ns. vastuunne tuntevat ennustajat, miten näette, korteilla vai saatteko jonkinlaisia näkyjä mieleenne kysyjän tilanteesta?
Milloin ja miten havaitsitte tämän ominaisuuden itsessänne? Toivoisin vastauksia ja keskustelua täällä paljon kirjoittavilta ennustajilta.
Minusta vaikuttaa, että usean näkijän kommentit tässä foorumissa ovat ympäripyöreitä vastauksia, jotka sopisivat niin monen ihmisen elämän tilanteeseen. Ns. psykologisia lain alaisuuksia, järkeviä patenttivastauksia.
En halua ketään suoralta kädeltä tuomita, jos jollekin on todellinen näkemisen lahja suotu. Mutta vastuuta se edellyttää, jos todella uskaltaa kertoa konkreettisia faktoja toisen ihmisen tulevasta elämästä. Sellaisia moni toivoo, mutta harvoin mitään konkreettista täältä saa lukea.
Ovatko ennustajat vain hyviä "kotipsykologeja" vai onko todellista näkemisen taitoa olemassakaan..? Miettii hän täällä kaukana jossain.
Tätäkin varmasti paljon kysytään...
6
453
Vastaukset
- kaunismerenneito
Mä olen selvannakija ja ennustaja se on mun lahja ,jo pienenä näin asioita enneakolta,kuulin kun mun mummo ennustusti tulevii.Aloin ennustamisen vasta 10 vuotta sitten joka oli perintöntä mun pojalle Markus näki jo varhain tulevia asioita,josta kaytiin keskusteluita.Mä näen tulevat kuvina kuin filmi nauhalta.Mulla on paljon vaki asiakkaita ja mun veli ja sisar on ,niitä jolle taytyy katsoa aina joka kerta,kun tulee mun luokse.
- calmato
Itse en pidä itseäni ennustajana vaan selvänäkijänä. Ominaisuus on ollut minulla noin 10-vuotiaasta asti, lapsena se oli välillä todella outoa ja pelottavaakin, tiesin esimerkiksi isovanhempieni kuolemat, koska meille oli tulossa vieraita, kuka soittaja oli puhelimessa jne.
Aloin nuorena yhä vahvemmin yhteyden myös eläimiin ja kasvikuntaan ja aloin nähdä tulevia luonnonilmiöissä. Mainittakoon, että jo antiikin kreikkalaiset ennustivat lintujen lennosta, joten mikään kovin uusi keksintö tämä ei ole. :-)
Isoisäni äiti oli kuuluisa kansanparantaja, jonka luokse tultiin päivämatkojen päästä. Hänen luokseen lähetettiin myös paikallisesta sairaalasta toivottomia tapauksia kuolemaan, nykyisin sanottaisiin saattohoitoon, mutta hän löysi avun monille ja paransi mm. lähisukulaiseni, joka oli pudonnut kiehuvaan lipeäpataan ja palanut kainaloihin asti - parantamistehtävä, jossa vieläkin olisi haastetta lääkintöhenkilökunnalle.
Tämä isoisän äiti on henkioppaani.
Käytän shamanistisia menetelmiä, eli kevyttä transsia, luonnon tarkkailemista ja sitä, että kävelen ja tanssin itsekseni kuultuani kysymyksen.
Joskus kymmenisen vuotta sitten käytin myös Tarotkortteja, mutta luovuin niistä, kun huomasin niistä katsoessani vain mekaanisesti puhuvani mitä kortit kertoivat ottamatta lainkaan huomioon sitä, kestääkö kuulija saamaansa viestiä. Tuli katsottua Taroteista niin tarkkoja näkyjä, että muutamat ihmiset alkoivat jopa pelätä ja karttaa minua siitä syystä, eli pitää ihan tosiaan noitana.
Muuten olen ihan tavallinen suomalainen ihminen ja teen ihmissuhdetyötä ammatikseni, lisäksi olen luomuviljelijä ja ahkera marjastaja ja sienestäjä. Uskonnollinen näkemykseni on kristillinen, enkä koe auttamistyötä ristiriitaiseksi sen kanssa. Rahaa en ole koskaan ottanut enkä ota, ei ottanut isoisäni äitikään.- jokuvain1234
Olen miettinyt onko minulla jotain lahjoja olemassa, vai onko kaikki ollut pelkkää sattumaa?
Olen nähnyt "lentäviä lautasia" vaikka muut eivät niitä nähneet, olen nähnyt ukkini meillä vaikka hän oli vuosia ennen kuollut kun näin hänet. Läheinen ihminen ja hänen kaveri olivat onnettomuudessa ja sitä ennen sanoin äidilleni että ne ei tule ihan ehjänä takaisin että niille on sattunut jotain, ja kohta puhelin soi. Kerran lottoa katsoessani sanoin kuusi numeroa oikein, yhtä en edes yrittänyt enää arvata.
Lisäksi että ukkini isä oli nähnyt enkeleitä silloin kun eli. mummo on nähnyt pelkät jalat juoksevan ja kuullut sen jälkeen että kyseinen ihminen jonka jalat nämä olivat oli kuollut aivan samalla kellon ajalla kun oli nähnyt nämä jalat. - Kissankäpälä
Pystyisitkö tekemään minulle katselmuksen lähitulevaisuudesta meiliini eli [email protected]
- calmato
Rahan tai muun palkkion pyytäminen itselleen on minun mielestäni epäeettistä tällaisissa asioissa. Sillä "jokainen, joka apua saa, sitä joskus tajuu myös antaa", kuten Pelle Miljoona laulelee.
Jos siis joku tulee minun kauttani autetuksi, hän auttakoon vuorostaan muita itselleen sopivalla tavalla. Jos on rahaa, voi antaa Pelastusarmeijalle, kirkon yhteisvastuukeräykseen tms. tai ryhtyä esimerkiksi kehitysmaan lapselle World Vision kummiksi - mikä auttamistapa on kenenkin sydäntä lähellä.
Jos ei ole rahaa, voi aina katsoa omassa lähiympäristössään, kenelle itse voi olla avuksi tai tueksi.
"Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa."- poika77
Mitä näet minulle löydänkö itselleni elämän kumppania jamistä löydän hänet.Ja mitä muuta näet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697