Lueskelin näitä juttuja ja ihan viksuja juttuja olivat. Esim. jutut naisista, ne ylistävät sellaiset.
Mutta kertokaa hyvät ihmiset mitä pitää tehdä kun on hukassa itseltään.
Erosin 1,5 vuottas sitten, pitkän ahdistavan liiton jälkeen. Nyt sitten olen ihan ymmälläni mitä tehdä, mitä haluan, ystävät olivat yhteisiä ja perheellisiä.
Olen kokeillut kaikenlaisia harrastuksia... ja ihan mahdottomia suhteita...onko kukaan kokenut samaa?
Mtä tehdä
6
533
Vastaukset
- Tarijiina
löytyy enemmän kuin arvaatkaan. Luulen, että melkeinnpä jokainen on jollain tapaa eron jälkeen hukassa,enemmän tai vähemmän. 1,5 vuotta on oikeastaan aika lyhyt aika. Vielä ne sinullekin oikeat jutut ja ehkäpä uusi hyvä ihmissuhdekin löytyy. Taikasana on AIKA! En itsekkään olisi uskonut, mutta niin se vaan on. Minulla meni varmaan vuosi niin, että kyyneleet tunki väkisin läpi aina jossain vaiheessa vuorokautta. Toinen vuosi oli jo helpompi, surullinen ja yksinäinen olo ( vaikka oli läheisiä ympärillä)kuitenkin aika ajoin. Nyt, kun kolmas vuosi on meneillään huomaan, että jos olen murhessani, sen syyt ovat jossain muussa. Elämä pyörii itse asiassa aikalailla samaa rataa kuin vuosi sittenkin. Itsestä vaan tuntuu jotenkin normaalilta elämältä. Huomaan, että itsessäni alkaa jo olla tilaa myös uudelle ihmissuhteelle mikäli sellainen sattuu kohdalle.
- Iskunvaimennin
Olen naisihminen ja lapsiakin on mutta melko isoja. Olen kai vaan hätäinen kun tuo aika tuntuu niin vaikealta... olis niin kiva jo päästä uusille urille mutta kun ei...ihan mahdottomia on ne suhteet joita olen kohdannut...missä sitä voisi tavata kivoja, älykäitä, sensuelleja miehiä...
Iskunvaimennin kirjoitti:
Olen naisihminen ja lapsiakin on mutta melko isoja. Olen kai vaan hätäinen kun tuo aika tuntuu niin vaikealta... olis niin kiva jo päästä uusille urille mutta kun ei...ihan mahdottomia on ne suhteet joita olen kohdannut...missä sitä voisi tavata kivoja, älykäitä, sensuelleja miehiä...
Äläpäs nyt haaskaa aikaasi kivojen, älykkäiden ja sensuellien miesten katselemiseen, vaan opettele hiljakseen elämään itsellesi, niinkuin A.DONIS tuossa neuvoi. Ja kas kummaa, niitä kivoja, älykkäitä ja sensuelleja miehiä pukkaa ovista ja ikkunoista. Näinkin voi käydä.
- Iskunvaimennin
weccu kirjoitti:
Äläpäs nyt haaskaa aikaasi kivojen, älykkäiden ja sensuellien miesten katselemiseen, vaan opettele hiljakseen elämään itsellesi, niinkuin A.DONIS tuossa neuvoi. Ja kas kummaa, niitä kivoja, älykkäitä ja sensuelleja miehiä pukkaa ovista ja ikkunoista. Näinkin voi käydä.
veccu, loit taas uskoa epätoivoiseen elämääni. Yritän uskoa sanojasi... kai se näin on että pitää malttaa elää tätä hetkeä ja yrittää nauttia siitä. Mutta kun niin mielellään olisi jo seuraavassa hetkessä ja malttamattomana toivoisi jotai ihanaa tapahtuvan.
- T-O-R
Kyllä kuule mahtuu kaikenlaisia juttuja varmaan jokaiselle ! En tiedä oletko mies vai nainen , mutta ongelmat kai melko samat, jos ne vaan myöntää. Harva myöntää. Voit katsoa omaksi eduksesi sen , että pystyt asennoitumaan siihen , että saatat tarvita tukea ! Hyvä niin. Siitä se lähtee.
- on hukassa
Eron jälkeen tavalla taikka toisella.
Itse olin 44 v kun erosin. 2 ensimmäistä vuotta olivat kamalia. Vihaa, katkeruutta, raivoa, inhoa,sitä riitti niin paljon, että meinasin tukahtua omaan olotilaani.Sitten pikkuhiljaa alkoi helpottaa ja 5 vuoden jälkeen olin jo kunnossa. Tuona aikana en olisi voinut kuvitellakaan aloittavani uutta suhdetta.Siitä ei olisi tullut kerrassaan mitään.
Surut on surtava rauhassa pois, sitten alkaa uusi elämä, usko pois.
Minulle kävi niin, että rupesinkin tykkäämään itsellisestä elämästäni ja viihtymään yksin asuen.
Rupesin matkustelemaan, sain uusia ystäviäkin vanhojen lisäksi riessuilta. Rupesin harrastamaan kuntoilua, kulttuuria.Tänä päivänä voin sanoa että jo ihan nautin tästä elämästä, vihdoinkin.
Uutta kumppania en ole löytänyt, se on aika vaikeeta löytää kunnollista, koska hyvät miehet on tässä iässä varattuja. Kehäraakkeja liikkuu kyllä,
mutta minä en niitä huoli, sain entisestä tarpeekseni, vaikka hän olikin suuri yritysjohtaja ja Narsisti pahimmasta päästä.Enenpää ei varmaan tarvitse kertoa, miksi tuli ero.
Sinulle aloittaja, opettele nyt ensin elämään itsesi kanssa sovussa ja kun opit ensin sen,voi vaikka joku Onni osuakin kohdallesi joskus vielä.
Mutta on ensin tärkeää oppia tulemaan toimeen itsensä kanssa, sitten on vasta aika muitten ihmissuhteitten.....MUISTA...MINÄ ITTE OLEN TÄRKEÄ MINULLE :)))))
Kaikkea hyvää toivottelen Sinulle, kevättä ja valoa kohti mennään, eikä koskaan tiedä mitä kivaa elämä tuo tullessaan,vaikka sitten sen uuden miehen??
Nainen 49v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934