Siis: mullon pari kyssäriä, miten laudalla jarrutetaa, miten noustaan hissiissä????
VASTATKAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5
429
Vastaukset
- aloittelija.
Haluaisin oppia lautaileen mutta pelottaa että en pääse ylös edes..alasha sitä kyllä pääsee..:) kertokaas samalla onks se lautailu sika vaikeetaa? voiko tavallinen tollo sen oppii? nimittäis suksiin oon kyllästyny ku oon laskenu niillä niin kauan jo.
- lumilautailia
No, jos oot suksilla laskenu kauan, ni oot varmasti nähnyt, ku joku lautaila menee hissiin :)
siis takimmainen side vaan irti ja kapula haaroihin ja menoks.
Aluks on aina vaikeeta (riippuu tyypistä), mut kyl sen hiffaa.
Kyl tavallien tollo voi aina oppia :) - dhd
lumilautailia kirjoitti:
No, jos oot suksilla laskenu kauan, ni oot varmasti nähnyt, ku joku lautaila menee hissiin :)
siis takimmainen side vaan irti ja kapula haaroihin ja menoks.
Aluks on aina vaikeeta (riippuu tyypistä), mut kyl sen hiffaa.
Kyl tavallien tollo voi aina oppia :)Kiitos... Mutta sitä mä en tienny et pitää kiskoo se taka side irti
- tytteli9994
moi... tuota sanon ihan suoraan että elä kysele vaan lähe ihan rohkeesti lähimmälle rinteelleja opettele... sitte näet että onko se minkä laista ja silleen ihmiset on erin laisii joillekki se on tosi vaikeeta oppii mutta joku oppii ihan hetkessä :) ROHKEESTI VAAN MÄKEEN JA KOITA!
- Mitah
Onko koskaan tullu nähtyä ketään laskemassa? Onko koskaan tullut edes käyty rinteen läheisyydessä? Jos ei, ja haluat oppia lautailemaan, ni huh, menoks jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180