Kangasalan Kiinteistopalvelu

Surkeaa palvelua

16

3883

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palvelut

Kiitos tiedosta,asun eteläsuomessa,enkä tule koskaan ottamaan yhteyttä kyseiseen kiinteistöpalveluun.

• Stefan

Millä tavalla on huonoja kokemuksia?

Millainen on taloyhtiönne sopimus kyseisen yhtiön kanssa?

Usein huoltoyhtiöltä otetaan kaikkein halvin palvelupaketti ja sitten syytetään huoltoyhtiötä, kun mitään ei tehdä.

Syy saattaa olla sopimuksen tekijöissä.

Usein halvin palvelupaketti on loppujen lopuksi kallis, kun kaikista sopimukseen kuulumattomista töistä luonnollisesti laskutetaan.

• karitasusa

Kyllä tarvittaisiin myös perusteluja väitteellesi.

Ensin kannattaisi tarkistaa, millainen sopimus teillä on.

Tiedän useita esimerkkejä mm.

Asukkaat valittavat, kun kesällä piha roskia täynnä, eikä huoltomies tee mitään. Huoltoyhtiö noudatti vain sopimusta, jonka mukaan roskat siivotaan pihasta vain kerran viikossa.

Halvalla ei saa hyvää, eikä asukkailta ole kiellettyä nostamasta itse roskaa roska-astiaan.

Tämä vain esimerkkinä.

• vanhentunutta

kangasalan kiinteistöpalvelun isännöinti: vanhanaikaista palvelua. tiedottamista ei ole lainkaan. rempat menee kalliilla kavereille...

• Anonyymi

Muutakin mätää on.Ei toiminta ole oikein niin kuin isännöitsijän pitäisi puuttua ja roimia, jos ei ole kaikki kunnossa asukkaiden osalta.Niin mitään toimintaa ei tapahdu.Nukutaan mieluummin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutakin mätää on.Ei toiminta ole oikein niin kuin isännöitsijän pitäisi puuttua ja roimia, jos ei ole kaikki kunnossa asukkaiden osalta.Niin mitään toimintaa ei tapahdu.Nukutaan mieluummin

Kangasalan Kiinteistöpalvelut huolto toiminta täysin alaarvoista. Huoltomiehillä huono työnjälki, pyydettäessäkään ei työ parane. Huoltomiehiltä saa suurin piirtein haistattelua..
        Kommunikointi taidot olemattomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaavat huollosta palvelutalossa ja aivan järkkyä touhua. Kauhea itku kun pitää laittaa vanhuksille kukkapeltoa, töykeitä ja valittavat vaan joka asiasta.

• eijatkoon

isännöinti tässä kangasalan tukifirmassa on aivan karmeaa. ei mitään asiakaspalvelutaitoja vanhoilla jäärillä, kiinnostusta on vain työn välttelyyn

• Anonyymi

Oikeassa olet.Kohtelu ei ole asian mulaista.Ja jos pyydät jotain paperia.Pitäisi itse hakea Kangasalta asti toimistosta.Ja kaikki muu onkin sitten historiaa.Isännöinti ei oikein toimi.Tehtävätkö ei toimi.Vai missä vika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet.Kohtelu ei ole asian mulaista.Ja jos pyydät jotain paperia.Pitäisi itse hakea Kangasalta asti toimistosta.Ja kaikki muu onkin sitten historiaa.Isännöinti ei oikein toimi.Tehtävätkö ei toimi.Vai missä vika

Hyvä huolto.firma on meidän taloyhtiöllä.Isönnöinti ei toimi siis

• Anonyymi

Kaikki on perustunut Kiint.Oy Taloherttuaan ja sieltä tuleviin vuokratuloihin!

• Anonyymi

Kovat on tarinat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovat on tarinat

Mutta pitää paikkansa! ;)

• Anonyymi

Rahat kyllä kelpaa mutta mitään ei viitsitä tehdä. Takuuvuokraakaan et saa takaisin ainakaan kokonaan, kun keksitään jotain tekosyitä mikä ollut huonosti. Yksityisellä vuokranatajalla ei oo mulla ollut ikinä ongelmia.

• Anonyymi

Kiirettä pitää: neljä ko. kiinteitöpalvelun heppua lonui Linnainmaan City-marketissa heti klo 8 alkaen eikä kyse ollut mistään pienestä "kahvitauosta". Taisihan siinä vierähtää useampi tunti kännyköitä räplätessä. Kohta alkaisi sitten se "ruokatauko"! On siinäkin mainosmiehet ko. firmalle.

• Anonyymi

Tähän firmaan ei kannata hakeutua töihin. Ei hyvä työpaikka, ei todellakaan. Yst. terv. nimim. Kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe