein hyvin yhteen mutta vaaka vielä paremmin,on ollut nuorempana suhde vaa;an kanssa ja siitä on vain hyvää sanottavaa.Vaikea on hakea suhdetta kenenkään kanssa kun ei saa liikkua mihinkään yksin,tuntuu että pitäis erota ensin mikä ei ole helppoa noin mustasukkasen miehen kans ja lapsikin kärsis erosta vaikka kyllä se kärsii näin riitaisasta perhe elämästä,tyttö on usein pahalla tuulella,olen joutunut jo ottamaan yhteyttä perhe neuvolaan että sais jotain selvyyttä tästä meidän tilanteesta.


    • Niqa

      Sen vain sanon, että jos näin on niin ehdottomasti kannattaa erota tai miettiä uusia ratkaisuja siihen, miten suhdetta voisi parantaa!! Itsellä oli juuri tollainen suhde, no muuten meni hyvin, mutta kun mies otti viinaa niin heti alkoi haukkuminen ja sain aina pelätä mitä tapahtuu.... Se ei ole oikein että naisen pitää kuunella sellaista mikä ei ole totta jne. Minä sain aina kuunnella huorittelua ym, kun mies oli kännissä. Olisin vieläkin varmaan kyseisessä huonossa suhteessa, jos mies ei itse olisi tullut viisammaksi ja hankkinut "parempaa ja vanhemman" naisen. Meillä oli jonkinmoinen ikäero, mutta en voi mitään sille, että pitää opiskella ja mies tarvitsee naisen joka on koko ajan läsnä ja on valmis äidiksi.

      Vaikka tällä hetkellä ei ole ollenkaan suhdetta ja olen yksin, niin ikinä en haluaisi takaisin tätä suhdetta mikä oli. Vaikka joskus on yksinäinen olo ja ajattelen sitä eksää niin siltikään ei kannata olla suhteessa, mikä ei toimi.

      Kyllä me naiset pärjätään yksinkin ja olen saanut ihania uusia kokemuksia myös muista miehistä jotka osaa jollain lailla kunnioittaa.
      Onnea matkaan ja koita jaksaa.
      Kyllä sinä varmasti löydät myös toisen joka rakastaa sua sellaisena kuin olet ja ei hauku edes päissään ja ole mustasukkainen.
      Tottakai pieni mustasukkaisuus on ymmärrettävää, mutta jos siitä aina saa kuulla silloin, kun mies on kännissä, niin silloin sillä on päässä on vikkaa!!!!!

      Kyllä sinä pärjäät yksinkin jonkun aikaa.. et siihen kuole".. usko vaan,
      voimia ja kaikkea hyvää!

    • Nimetön

      yksin on ehdottomasti parempi.

    • ikuisesti kaksonen

      luin tänään ton sun viestis,ja tuntui kuin oisin omaa tekstiä lukenu...Kuule,häivy siitä suhteesta,äläkä enää emmi...mulla oli toi sama tilanne reilu vuosi sitte ja kun viimein nostin kytkintä,mun elämä on muuttunu vaan parempaan päin.Olen myös löytäny oman iloisen itteni takaisin,elämä maistuu mahtavalta ja kaikki mun läheisetkin on huomanneet tän eron.Ihan oikeesti,kesä tulee,ulkona liikkuu miljoona mielenkiintoista ihmistä,elämä on avoin sulle..Tiedän ton olotilan.vaikka vielä emmit(ehkä),lähtölaskenta on alkanut...Hyvää vuotta 2007 sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe