Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä aloittaa HIM???

Taina.

Hei!

En ole koskaan kuunnellut ennenHIMIä.
Nyt haluaisin ruveta.

Mikä on "helpoin", paras HIM levy aloittaa?
Thänx!

25

1873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunnellut

      Sun varmaan kannattaisi aloittaa esimmäisestä Greatest lovesongs vol.666.Kaikki levyt ovat hyviä.

      • Taina.

        Kumpi olis parempi: And Love Said No - Greatest Hits vai Razorblade Romance?


      • Taina.

        Sillä Greatest Hits on nämä kappaleet:

        01.And Love Said No    
        02: Join Me    
        03: Buried Alive By Love    
        04: Heartache Every Moment    
        05: Solitary Man    
        06: Right Here In My Arms    
        07: The Funeral Of Hearts    
        08: In Joy And Sorrow    
        09: Your Sweet 666    
        10: Gone With The Sin    
        11: Wicked Game    
        12: The Sacrament    
        13: Close To The Flame    
        14: Poison Girl    
        15: Pretending    
        16: When Love And Death


      • HIMittäjä
        Taina. kirjoitti:

        Sillä Greatest Hits on nämä kappaleet:

        01.And Love Said No    
        02: Join Me    
        03: Buried Alive By Love    
        04: Heartache Every Moment    
        05: Solitary Man    
        06: Right Here In My Arms    
        07: The Funeral Of Hearts    
        08: In Joy And Sorrow    
        09: Your Sweet 666    
        10: Gone With The Sin    
        11: Wicked Game    
        12: The Sacrament    
        13: Close To The Flame    
        14: Poison Girl    
        15: Pretending    
        16: When Love And Death

        No itse kyllä mielummin noista valitsisin Razorblade Romance:n. Mutta kaikista eniten suosittelen minäkin HIM:n ensimmäsitä levyä.


      • Taina.
        HIMittäjä kirjoitti:

        No itse kyllä mielummin noista valitsisin Razorblade Romance:n. Mutta kaikista eniten suosittelen minäkin HIM:n ensimmäsitä levyä.

        Tuli jo ostettua tuo Greatest Hits :(


      • Taina.
        HIMittäjä kirjoitti:

        No itse kyllä mielummin noista valitsisin Razorblade Romance:n. Mutta kaikista eniten suosittelen minäkin HIM:n ensimmäsitä levyä.

        Mikä siinä ensimmäisessä on niin hyvää?


      • HIMittäjä
        Taina. kirjoitti:

        Mikä siinä ensimmäisessä on niin hyvää?

        :D Ehkä just se että se on ensimmäinen ja siinä ei vielä näy se levy-yhtiön valta...


      • Taina.
        HIMittäjä kirjoitti:

        :D Ehkä just se että se on ensimmäinen ja siinä ei vielä näy se levy-yhtiön valta...

        Miten se levy-yhtiön valta näkyy näissä uudemmissa ja tässä Greatest Hits jutussa?


      • Taina. kirjoitti:

        Tuli jo ostettua tuo Greatest Hits :(

        Mitäs valittamista siinä on? Suurimmat hitit kasattu yksiin kansiin, helppo kuunnella jos haluaa vain noita tiettyjä biisejä kuunnella. Ei tarvitse vaihtaa aina cd:tä jne. Suupielet ylös! :)


      • HIMittäjä
        Taina. kirjoitti:

        Miten se levy-yhtiön valta näkyy näissä uudemmissa ja tässä Greatest Hits jutussa?

        Kuuntele eka levy nii sit tiiät


      • Taina.
        HIMittäjä kirjoitti:

        Kuuntele eka levy nii sit tiiät

        Ei ole rahaa koko tuotantoa ostamaan. Sitähän se levy-yhtiön valta on ja sitä ne vaan haluaa.... :(


      • ....
        Taina. kirjoitti:

        Ei ole rahaa koko tuotantoa ostamaan. Sitähän se levy-yhtiön valta on ja sitä ne vaan haluaa.... :(

        Sitä ekaa levyä myydään alle kympillä joten ei ole paha...


      • Elyce
        Taina. kirjoitti:

        Ei ole rahaa koko tuotantoa ostamaan. Sitähän se levy-yhtiön valta on ja sitä ne vaan haluaa.... :(

        kipase musiikkikirjastossa :)


      • Taina.
        Elyce kirjoitti:

        kipase musiikkikirjastossa :)

        Kipasisin mutta kaikki HIMIit on varattu.
        Kuuntelen tätä Greatest Hittiä ja jos se toimii hyvin, niin sitten ostan sen ekan ja alan HIMiläiseksi :). Minkälainen se suomeksi tehty kirja HIMistä on muuten?


      • Elyce
        Taina. kirjoitti:

        Kipasisin mutta kaikki HIMIit on varattu.
        Kuuntelen tätä Greatest Hittiä ja jos se toimii hyvin, niin sitten ostan sen ekan ja alan HIMiläiseksi :). Minkälainen se suomeksi tehty kirja HIMistä on muuten?

        Se HIMistä kirjoitettu kirja on nimeltään Synnin Viemää, ja sen on kirjoittanut joku jonka nimi alkaa J:llä... Olikohan se joku Juntunen tai jotain...

        No kuitenkin, se on mielestäni tosi mielenkiintoinen kirja jos tykkää HIMistä, se kertoo HIMin nykyisistä ja entisistä jäsenistä ja bändin alkuajoista, keikkaelämästä ja asioista jotka innostavat Valoa tekemään musiikkia jne. Ja siinä on muutamia tosi hauskoja, älyttömiä kuvia :D Se on kevyt lukea (ja raskas kantaa, aika kookas kirja). Siinä on aika paljon hurjia juttuja ja siinä kerrotaan kaikenlaista Valon ja kumppaneiden nuoruudensekoiluista. Se on kirjoitettu ennen Love Metal -albumin (joka on siis HIMin neljäs) julkaisemista, mutta kaikista edellisistä albumeista ja niiden biiseistä ja musavideoista siinä on myös juttua.

        Suosittelen kaikille faneille, mutta varoitan, että kirjassa on aika paljon kaikkia pissaamis-tarinoita ym. päättömyyksiä. Osa niistä naurattaa, osan luettuaan ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä kaikkea ihmisten päähän voi pälkähtää.

        Toivottavasti onnistut löytämään sen kirjastosta :)


      • Fanitan tosissaan HIMiä
        Taina. kirjoitti:

        Kipasisin mutta kaikki HIMIit on varattu.
        Kuuntelen tätä Greatest Hittiä ja jos se toimii hyvin, niin sitten ostan sen ekan ja alan HIMiläiseksi :). Minkälainen se suomeksi tehty kirja HIMistä on muuten?

        noit kirjoja ei saa enää mistään, ehkä hyvällä säkällä huutonetistä. tää mun synnin viemää oli tosi vaikee saaha :/


      • Elyce
        Fanitan tosissaan HIMiä kirjoitti:

        noit kirjoja ei saa enää mistään, ehkä hyvällä säkällä huutonetistä. tää mun synnin viemää oli tosi vaikee saaha :/

        Mä asun Turussa ja niitä Synnin Viemää -kirjoja näkee aina kirjakaupoissa. Outo juttu.


      • Fanitan tosissaan HIMiä kirjoitti:

        noit kirjoja ei saa enää mistään, ehkä hyvällä säkällä huutonetistä. tää mun synnin viemää oli tosi vaikee saaha :/

        Huutonetistä meikäläinenkin sai ostettua Synnin viemää-kirjan. Ei siellä sillä hetkellä ollut myynnissä kuin 2 kpl. Sain ainoana huutajana ostettua koskemattoman kirjan puolet halvemmalla mitä olisi ollut kaupassa. Itku meinasi tulla kun ei kaupasta ensin löytynyt... :S


    • Fanitan tosissaan HIMiä

      OstA ensin toi Himin gretest hits albumi: and love said no..sitte keräile kaikenlaisia HIMin julisteita, seinälippuja ja lehtileikkeitä yms.ja sit kaikenlaista muuta HIM sälää. tosta mäki alotin =) j nyt mulla on seinät täynnä HIMiä ja Kaikki HIMin levyt ja Hyllyllinen muuta HIM sälää. HIMiä kannattaa fanittaa

      • Ville Valo 12

        Tosiaanki kannattaa fanittaa himiä!!!! Paras bändi ikinä!!! mull on himin levyjä ja julisteita ja haen netistä sanotuksii lauluihin.
        VILLE ON NIIIIIIN IHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • leida24

      HIM on niin cool. Koska Sillä kuuntelen himiä vaikka oon 12v rakastan sitä.

      • Razorblade romance

        ... ostamalla himin kokoelmalevyn "And Love Said No". Pidin sitten oikeestaan kaikista kappaleista siinä ja ostin Razorbladen, joka on mun mielestä ehkä paras. Sitten tuli hankittua muut levyt.

        Ensimmäinen levy on kyllä todella hyvä, uusimmasta pidän vähiten, mutta onhan sekin tietty hyvä (: Muutenkin hyvä bändi.

        Tällä hetkellä löytyy kaikki albumit (6kpl), erikoisversio uusimmasta albumista, kolme singleä, singlekokoelma, love metal -archives dvd ja Uneasy Listening vol.1. (: Suosittelen vahvasti tuota dvd:tä, se on todella hyvä! Samoin kirja..


    • kujalla

      Ehkä helpoin on alottaa ihan alusta. Ekasta levystä eli the greatests lovesongs vol. 666 ois ihan jees.Tai sitten kokoelma levy And Love Said No.Ite alotin kokoelmalevystä.

    • Katti

      Mä ainakin alotin sen sillee hauskasti, satuin kuulemaan sen biisin ja sit tuli kaikki levyt hankittua. Sitä on helppo alottaa kuunnella jos rakastaa lovemetallii (Himii)! :D

      • Taina.

        Ostin sillon aikanaan tämän And Love Said No - Greatest Hits uutena, kuuntelin kerran ja yksi hitti siellä oli: Wicked Game. Ei muuta.

        Kertakuuntelulle jäi minulla tämä liika mainostettu HIM. Menin mainoksen ansaa, mutta oppirahat on nyt maksettu.

        Taidan nakata roskiin tuo kerran kuunnellun CD:n. On sinne kuluvaa tavaraa.

        Pelkkä mediakupla koko HIM ja Ville Valokin alkaa jo olla aika turvonneessa kunnossa ,kun niin hirvittävästi sitä keskilolutta juo ja joka päivä. Käy niinku Juicelle pian.

        Sitä paitsi Ville Valo laulaa PALJON PAREMMIN Synkkien Laulujen Maa -levyllä kuin HIMissä.

        HIMIssä vai ruikuttaa mutta Synkkien... levyllä laulaa komeasti Kari Tapion kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe