Kyllä annatte suuren aiheen muuttaa aleeltanne pois. Luuletteko että muualta muuttaneet jää tänne tai sinne. ehei. Niin huonosti kuin asiat muutenkin on näillä ja muilla lähipaikkakunnilla, niin te itse vielä lisäätte muuttointoa. Ei voi edes sanoin kuvailla minkälainen käsitys minulla ja monella muulla on näistä paikkakunnista ja asukkaista (ei tietenkään ihan kaikista). Keskustelutkin jo näyttää millä tasolla täällä mennään. Huhhui. Pakko on vaan vielä vähän aikaa kärvistellä täällä ja onneksi sitä pääsee välillä käymään ihmisten ilmoilla (kotiseudulla)! Maata olen kiertänyt mutten koskaan ole törmännyt vielä tällaiseen. Kyllä annatte itsestänne p....n kuvan, mutta mitenpäs sitä totuutta muuttamaan... Osa asukkaista on kyllä taas ihan toisesta laidasta...jees... Mutta noinkin suuri osa sieltä p...apäästä antaa todella mahtavan imagon paikkakunnille!
Hei
10
752
Vastaukset
- ja vinkkinä
vielä...molempien keskustelupalstojen poisto tai ainakin järkevämpiä keskusteluja tilalle...auttaisi jo kummasti. Yka vastaan haapavesi..haapavesi vastaan yka. Koko suomi vastaan haapavesiyka.
- ole..
korkea aika lähtee sunki ruikuttamasta helvettiin täällä tuommosta sosiaalipummia katota.....
- äläpäs
ole.. kirjoitti:
korkea aika lähtee sunki ruikuttamasta helvettiin täällä tuommosta sosiaalipummia katota.....
provosoi...en mene lankaan. enkä käy tällä palstallakaan enää,pari kertaa käyny ja tuloksen nähnyt. byebye baby.
- Onhan täällä
kiillottajia,haapavesi-kiiltokuva varmaan tulee kohta painosta. Mutta kuka nyt enää on kiiltokuvaiässä?
- Tulokas...
Tämä Haapavesi on oikein mukava paikka asua. Tulimme muualta ja olemme viihtyneet erittäin hyvin täällä jo vuosia. Paikkakunta on sopivan pieni ja palvelut lähellä. Olemme saaneet paljon hyviä ystäviä ja kaikki tuntemamme haapavetiset ovat ystävällisiä, kunnon ihmisiä.
- Hyvää vuoden jatkoa tämän palstan lukijoille!- tarkkailija-hsi
Haapavesi on tosi mukava paikka tehdä töitä, asua ja harrastaa.
- minustakin..
tarkkailija-hsi kirjoitti:
Haapavesi on tosi mukava paikka tehdä töitä, asua ja harrastaa.
Monessa paikassa olen asunut ja monenlaista nähnyt. Ei voi kuin ihmetellä tätä joidenkin tyytymättömyyttä.. Täällä on hyvin asiat!
- desavuu
minustakin.. kirjoitti:
Monessa paikassa olen asunut ja monenlaista nähnyt. Ei voi kuin ihmetellä tätä joidenkin tyytymättömyyttä.. Täällä on hyvin asiat!
hyvä ja turvallinen paikka asua. Tarpeeksi iso ja sopivan pieni. Ihmiset aitoja ja lupsakoitaa. Jos haluaa olla yksin ja omissa oloissa, sekin onnistuu - väkisin ei seuraa tuputeta. Jos on avoin ja puhelias, aina löytyy samanmoisia, eikä vierastakaan juttelijaa katsota pitkään, jos hän suunsa avaa ensimmäisenä.
Sen verran olen muualla asunut ja sieltä takaisin kotiin tullut, että tiedän sanonnan "oma maa mansikka, muu maa mustikka" aivan täysin todeksi.
Ihana asua Haapavedellä, KOTONA!
Ihmisen koti on siellä missä sen sydän on. - kanssanne
desavuu kirjoitti:
hyvä ja turvallinen paikka asua. Tarpeeksi iso ja sopivan pieni. Ihmiset aitoja ja lupsakoitaa. Jos haluaa olla yksin ja omissa oloissa, sekin onnistuu - väkisin ei seuraa tuputeta. Jos on avoin ja puhelias, aina löytyy samanmoisia, eikä vierastakaan juttelijaa katsota pitkään, jos hän suunsa avaa ensimmäisenä.
Sen verran olen muualla asunut ja sieltä takaisin kotiin tullut, että tiedän sanonnan "oma maa mansikka, muu maa mustikka" aivan täysin todeksi.
Ihana asua Haapavedellä, KOTONA!
Ihmisen koti on siellä missä sen sydän on.samaa mieltä.itekki asunu jos missä mut kotia on kiva palata.nyt pysyvästi asun rakkaassa kotikaupungissa haapavedellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573