Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Big Twin, vääntörauta!!!

Olen HD-MIES !!!

Oikealla Harrikalla, siis BigTwinillä ajellessaan voi nauttia vääntävästä ja voimakkaasta koneesta. Periaatteessa ei tarvittaisi kuin kaksi vaihdetta, tai kolme jos on sivuvaunu.
Kaverini sivuvaunulla on hyvä kärrätä tuplaten naisia Kaivarista(käy kateeksi). Siinä sitä onkin sähinää vällyjen välissä.

Aivan toista luokkaa on Sportster, jolla saa sotkea pienempää pesään joka nyppyllä. Ohituskin on vaikeaa tehottoman jätemyllyn voimalla.
Toivonkin, että moinen roskaläjä poistetaan pian valmistuslinjalta, koska se tekee vain huonoa maailman legendaarisemman moottoripyrän maineelle!

17

2644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      eihän sulla ole mitään motskaria koskaan ollutkaan.

      • taidat

        olla vain kateellinen.


    • Sebbokebbo

      minullakin on HD...paras vääntö syntyy silloin kun istuu paskalla ja tuskailee miten saisi harrikkansa korjattua.Tiedän mistä puhun

      • varmasti

        tiedät kun muualla et ole vääntänytkään.


    • muovikuulamies

      Kun harrikalla hakee vääntöä peliin, on muovikuulakuskin kortti jo hyllyllä tutka-aseman sedillä. Hyvä siihen on sitten patpatella ameriikan ihmeellä.

      • hassua

        höpötystä. Itsellesikö perustelet vaisua valintaasi?


      • toinen höpöttäjä
        hassua kirjoitti:

        höpötystä. Itsellesikö perustelet vaisua valintaasi?

        koita joskun muovikuulaa,niin väännät paskat housuun!


    • Olen HD MIES !!!

      OLEN HD-MIES !!! mies miehiä varten.

    • ......

      Kirjoittaisin tähän vastaukseksi jonkilaisen härskin herjan, mutta HD-miehen kirjoitusten kritisoimisesta saan kertaheitolla kuukauden porttikiellon.

      Terv.nimim. Kokeiltu on!

      • ei oiken

        saisi väännettyä voimallakaan edes kuivaa pierua härskistä puhumattakaan... Viiksi...


      • ......
        ei oiken kirjoitti:

        saisi väännettyä voimallakaan edes kuivaa pierua härskistä puhumattakaan... Viiksi...

        Voi voi, nyt tuli paha mieli. Olitpa ilkeä ja kova jätkä.












        Ja saatanan tyhmä.


    • munapää.....

      maasturi jos vääntöö kaipaat.

    • tietämätöntä

      Kukahan osaisi sanoa paljonko paras hd on tällä hetkellä jäljessä japanilaisia vastaavia isoja customeja esim väännössä? Prosentteina laskettuna taitaa olla huima takamatka (villiarvaus on n 25% japsit parempia). Niin ja onko ero japsien eduksi kasvamassa vai pienenemässä?

      Onko hd alaväännön suhteen lähempänä japsien muoviohjuksia kuin aitoja customeja?

      Hd:stä irronnee vääntötehoa vasta korkeilla kierroksilla (vrt muovipyörät), olisiko VASTA n. 3000rpm kohdilla, ja japsit löytää tehoa (siis isompaa) jo > 2000 rpm. Voisiko tämä olla totta - siis aikuisten totta eikä hd-mutu tai hevosmiestentietotoimiston juttuja.

      Niin tai näin, luultavasti bigtwinikin riittää, jos ei tarvitse enempää.

    • sulla

      menee HD-MIES, avauksessasi jo kerroit, että saat heittää pientä pesään joka nypyllä. Saamamies on HD-mies.

      • Olen HD-MIES !!!

        En ajele Spotsterilla. Kun on Big Twin, ei tarvitse heitellä "pientä pesään".
        Tytötkin tykkäävät kun on väääntöä, sekä koneessa että MIEHESSÄ!!!


      • mee pois
        Olen HD-MIES !!! kirjoitti:

        En ajele Spotsterilla. Kun on Big Twin, ei tarvitse heitellä "pientä pesään".
        Tytötkin tykkäävät kun on väääntöä, sekä koneessa että MIEHESSÄ!!!

        Sulla ei ole tyttöjen pesään muuta heittää ku pientä ja tietenki velttoa!


    • Ai jaa

      Just.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe