Video on nähtävissä WT:n MySpace sivustoilla, jonne pääsee mm. bändin omien kotisivujen kautta, www.within-temptation.com
Kaunis video, en malta odottaa albumia!
Uusi video
5
1004
Vastaukset 5
- kuin evanescensea
Ihan hieno video, mutta kappale ei syystä tai toisesta vedonnut millään tavalla, vaikka olenkin aina pitänyt itseäni suurena WT-fanina! Apua! Mitä on tapahtunut? Sehän kuulostaa ihan Evanescencelta!
- WTfan
...Anna sen kasvaa sinuun, tästä osoitteesta voit kuunnella näytteet albumin muista kappaleista; http://www.jpc.de/jpcng/poprock/detail/-/hnum/8731610/rk/home/rsk/hitlist
Ole hyvä ja nauti! ;) Oletko muuten menossa keikalle kun tulevat suomeen? Itse pakkahuoneelle menossa...PS. se on ihan luonnollista, että tämä albumin ensimmäinen single on vähän kaupallisempi(=Evanescence)kuin muu albumi, esim. stand my ground..Ja nythän ovat tällä sinkulla USA:han lähdössä, joten sitä suuremmalla syyllä..=) - =) =) =)
WTfan kirjoitti:
...Anna sen kasvaa sinuun, tästä osoitteesta voit kuunnella näytteet albumin muista kappaleista; http://www.jpc.de/jpcng/poprock/detail/-/hnum/8731610/rk/home/rsk/hitlist
Ole hyvä ja nauti! ;) Oletko muuten menossa keikalle kun tulevat suomeen? Itse pakkahuoneelle menossa...PS. se on ihan luonnollista, että tämä albumin ensimmäinen single on vähän kaupallisempi(=Evanescence)kuin muu albumi, esim. stand my ground..Ja nythän ovat tällä sinkulla USA:han lähdössä, joten sitä suuremmalla syyllä..=)Helpotus sentään, no löytyyhän sieltä vielä sitä vanhaa kunnon withiniäkin! Ehdin jo säikähtää! Kiitoksia linkistä! :)
Ja lipun ostin Suomen keikalle välittömästi kun vain myyntin tuli, eli Kulttuuritalolle tulen huhtikuussa purjehtimaan. Ihanaa, vihdoinkin pääsen WT:n livenä näkemään! Mahtavaa keikkaa Sinulle!!! =) - !!!
=) =) =) kirjoitti:
Helpotus sentään, no löytyyhän sieltä vielä sitä vanhaa kunnon withiniäkin! Ehdin jo säikähtää! Kiitoksia linkistä! :)
Ja lipun ostin Suomen keikalle välittömästi kun vain myyntin tuli, eli Kulttuuritalolle tulen huhtikuussa purjehtimaan. Ihanaa, vihdoinkin pääsen WT:n livenä näkemään! Mahtavaa keikkaa Sinulle!!! =)Kiitos vaan!
- !!!
=) =) =) kirjoitti:
Helpotus sentään, no löytyyhän sieltä vielä sitä vanhaa kunnon withiniäkin! Ehdin jo säikähtää! Kiitoksia linkistä! :)
Ja lipun ostin Suomen keikalle välittömästi kun vain myyntin tuli, eli Kulttuuritalolle tulen huhtikuussa purjehtimaan. Ihanaa, vihdoinkin pääsen WT:n livenä näkemään! Mahtavaa keikkaa Sinulle!!! =)Varoitus, jos et halua kuulla osaa uuden albumin koko kappaleista, älä noudata neuvoja!! tässä osoite yhteen aivan varmaasti tuleviin lemppariini uudelta albumilta: http://www.youtube.com/watch?v=_PEcVcRZ22g ja lisää löytyy sieltä kun etsit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441