niin siis queeniä on tullut fanitettua ja kuunneltua rankemmanlaisesti mutta silti mietityttää my fairy kingin lauluosuudet. Roger laulaa alun, vai mitä? sitten siitä eteenpäin en enää tunnistakaan onko kyseessä freddie vai roger :D eli siis hjelppivä, te queen,expertit :)
my fairy kingin lauluosuudet?
3
364
Vastaukset
- jupiter68
En ole varma noista lauluista, kait Freddie kuitenkin eniten lauleskelee.
Mutta jälleen kerran piano-osuudet ovat niin viimeisen päälle. Brian sanoikin, että Freddiellä pianon soitti ikäänkuin kumpusi jostain. Freddie sanoi, että hän ei sitten myöhemmin kunnolla aina muistanut pianon soittojaan, sävellyksiin ne vain tulivat.
Brianillakin oli hetkensä pianon suhteen esim.Save Me kappaleessa.. - Soul Brother
Freddie laulaa kaikki lead vocalit biisillä.
Levyversiosta on aika vaikea saada selvää laulaako Freddie vai Roger ne korkeat "Aaaah"-osuudet alussa (ja uudelleen "then came man to savage in the night" -kohdassa), mutta BBC versiolla ko. kohdat laulaa selvästi Roger. Joten veikkaisin Rogeria levyversiollakin, vaikka noista falsetoista on joskus aika vaikea saada selvää. Muutenkin Roger lauloi yleensä nuo korkeimmat äänet (esim. Bohemian Rhapsodyn oopperaosio ja In The Lap of The Gods).- laulaa
Roger poikahan se laulaa ne, ainakin Freddie sanoi joskus ettei hänellä ole mitään jakoja Rogerin laulun korkeuteen pääsemisessä ja nauroi päälle, mitähän tarkoitti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070