Kortitkertovat

Ioni

Mitä kertovat sinulle.

125

3640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä kertovat minulle

Kysyn vain.

• Kortitkertovat

Kortitkertovat raha huollista myös kotiin liittyvistä huolista.Vastoin käymisistä petollisesra naisesta kilpailiana,miehestä joka elää omaa eläämäänssä.Kyyneleitä kyyneleitä hänestä saat kunnes ristmies kuvioihin tulee ja sydämmesi vie.

• huhahahei pellet

no vastasiko ennuseukko kaikille???huijaripalsta

• Skeptikko..
        huhahahei pellet kirjoitti:

no vastasiko ennuseukko kaikille???huijaripalsta

miten hyvin piti paikkaansa. Minäpä suhtauduin hyvin skeptisesti tuolla lyhyellä kysymykselläni.
        Miksi sinun pitää väittää huijariksi? Mikä mättää?

• jokihelmi

Mitä minulle kertovat korttisi..olen tummanvaalea, pitkähiuksinen nainen, keväällä syntynyt..kiitos jos katsot minulle

• Kortitkertovat

Kertovat lämpimästä rakkaus suhteesta hellyydestä suudelmista.Myös matkasta josta haaveilet on toteutumassa ja epämiellyttävästä seikkailusta siellä.Myös sairaudesta pienestä flunssata.

• jokihelmi
        Kortitkertovat kirjoitti:

Kertovat lämpimästä rakkaus suhteesta hellyydestä suudelmista.Myös matkasta josta haaveilet on toteutumassa ja epämiellyttävästä seikkailusta siellä.Myös sairaudesta pienestä flunssata.

Lämmin rakkaussuhde, ihanaa, mutta kumpikos mies..tämä tumma kalju lähellä vai tumman ristiverinen kauempaa? Matkahaave on tosiaan, hyvä, jos toteutuu. Mutta, apua, epämiellyttävä seikkailu...se on laskettelureissu kaukana..ei kai mitään kamalaa satu, mihin liittyy..? Flunssaa on tosiaan tuloillaan juuri..

• Kortitkertovat
        jokihelmi kirjoitti:

Lämmin rakkaussuhde, ihanaa, mutta kumpikos mies..tämä tumma kalju lähellä vai tumman ristiverinen kauempaa? Matkahaave on tosiaan, hyvä, jos toteutuu. Mutta, apua, epämiellyttävä seikkailu...se on laskettelureissu kaukana..ei kai mitään kamalaa satu, mihin liittyy..? Flunssaa on tosiaan tuloillaan juuri..

Ristiverinenmies häneen liittyy rakkaus.Seikkaillu johon liittyy mies jota kadut kun kotiin palailet ei sen kummempaa satu.

• jokihelmi

Ristiverinenmies häneen liittyy rakkaus.Seikkaillu johon liittyy mies jota kadut kun kotiin palailet ei sen kummempaa satu.

No onneksi ei sitten mitään eksymistä, railoja tai sen sellaista..Vai miesseikkailu..hupsis, mikäs kaduttaa siinä..Kuule nuo kaksi miestä joista kysyin, tuota ristiveristä juuri kaipaan niin vietävästi..saankos siis hänet elämääni piankin..läheneekö? Entä tuo tumma, kalju kuinkas kanssaan menee asiat..?

• kertovat..

minulle rakkauteen? ristiverinen nainen, ei ihan nuori enää..

• Kortitkertovat

Kortitkertovat esteistä ja lykkäytymisestä asioissa joka liittyy rakkauteen ja hatuttaa sinua aika kovastikin.Ei kauvaa hatuta kun hyvät uutiset ovat tulossa mieheltä jota rakastat yllätyksen tuo mukanaan joka miellyttää myös sinua.Älä usko vaaleahkoon naiseen ei ole ystävä joksi hänet kuvitellit.

• kertoivat

Kortitkertovat esteistä ja lykkäytymisestä asioissa joka liittyy rakkauteen ja hatuttaa sinua aika kovastikin.Ei kauvaa hatuta kun hyvät uutiset ovat tulossa mieheltä jota rakastat yllätyksen tuo mukanaan joka miellyttää myös sinua.Älä usko vaaleahkoon naiseen ei ole ystävä joksi hänet kuvitellit.

..näinhän se vähän menee :) parempia aikoja odotellessa.. tänks!

• Suhinaa...

Saanko parisuhteen tämän miehen kanssa, jota nyt kovasti mietin ja jonka kanssa on sutinaa ollut jo kauan ?

• Kortitkertovat

Kortikertovat menneisyyestä ja mehestä joka katuu tekojaan.Myös rakatuneesta miehestä kodista ja avioliitosta onnen kyynelesistä. Ja lahjasta jonka hän ojentaa sinulle.

• Miksu**

No?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat uskotomasta miehestä huonosti käytäytyvästä älä usko kaikkeen hänessä.Myös tansesista kutsusta ilosta joka syntyy vaaleahkon miehen kanssa.

• Kortitkertovat

Kortit kertovat ristiverisestä miehestä ja täyttyvistä toiveista hänen suhteenssa.Myös tummastamiehestä uskollisuudesta ystävyydestä ja rehellisyydestä hänen suhteenssa.Matkan päässä hän on oma kotiakin näytetään.Pojan kulkevan nään hänen rinnallaan.Ja onnettoman rakkauden ympäröivänä raskaita kärsimyksiä myös takana.

• tämä oli..

..tuntuu niin tutulta, mutten sano kuka jonosta olen, jos se on minulle, niin sanon kyllä kuka olen..

• Kortitkertovat
        tämä oli.. kirjoitti:

..tuntuu niin tutulta, mutten sano kuka jonosta olen, jos se on minulle, niin sanon kyllä kuka olen..

Tämä oli Ionille

• synttärisankaritar

näytäthän mulle ennustesi?olen nelissäkymmenissä oleva vaaleasinkkunainen? mitäs tapahtumia näet?ja kun mulla synntärit niin lahjaksiko korttisi kertoisi kohtalot?

• Cassandrar

Korttisi minulle rakkauteen ja työhöni?

• Kortitkertovat

Kortit kertovat hyvistä uutisista joka on työhön liityvä.Myös kutsusta joka on tullossa mieheltä ja matka kutsu olisi tulossa häneltä.Sairaus kortti nousi esille ja liittyy nais ystävääsi.

• Cassandrar

Kortit kertovat hyvistä uutisista joka on työhön liityvä.Myös kutsusta joka on tullossa mieheltä ja matka kutsu olisi tulossa häneltä.Sairaus kortti nousi esille ja liittyy nais ystävääsi.

Alkoi pelottaa tuo sairausasia.. Onkohan mitenkin tuttu?

Kiitokset!

• väsy,

mitä kortit näyttävät minulle, työ ja rakkaus?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat ilon ja hilpeyden menetämisestä elämään,Myös onnetomasta rakkaussuhteesta.Myös täyttyvistä toiveista jotka on toteutettavissa liityen rakkauteen.Hyvää on viellä tulossa älä murehdi.Raha tilanteen parantumista työn kautta.

• dolphin-81

Työ, rakkaus ja parisuhde??

• Kortitkertovat

Kortitkertovat vaaleahkostamiehestä ja illan vietosta hänen kanssaan.Sydämessä on kuitenkin tummahkonuori mies,joka tuo yllätyksiä elämääsi josta pidät.Matka ystävien kanssa tiedossa.Omasta kodista on toive täyttymässä.

• dolphin-81

Minne matka suuntaa? Lapsi asia? Milloin asunto asia toteutuu?

• dolphin-81
        dolphin-81 kirjoitti:

Minne matka suuntaa? Lapsi asia? Milloin asunto asia toteutuu?

ystävät??

• pssst

mitä kertoo työn,terveyden,raha-asian ja rakkauden rinnalla?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat naimatomasta hyvästä miehestä ja rakkaudesta sinua kohtaan.Mielusesta matkasta jonka teet.Raha asiat tuottavat tulevaisuudessakin murheita ja pään vaivaa.Myös hyvän ystävän menetystä näytetään.Terveydessä ei ole mitään huolen aihetta.

• Härätär

Olen vaalea, sinisilmäinen nainen. Ihailemani mies on sinisilmäinen ja ruskeahiuksinen.

Rakkaus ja työ kiinnostaa ...

Kiitos :)

• Kortitkertovat

Kortitkertovat Ristiverinen naisystävä kertoo huolianssa sinulle kuuntele.Sydämeesi tämä mies viellä astuu onnen hetkiä yhdessä.Esteitä ja lykkääntymistä työ rintamalla.

• Härätär

Kortitkertovat Ristiverinen naisystävä kertoo huolianssa sinulle kuuntele.Sydämeesi tämä mies viellä astuu onnen hetkiä yhdessä.Esteitä ja lykkääntymistä työ rintamalla.

Kiitos Sinulle !

Jos nyt on kyse samasta minua nuoremmasta ruskeahiuksisesta miehestä, niin kuulostaa hyvältä korttien kertoma :)

• jokihelmi

Katsoisitkos vielä tuon viimeisen kysymykseni...kiitos kaunis

• vaihtelua ja uusia tuulia

työssä toimenkuvaani vai saisinko mahdollisesti uutta työtä?

• Yksin oon

Mitä kertovat kortit vaalean sinkkutytön tulevasta noin yleensä. Kiitos..

• Kortitkertovat

Kortitkertovat mahdollisuudesta ja tarjouksesta uuteen tehtävään työssä.

• Kortitkertovat
        Yksin oon kirjoitti:

Mitä kertovat kortit vaalean sinkkutytön tulevasta noin yleensä. Kiitos..

Kortitkertovat tummastamiehestä jota sydämesi halajaa.On muitakin jotka on hänestä kiinostuneita pane kaikkesi peliin niin saat hänet.Pientä riidanpoikasta vanhemman naisen kanssa.Lahjaa olet ojentamassa juhlat tiedossa.Rahaan liittyvä yllätys tulossa.

• Yksin oon..

Kortitkertovat tummastamiehestä jota sydämesi halajaa.On muitakin jotka on hänestä kiinostuneita pane kaikkesi peliin niin saat hänet.Pientä riidanpoikasta vanhemman naisen kanssa.Lahjaa olet ojentamassa juhlat tiedossa.Rahaan liittyvä yllätys tulossa.

Kyllä kortit kertovat.. Uskomatonta. Tummahko mies sydämessä.. Kyllä on.. mutta ei musta ole taistelemaan.. Varattu tietääkseni. Juhlatkin tulossa, totta sekin! Kiitos sinulle!

• annmari

Mitä näet mulle?olen punatukkainen,sinisilmäinen 47-vuotias,kiitän vastauksestasi.

• Kortitkertovat

Kortitkertovat onnetomasta rakkaudesta nuoreenmieheen ja epämiellytävästä seikkailusta hänen kanssaan.Vallinan eteen joudut tumman ja vaaleahkonmiehen välillä.Kosintaa tässä näytetään.Vihastusta tuottaa hyvä ystäväsi sinulle.

• annmari

Kortitkertovat onnetomasta rakkaudesta nuoreenmieheen ja epämiellytävästä seikkailusta hänen kanssaan.Vallinan eteen joudut tumman ja vaaleahkonmiehen välillä.Kosintaa tässä näytetään.Vihastusta tuottaa hyvä ystäväsi sinulle.

Oikein näit :) onneton rakkaus suhde nuoren miehen kans on takana. mutta tätä tumman ja vaalean miehen välistä valintaa en oikein ymmärtäny.olen kihloissa tumman ja ihanan miehen kans ja rakkaus vain syvenee välillämme.kosiiko tämä tumma mies? no,aika näyttää kuka ystävä tuottaa vihastusta ja mistä asiasta. Kaunis kiitos sinulle ja olet kyllä todella hyvä! :) voimia ja kaikkea hyvää sinulle.

• sukuun

kortti minulle poikalasta?Näkyykö aika?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat Tyttölapsesta ja sitten sen jälkeen poikalapsesta näin kortit näytti.

• yks on jo

Kortitkertovat Tyttölapsesta ja sitten sen jälkeen poikalapsesta näin kortit näytti.

joten odotellaan sitä poikaa sitten!:.)

• haluaisin

myös minä tietää tapahtuuko ihmissuhde rintamalla pikkuhiljaa jotakin kun tuntuu junnaavan vain paikoillaan samaa rataa.

• minun kevät

Heips! Miltäs näyttäisi minun kevääni työ ,- ja rakkausrintamalla? Tuleeko, yhteyttä pitämääni tummaan mieheen, syvempää suhdettä?

Kiitos vaivannöstäsi!

• Kortitkertovat

Kortitkertovat miehestä joka katselee menneeseen raha asioita miettii ja niihin ratkaisua.Jotekin myös omaisuus on kysymyksessä tällä miehellä.Rakkautta ei sinulta puutu vaikka junnaakin paikoillaan,kyllä ne toiveesi viellä toteutuu.

• risteilijät
        minun kevät kirjoitti:

Heips! Miltäs näyttäisi minun kevääni työ ,- ja rakkausrintamalla? Tuleeko, yhteyttä pitämääni tummaan mieheen, syvempää suhdettä?

Kiitos vaivannöstäsi!

risteilymme toukokuussa,saammeko kerättyä rahaa?Miltä näyttää?

• kiisse

mitä kortit minulle kertovat? olen 30v nainen ja perheellinen.

• Kortitkertovat

Kortitkertovat suuresta raha summasta joka tuottaa ikävyyksiä.Naimisissa olevasta miehestä joka antaa epävarmoja lupauksia.Myös avoiliitosta jonka solmivat nuoripariskunta, kutsu tulee häihin matkan päähän.Uskotonta naista näytetään myös.

• -Minni-

Jos vielä nostat, mitä kortit kertoisivat minulle tulevaan? Kiitos!

• Kortitkertovat

Kortitkertovat kodista ja nuorestamiehestä hänen panettelusta ja mustamaalaamisesta sinua kohtaan.Hyvistä uutisista joka saapuu lähiaikoina,liittyen johonkin tiettyyn matkaan.Tummasta ja vaaleasta naisesta uskotomasta miehestä joka seikkailee näiden kahden kanssa josta kyyneleitä seuraa.Ristiverisestä miehestä jonka seurassa viihdyt.

• Käpykakku

Hei!

Mitä kertovat rakkauden suhteen? Nouseeko mitään minun ja ristiverisen välille?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat kotiin tulevasta viestistä, vihastusta ja murhetta tuottavasta vanhemmastanaisesta viesti kertoo.Ristimiehestä onnettomasta rakkaudesta,lahjasta jonka hän antaa sinulle.Sukulaisen vierailusta.Tummasta nuorestamiehestä joka antaa täyttyviä toiveita.

• grace

Mitä näkisit rakkauselämääni, saanko miehen, jota kaipaan kovasti..Vaalea nainen oon, hän ristiverinen

• aikaisempi

aikaisemmin olen laittanut,toteutuuko risteilymme,meni vaan väärään väliin!Miltä se näyttikään

• minun kevät?

Sori! Meni minullakin väärään väliin.

"Heips! Miltäs näyttäisi minun kevääni työ ,- ja rakkausrintamalla? Tuleeko, yhteyttä pitämääni tummaan mieheen, syvempää suhdettä?"

Kiitos vaivannöstäsi!

• heh heee

Vanha kunnon Zone taas vauhdissa.

• Kortitkertovat

Voi jummi jammi sä osaat ennustaa.Vähän kyllä nyt pieleen meni.Heh heee
        Ennustelen kaikkille kun tässä aikaa on.Moi
        Sinulekkin heh heee jos niinkun sattus kiinostamaan eikä hehetelemään.Jääköön nimesi nyt mainitsematta ehkä joskus sitten.

• Kortitkertovat

Kortitkertovat onnesta joka oli omassa kodissa.Miehestä joka tuotti vastoinkäymisiä ja murheita.Katumusta ja itsenssä rankaisemisesta kaiken tämän takia.

• rikki

28 vuotias vaalea sinkkunainen. Tuleeko rakkauteen muutosta? Sitä yhtä tiettyä kaipaan, unohdanko?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat parisuhteesta täyttyvistä toiveista joihin tulee esteitä ja lykkäystä.Kodista rakastajasta ja hyvää tarkoitavasta naisesta ystävyydestä pikaisesta avioliitosta.

• yonna

mitä kortit minulle tähän vuoteen kertovat..kiitos

• Kortitkertovat

En tee vuosiennustuksia.

• tiina*

En tee vuosiennustuksia.

mitähän kortit näyttävät minulle, entäpä tämä elämäni suuri rakkaus :)

• Pakka

Voisitko valaista minulle tämän vuoden alkua kääntyykö suunta myötätuuliin ? Kiitos...........

• Siiri A.

Mitä ne kertovat ristiverisestä miehestä tälle vaalealle naiselle ?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat rakkaudettomuudesta kyyneleistä,krjeestä kavalasta ihmisestä.Vaaleahkostamiehestä joka sydämesi vie.Ristimiehestä joka yrittää lahoilla saada sinut takaisin.

• alice

Olisi kiinnostavaa tietää vaalean komistuksen tunteista minua kohtaan?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat lahjasta jonka ojennat pariskunnalle.Rakkaudesta ja rakastuneesta miehestä sinua kohtaan.Kummiskaan ei mene niin pitkälle että oman kodin perustaisitte.Raha asioissa varovaisuutta.

• Alice

Kortitkertovat lahjasta jonka ojennat pariskunnalle.Rakkaudesta ja rakastuneesta miehestä sinua kohtaan.Kummiskaan ei mene niin pitkälle että oman kodin perustaisitte.Raha asioissa varovaisuutta.

Pystytkö yhtään selventämään, menin tuosta nyt vähän ymmmälleni. Kiitos jos vielä jaksat vastata.

• ne vaikka

mitä, mullekin että on synttärit tulossa, kun rupes kortteja luukusta lappaa. Että kyllä kortit tietää.

• ahkera

..idiootti. Kuka tollaselle mitään kortteja lähettää? Tuskin kukaan, elä vaan unelmillesi.

• luukusta
        ahkera kirjoitti:

..idiootti. Kuka tollaselle mitään kortteja lähettää? Tuskin kukaan, elä vaan unelmillesi.

Kait se tää näkijä osaa siihenkin vastata, kysy siltä? Yrjänä

• hissukkamissukka

mitä kertovat minulle, pääsemmekö lämpöiseen maahan asumaan? työ? ja rakkaus?

• aivan maassa

Kertovatkohan kortit minulle mitään?Elämä vain aina potkii päähän.Kihlattu jätti minut taas kerran.Tulenko olemaan vielä onnellinen?Kiittäen

• Kortitkertovat

Kortitkertovat vastoin käymisistä rakkaudessa,yllätyksestä erosta.Mieluisasta yllätyksestä ristiveriseltämieheltä.Elämä potkii nyt onneen päin ja eteen päin.

• Raijeli

Kaksikin miestä näkösällä vaan tuleeko näistä mitään??

• Kortitkertovat

Kortitkertovat katselet menneeseen ja katumuksen merkkejä on siihen.Tummamies rakastunut toiveittesi täyttymys.Ristimies eroa hakemassa kärsimyksiä vastoinkäymisiä liitossa.Kun tästä selviää yllätys tulossa häneltä ja hyvät tulevaisuuden näkymät.

• Raijeli

Kortitkertovat katselet menneeseen ja katumuksen merkkejä on siihen.Tummamies rakastunut toiveittesi täyttymys.Ristimies eroa hakemassa kärsimyksiä vastoinkäymisiä liitossa.Kun tästä selviää yllätys tulossa häneltä ja hyvät tulevaisuuden näkymät.

Kiitos Sinulle! Näin olen tilanteen itsekin ymmärtänyt.. Mielenkiinnolla odotan tulevaa...

• tyttö-73

paljon surua (kuolema kummittelee vielä taistellaan).. pienessä ajassa,monelta taholta..itse myös loppu jos ehtisit..

• Kortitkertovat

Kortitkertovat epäoikeudenmukaisuudesta ikävistä uutisista kärsimyksistä.Lähi aikoina tapahtuvasta muutoksesta hyvään suuntaan.Ristiverisestä hyvästä naisesta ja hänen välittämisestä huolen pidosta.Pienen puoleisesta vaatimattomasta lahjasta jonka ojentajana on mies.Hyvästä olosta kutsun merkeissä.

• kun ei kerro mitää

menikö kortit sekaisin kun et pitkää aikaan "hädäss" oleville vastannu pitääkö minu ottaa ohjat käsiin montakin pakkaa löytyy..tiedoksi vain näin se homma ei toimi, voi kertoo vaik naapurin huolet ja tänne lauot niitä..

• Kortitkertovat

On tässä muukin työ ja siksi laitoin vestin että vastailen kun aikaa on.Sanotaan että lauvantaina vastailen.

• päivänsankarille

On tässä muukin työ ja siksi laitoin vestin että vastailen kun aikaa on.Sanotaan että lauvantaina vastailen.

Hei!
        Mitä minulle kortit kertoisi. Olen nelikymppinen yh-äiti ja kaikki vähän mullin mallin, mutta omasta tahdosta. Mielenkiinnolla ja jännityksella katson mitä uusi elämä tuo mukanaan ja onhan se tuonutkin.

• Kortitkertovat
        päivänsankarille kirjoitti:

Hei!
        Mitä minulle kortit kertoisi. Olen nelikymppinen yh-äiti ja kaikki vähän mullin mallin, mutta omasta tahdosta. Mielenkiinnolla ja jännityksella katson mitä uusi elämä tuo mukanaan ja onhan se tuonutkin.

Kortitkertovat Rakkaudesta vaaleahkoonmieheen jolla on petollisia ajatuksia mielessä. ristiverinen mies lähettää sinulle kutsun josta seuraa pelkkää hyvää.Vanha rakkaus näyttää katumuksen merkkejä ja jotain sairauteen littyvää kuulet hänestä.

• Tallukka

Kertoisiko kortit minulle jotain?
      Raha? Rakkaus?
      Kiitokset sinulle =)

• Tallukka

minulla värjätyt punaiset hiukset vihreä-ruskeat silmät..

• Kortitkertovat

kortitkertovat raha tilanteesi alkaa selkenemään.Rakkautta on rinnallasi ja jokin matka on hänen kanssaan edessä.Ristimiehestä nuorempi kuin sinä on kysymys,jotain liittyy tähän mieheen surun merkeissä.Ystävyys ja rakkaus säilyy välillänne.

• Tallukka

kortitkertovat raha tilanteesi alkaa selkenemään.Rakkautta on rinnallasi ja jokin matka on hänen kanssaan edessä.Ristimiehestä nuorempi kuin sinä on kysymys,jotain liittyy tähän mieheen surun merkeissä.Ystävyys ja rakkaus säilyy välillänne.

Kiitokset sinulle! Varmistuin siitä mitä todella tulee tapahtuaan. Kiitos.

• mitä,

korttisi minulle lupaavat. Tumma nainen olen.

• Kortitkertovat

kortitkertovat Miksi kuljet miehen rinnalla joka ei anna sinulle mitään.Kotiin liityy jonkinlainen jako tulevan etee. Ja jokinlaista riitaa ja kilpailua edessä.Onnea raha asioissa.

• pyydeltiin

kortitkertovat Miksi kuljet miehen rinnalla joka ei anna sinulle mitään.Kotiin liityy jonkinlainen jako tulevan etee. Ja jokinlaista riitaa ja kilpailua edessä.Onnea raha asioissa.

joten annan omani. Parisuhteen kortit eivät pitäneet paikkaansa, avioliitto harvinaisen hyvä, enkä ymmärrä mitä mieheni olisi jättänyt antamatta. Olen aika vaativainen, kaikki tai ei mitään. Eroon en jaksa uskoa....

• blondille?

Mitäs ne minulle kertoisi? Onko näköpiirissä kivaa tapaamista? Tai jotain yleisesti?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat rahattomuudesta ja kärimättömyydestä.Rakkaudesta ristiveriseen mieheen ,esteestä hänen suhteenssa. viesti tulossa ja yhteinen tapaaminen edessä.Tapaatte jossain toisella paikkakunnalla.

• blondi...

Kortitkertovat rahattomuudesta ja kärimättömyydestä.Rakkaudesta ristiveriseen mieheen ,esteestä hänen suhteenssa. viesti tulossa ja yhteinen tapaaminen edessä.Tapaatte jossain toisella paikkakunnalla.

Huhhuh. Kylläpä korttisi näkevät hyvin!!! IHan täsmälleen näin. Kiitos sinulle! Tapaamista toivoisinkin.

• "blondille"
        blondi... kirjoitti:

Huhhuh. Kylläpä korttisi näkevät hyvin!!! IHan täsmälleen näin. Kiitos sinulle! Tapaamista toivoisinkin.

Näkyisikö korteista kuinka pian viestiä/tapaamista olisi tulossa? Tässä kuussa? Ensi kuussa? Keväämmällä?

• kiltti

Katsoisitko lisäkysymyksen nimim.annmari Kiitos sinulle.

• Helena 1979

minullekin ehtisit katsella. Olen vaalea ja vihreä silmäinen... mitähän tumma ja ruskeasilmäinen mies minusta ajattelee :)
      Näkyisikö rakkautta minulle? onko tumma vai vaalea?
      Muutkin esiin putkatavat asiat kiinnostavat =)

• Kortitkertovat

Kortitkertovat Pettymyksestä vaaleahkoonmieheen .Ristiverisestämiehestä ja epävarmoista tunteista häneen.Tummasata vanhemastamiehestä rahasta ja yllätystä raha asioissa.Epämielyttävästä seikkailusta josta kummiskin seurasi hyvää.

• Nimetön

niin...täällä hapuilen ja kompuroin elämäni sekasotkussa.mitähän on tulossa?kiitos.

• Kortitkertovat

Kortitkertovat Ristiverisestä nuoresta miehestä rahasta joka häneen liittyy.Esteistä kavalasta ystävästä ja ikävistä uutisista.Täyttyvistä toiveista ilosta ystävien kesken, matkasta joka tapahtuu meritse tai maitse.

• Marjete

Onko tämä tuleva työ viisas valinta, vai löytyykö muuta?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat suureta reurasta johon joudut,jossa kohtaat vihamielisen naisen.Hyvät tulevaisuuden näkymät työssä.Hyvä sydäminen ystävä ja eestakainen matka tiedossa.Juoruja tulet myös kuulemaan odottamattomalta taholta.

• lähettäkää

Kortitkertovat suureta reurasta johon joudut,jossa kohtaat vihamielisen naisen.Hyvät tulevaisuuden näkymät työssä.Hyvä sydäminen ystävä ja eestakainen matka tiedossa.Juoruja tulet myös kuulemaan odottamattomalta taholta.

Palautetta huonot ja hyvät.Olisi hyvä kuulla kertoivatko ne kortit teille jotakin.

• Marjete

Kiitos paljon vastauksesta. Mitä tarkoitit tällä ensimmäisellä lauseella? Onko -suuri seura- ja kenelle tämä nainen on vihamielinen, onko se työpaikalla.

Annan myöhemmin palautetta jos ja kun asiat näin toteutuu.

• kypsä vaalea

minkälaiset ovat suht ikäiseni tummahkon miehen tunteet minua kohtaan nykyisin?
      jatkuuko juttumme joskus, nyt paussi

• Kortitkertovat

Kortitkertovat tosiaan erosta ja pienistä kärsimyksistä.Rakkaus ei se ole haihtunnut mihinkään on yhä olemassa.Katumus tulee päälle tälle miehelle ja palaatte yhteen.Juhlat kotona kihlajaisilta näyttää ei syytä huoleen.

• BrownEyes

kortit kertovat minulle, erityisesti rakkaus kiinnostaa?

• Kortti Maija

Kortitkertovat ystävän surusta matkan takana.Jonkun lahjan haluaisit ojentaa mutta sen antaminen lykkääntyy.Ristimies nuorempi koti ja sydämeen valittu mies tapaaminen edessä.Jokin ikävä juttu tällä miehellä on.Raha asioitten vatvomista.

• BrownEyes
        Kortti Maija kirjoitti:

Kortitkertovat ystävän surusta matkan takana.Jonkun lahjan haluaisit ojentaa mutta sen antaminen lykkääntyy.Ristimies nuorempi koti ja sydämeen valittu mies tapaaminen edessä.Jokin ikävä juttu tällä miehellä on.Raha asioitten vatvomista.

Pyysit palautetta: huolta rahasta ja pärjäämisestä on ollut ja on yhä, mutta nuo muut asiat taitavat olla tulevaa, kun en niitä tunnista.
        Kiitos Sinulle korttien katsomisesta!

• jumissa

mitä näyttää?tuleva kiinnostaa.suunta on.....mihin?

• Kortitkertovat

Kortitkertovat vieraista jotka ovat tulossa kotiisi.Varovaisuudesta taloudellisessa asiassa.Vasta rakkautta saat rakastamaltasi henkilöltä ja edestakaisesta lyhyestä matkasta.Iloinen viesti tulossa matkan takaa, tulisia suudelmia luvassa.Tyttö lapsen syntymää myös näytetään en tiedä kenelle kuuluu kuitenkin perhe ta sukulais piiriin .Myös poliisia näytetään korteista liityy johonkin paneteluun ja mustamaalaamiseen.

• onnenlantti

en ole enää mikään pikkutyttö.selkeyttä ja rakkautta/tasapainoa ja perhe-elämää kaipaan. kuka sen kanssani jakaa?tumma, vaalea, ristiverinen?ja koska?kiitoksin monin.

• Kortitkertova

Kortitkertovat hyvästä puolisosta sinulle ja elämän muutosta joka on edessä.Meihellä takana avioliitto ja ero.Juhlia tulossa ystävien kesken ristverinen mies astuu silloin elämääsi.Jokin ikävä vaivaloinen matka on edessä ystävääsi liittyy.

• sitkeä sissi

..päädymmekö jatkamaan vielä yhteistä elämää?itse olen valmis laittamaan kaikkeni likoon.vuosikymmenen kestänyt yhteinen elämä takana.vyt vuoden verran oltu erillämme.

• Taula

Korttisi minulle parisuhteeseen/rakkauteen?
      Entäpä työasiaan?

• väsynyt "leijona"

kortit jotakin minulle? Missä onni ja voima?

• Jemiina

Mitä näkisit minulle tulevaksi? Olen kolmekymppinen yh-äiti (yksi lapsi).

• minun kevät??

Heips!

Minä jäin jo pari kertaa väliin. Malttaisitko vielä katsoa minulle?

"Heips! Miltäs näyttäisi minun kevääni työ ,- ja rakkausrintamalla? Tuleeko, yhteyttä pitämääni tummaan mieheen, syvempää suhdettä?"

Kiitos vaivannöstäsi!

• kaisa*

mitä kortit kertovat minulle?kiitos :)

• sekaisin80

tahtoisin tietää jotain pientä tulevaisuudestani.. tuleeko kaikki olemaan näin yhtä sekavaa kuin tälle hetkellä?

• Nilla*****

rakkautta heistä kummastakaan - vaaleasta tai tummasta? Molemmat lähellä sydäntäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6303
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      889
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      864
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      819
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      769
    Aihe