Siis: mullon pari kyssäriä, miten laudalla jarrutetaa, miten noustaan hissiissä????
VASTATKAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5
477
Vastaukset
- aloittelija.
Haluaisin oppia lautaileen mutta pelottaa että en pääse ylös edes..alasha sitä kyllä pääsee..:) kertokaas samalla onks se lautailu sika vaikeetaa? voiko tavallinen tollo sen oppii? nimittäis suksiin oon kyllästyny ku oon laskenu niillä niin kauan jo.
- lumilautailia
No, jos oot suksilla laskenu kauan, ni oot varmasti nähnyt, ku joku lautaila menee hissiin :)
siis takimmainen side vaan irti ja kapula haaroihin ja menoks.
Aluks on aina vaikeeta (riippuu tyypistä), mut kyl sen hiffaa.
Kyl tavallien tollo voi aina oppia :) - dhd
lumilautailia kirjoitti:
No, jos oot suksilla laskenu kauan, ni oot varmasti nähnyt, ku joku lautaila menee hissiin :)
siis takimmainen side vaan irti ja kapula haaroihin ja menoks.
Aluks on aina vaikeeta (riippuu tyypistä), mut kyl sen hiffaa.
Kyl tavallien tollo voi aina oppia :)Kiitos... Mutta sitä mä en tienny et pitää kiskoo se taka side irti
- tytteli9994
moi... tuota sanon ihan suoraan että elä kysele vaan lähe ihan rohkeesti lähimmälle rinteelleja opettele... sitte näet että onko se minkä laista ja silleen ihmiset on erin laisii joillekki se on tosi vaikeeta oppii mutta joku oppii ihan hetkessä :) ROHKEESTI VAAN MÄKEEN JA KOITA!
- Mitah
Onko koskaan tullu nähtyä ketään laskemassa? Onko koskaan tullut edes käyty rinteen läheisyydessä? Jos ei, ja haluat oppia lautailemaan, ni huh, menoks jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322