Kauneudesta

heh

Minulla on kaikki. Kaunis pärstä, älykkyyttä, kroppa (pieni perse, isot rinnat), perhe, hieno kämppä, auto, ammatti, hyvä työ, ystäviä, vanhemmilla rahaa.. Kaiken lisäksi olen vielä onnellinen!

Kumpa voisi muuttaa Suomesta pois, ehkä jossain muualla sais elää rauhassa kaiken maailman kateellisilta eukoilta. Eikä se eukkoihin jää..... Te mieskullat pakin saaneina... Voi pojat! Mitä pa**aa sieltä sataa!

HEI TE, jotka olette kateellisia kauniille: EI KANNATA! Me saamme kaikki ennakkoluulot ja pa**at niskaamme! Olin ennen lihava ja kaikki ihmiset olivat mukavia. Sama ihminen hoikkana: Uusia ystäviä vaikea saada, aliarviontia/pilkkaa joka suhteessa ja jos olet älykäs kaiken lisäksi, olet valmista riistaa kaikille juoruille (joita kaikki haluavat sinusta uskoa!).

Voi voi vai mitä? Te katsotte baareissa pahalla, tönitte ja olette wittumaisia?! Paitsi miehet/miehenne, jotka vonkaa perässä.....

Hienoa tää kauneus, koittakaa itse! Käykää jumpassa ja menkää kauneusleikkauksiin! Toinen vaihtoehto on pysyä lihavana ja haukkua kauniita selän takana. Kannatan tätä, silloin saatte paljon kavereita ja olette suosittuja! Ainoana huonona puolena jätkäkaverinne, jotka tulevat myöhemmin selkänne takana mua iskemään ja haukkuvat teitä minulle rumiksi. Mutta älkää välittäkö, sekin on vain pienen pieni haitta, koska minulta ei mitään saaneina yhtyvät haukkuihinne.... Voitatte joka tapauksessa, no worries!!!!!

Joten inhotkaatte minua, älkää missään nimessä antako mahdollisuutta! Olen kaiken pahan alku ja juuri!

30

4232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      Moi! olen niin samaa mieltä sun kanssasi.
      Tässä maassa ei anneta ihmisten olla kauniita,fiksuja,älykkäitä eikä menestyviä!!!
      Jos olet esim.kaunis sillätavalla että erotut massasta ja olet fiksukin, on sellainen vihajoukko kyllä kimpussa että huh huh..miehet ja naiset juoruaa,eritoten naiset.
      Olen itsekin yrittänyt ja yrittänyt saada ystäviä,huonoin tuloksin.On koulu sekä työpaikkakiusaamista.Ainoaksi vaihtoehdoksi jää miehen hyväksyntä,mutta entä kun sekin alkaa pilkata ja väheksyä?

      Kyllä miehetkin osaa olla sitten katkeroituneita
      paskiaisia.Haukkuvat,pilkkaavat ja ties mitä ..ja siitähän nämä kateelliset muijat vasta innostuukin.=Lopputulos lojua yksin masentuneena sängyssä ja kohta päätyä hoitoon tai,
      muutto ulkomaille..
      ei ole helppoa tämä elämä.

      • mieleen

        että jos nyt sattuu löytämään sen itsevarman ja ihanan miehen, jolle kaunis ja älykäs nainen ei ole uhka niin sitä sitten joutuu elämään aika lukittua elämää. Ootapas kun miehen naispuoliset kaverit (jos nyt sellaisia on) huomaavat sinut, niin ovat heti miehesi kimpussa- ei siksi että olisivat tästä oikeasti kiinnostuneita- vaan siksi että pystyvät näyttämään, että kyllä he ovat sitten parempia kun tuo kaunis nainen.


    • se on

      Jos joku jaksaa edes vähän yrittää ja panostaa niin heti on joku lyömässä maahan. En itse väitä, että olisin jotenkin todella kaunis tms., mutta yritän pukeutua naisellisesti ja tykkään laittautua etc. Se ilmeisesti nostaa monen verenpainetta etenkin kun en edes ole mitenkään bimbo tai muuta.

      Ja sitten oletetaan, että kauniita ihmisiä saa haukkua ja mitätöidä. kun ne on kerta saaneet ulkonäköä, niin kai niitten itsetunto sitten kestää minkä vaan..

    • on kirous..

      Näinhän se on. Vain ja ainoastaan siksi, että sinulla sattuu olemaan nätti naama, älliä päässä ja mukava luonne...

      • pitäisi..

        Kauneus on kirous tosiaankin tai sitten vain muunlainenkin lahjakkuuskin voi jo kelvata syyksi. Ei saisi olla mikään eikä kukaan,pitäisi vain väheksyä itseään ja olla maanraossa jotta tulisi hyväksytyksi.
        Aika raskasta kun oma luonne on hieman toista vaikka mikään ylimielinen ei ole.
        Jotkut eivät vain asiaa ymmärrä. Kyllä suomestakin voisi tulla maailmalla kuulumpi jollei lupaavia kykyjä poljettaisi jo lapsuudessa niin alas ettei enää usko mihinkään kykyihinsä!


    • ap.

      Kiitos teille kaikille vastanneille!!! Mahtavaa saada myötätuntoa/tukea edes jostain ja kohtalotovereita!!!

      Pidetään leuat ylhäällä (en tarkoita liikaa ;) ja liput korkealla, muistetaan toisiamme kun saadaan kylmää vettä muualta niskaan!!!

      • on täyttä

        totta. Monet tytöt on vittumaisia päin naamaa ja miehet, joille on antanut pakit... he ovat miltei vieläkin inhottavampia.
        Pidetään lippu korkealla kaikesta huolimatta :)


    • käsi kädessä

      Olethan lisäksi vaatimaton ja nöyrä, eikö totta?
      Musta vaan ihmiset, jotka arvottaa itsensä kaiken pinnan perusteella tai omistamisen, mitä ne on sisältä? Voi olla ihania ihmisiä tai voi olla ettei olekkaan. Miksi musta tuntuu, et sä et ole kuitenkaan aidosti onnellinen?

      Kyllä se vaan niinkin on, että se on susta itsestäsikin kiinni. Et ehkä uskalla heittäytyä ihmissuhteisiin, koska sulla on hyvä syy pelätä ihmisten kateutta. Sä voit jopa tehdä näistä asioista tosi tehokkaan esteen, ja syyn, et sun ei edes tarvi keneenkään tutustua oikeasti, jos et halua. Tai ylpeys taas estää sen, ettei kuka tahansa sullekkaan kelpaa. Ja ne jotka kelpaa, ne voi olla samanlaisia kuin sä, et pelkää, et sä olet kateellinen tai aattelee, et sulta saa paskaa niskaan jne..

      En mä ole sellaisista asioista kateellinen. Mut joskus ihmettelen, et jos ei ole kateellinen, niin jotkut jopa oikein odottaa sitä, et PITÄIS olla kateellinen ja kun ei ole sitä mitä ne oottaa, niin sehän ei sekään passaa.

      Olet sitä mitä ajattelet olevasi.

      • ap.

        Näitä asioita on vaikea ymmärtää jos on tavallisen näköinen. Olin aikasemmin pyöreä, joten samanlaiset jutut kuin mitä nyt suustani suollan olisi aiemmin saanut luultavasti minussa aikaan saman laisen reaktion kuin sinussa.

        Kerroin miten asiani ovat ja se tekee minusta ylpeän? :)

        Olen aidosti erittäin onnellinen, minulla on kaikkea mitä ihminen voi toivoa ja enemmän. Mutta surulliseksi tekevät hetket, jolloin saan kokea turhaa katkeruutta "ystäviltäni", joihon sydämestäni luotin. Hetket jolloin puolitutut ihmiset eivät anna mahdollisuutta tutustua paremmin. Tai hetket jolloin minulle ollan ilkeitä ilkeyden vuoksi. Olen sama ihminen sisältä kuin aikaisemmin. Onneksi ystäväni ovat pysyneet ja onneksi KAIKKI eivät ole kateellisia.

        Milloin olen sanonut arvottavani itseni pinnan ja omistamisen suhteen??? Minulla on kaikki nuo asiat mutteivät ne ole arvoni mitta.

        En haluaisi että ketään on minulle kateellinen!!!! Siitä on ollut minulle vain haittaa. Olen menettänyt ihmissuhteita siksi, sen laisiakin henkilöitä, joita olisin toivonut voivani pitää ystävinäni ikuisesti!!! Et tiedä mistä puhut. Voit väittää minun olevan ylpeä ja sisältä ei-ihana. Kuka vaan voi väittää mitä vaan se ei muuta sitä miten asiat ovat ja millaista on olla kaunis.

        Surullista on ihmisten tavoitteellisus kauneuteen kun eivät tiedä mitä toivovat.

        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi" ei vaikuta siihen, miten muut sinua kohtelevat.


      • Ketjuun osallistuneille.
        ap. kirjoitti:

        Näitä asioita on vaikea ymmärtää jos on tavallisen näköinen. Olin aikasemmin pyöreä, joten samanlaiset jutut kuin mitä nyt suustani suollan olisi aiemmin saanut luultavasti minussa aikaan saman laisen reaktion kuin sinussa.

        Kerroin miten asiani ovat ja se tekee minusta ylpeän? :)

        Olen aidosti erittäin onnellinen, minulla on kaikkea mitä ihminen voi toivoa ja enemmän. Mutta surulliseksi tekevät hetket, jolloin saan kokea turhaa katkeruutta "ystäviltäni", joihon sydämestäni luotin. Hetket jolloin puolitutut ihmiset eivät anna mahdollisuutta tutustua paremmin. Tai hetket jolloin minulle ollan ilkeitä ilkeyden vuoksi. Olen sama ihminen sisältä kuin aikaisemmin. Onneksi ystäväni ovat pysyneet ja onneksi KAIKKI eivät ole kateellisia.

        Milloin olen sanonut arvottavani itseni pinnan ja omistamisen suhteen??? Minulla on kaikki nuo asiat mutteivät ne ole arvoni mitta.

        En haluaisi että ketään on minulle kateellinen!!!! Siitä on ollut minulle vain haittaa. Olen menettänyt ihmissuhteita siksi, sen laisiakin henkilöitä, joita olisin toivonut voivani pitää ystävinäni ikuisesti!!! Et tiedä mistä puhut. Voit väittää minun olevan ylpeä ja sisältä ei-ihana. Kuka vaan voi väittää mitä vaan se ei muuta sitä miten asiat ovat ja millaista on olla kaunis.

        Surullista on ihmisten tavoitteellisus kauneuteen kun eivät tiedä mitä toivovat.

        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi" ei vaikuta siihen, miten muut sinua kohtelevat.

        Itse olen hyvin kaunis, ja tosiaankin kauniilla tarkoitan kaunista, en sievää, tai nättiä yms.

        Siis, tiedän jonkin verran mistä puhutte, kun puhutte muiden kateudesta etc.

        Mutta, samalla tiedän, että itse omalla käytökselläni voin vaikuttaa siihen, miten minuun reagoidaan. On olemassa naisia, jotka eivät yksinkertaisesti voi minua sietää ja helposti sitä ajattelee "tuo on sellainen kissanainen, joka ei voi sietää kilpailijoita ja siksi minua, koska olen paremman näköinen". Mutta, sepä on aika helppo ja pinnallinen syy selittää toisen vastenmielisyys itseä kohtaan: kauneus - eipä tarvitse katsoa pintaa syvemmälle itseään, miettiessään muiden syitä. Usein pintaa syvemmälle katsominen kuitenkin kannattaa: aika harvoin syy kuitenkin on juuri siinä pinnassa.
        Sama pätee näihin "katkeriin" miehiin.

        Sinäkin nuori nainen, joka tämän ketjun aloitit: kerroit olleesi ennen lihava (mikä ei muuten ole yhtä kuin ruma: kauniit kasvot ovat kauniit lihavinakin) ja silloin sinusta niin pidettiin ja nyt saat vain sontaa niskaasi. Oletko varma, että itse olet tuon muodonmuutoksesi läpikäytyäsi pysynyt samana ihmisenä jollainen ennen olit?

        On helppo alentua haukkumaan muita kohdattuaan itse jatkuvaa paskaa, mutta se ei kannata: pidä hymy niin naamallasi kuin sydämessäsikin: niin SINUN on parempi olla. Jos joku käyttäytyy huonosti sinua kohtaan, pohdi asiaa ja sen mahdollisia syitä, älä putoa "koska olen niin kaunis"-kuoppaan. Keksittyäsi syy, muuta se tai jätä se ja toisen käytös omaan arvoonsa ja jatka matkaasi hyvillä mielin. Muita et voi muuttaa, ainoastaan itseäsi, ja jos olet tyytyväinen itseesi ja käytökseesi, etkä sellaisena kelpaa, niin tosiaankin: jätä kritisoijat omaan arvoonsa, älä lähde mukaan heidän negatiivisiin juttuihinsa (kuten monet meistä ovat useasti tehneet: niin kauniit kuin tavanomaisemmatkin naiset).

        Kauneus on kirous? Höpö höpö! Mitä ihmeen lässytystä tuo nyt on? Yritys muodostaa raskas risti tämän lahjan ylle? Hei kuulkaas, se ei ole helppoa olla kaunis, se on totta, se nostattaa ennakkoluuloja, mutta jos on järkevä, niin niistä oppii kyllä luovimaan - samalla tavalla kuin muut ihmiset oppivat luovimaan omista "rajoitteistaan" (joku nainen valtavista rinnoistaan, joku mies väärästä leuastaan, joku valtavasta nenästään etc). Kirous on jotakin, mistä luopuisi saman tien - heti - jos mahdollisuuden saisi. Kuinka moni luopuisi kauneudestaan? Aika harva. En minä ainakaan, koska, loppujen lopuksi, kaunis naama on ihan kiva :).

        Se antaa - ja se ottaa. Niin se vain on, eläkää sen kanssa.


      • en usko
        Ketjuun osallistuneille. kirjoitti:

        Itse olen hyvin kaunis, ja tosiaankin kauniilla tarkoitan kaunista, en sievää, tai nättiä yms.

        Siis, tiedän jonkin verran mistä puhutte, kun puhutte muiden kateudesta etc.

        Mutta, samalla tiedän, että itse omalla käytökselläni voin vaikuttaa siihen, miten minuun reagoidaan. On olemassa naisia, jotka eivät yksinkertaisesti voi minua sietää ja helposti sitä ajattelee "tuo on sellainen kissanainen, joka ei voi sietää kilpailijoita ja siksi minua, koska olen paremman näköinen". Mutta, sepä on aika helppo ja pinnallinen syy selittää toisen vastenmielisyys itseä kohtaan: kauneus - eipä tarvitse katsoa pintaa syvemmälle itseään, miettiessään muiden syitä. Usein pintaa syvemmälle katsominen kuitenkin kannattaa: aika harvoin syy kuitenkin on juuri siinä pinnassa.
        Sama pätee näihin "katkeriin" miehiin.

        Sinäkin nuori nainen, joka tämän ketjun aloitit: kerroit olleesi ennen lihava (mikä ei muuten ole yhtä kuin ruma: kauniit kasvot ovat kauniit lihavinakin) ja silloin sinusta niin pidettiin ja nyt saat vain sontaa niskaasi. Oletko varma, että itse olet tuon muodonmuutoksesi läpikäytyäsi pysynyt samana ihmisenä jollainen ennen olit?

        On helppo alentua haukkumaan muita kohdattuaan itse jatkuvaa paskaa, mutta se ei kannata: pidä hymy niin naamallasi kuin sydämessäsikin: niin SINUN on parempi olla. Jos joku käyttäytyy huonosti sinua kohtaan, pohdi asiaa ja sen mahdollisia syitä, älä putoa "koska olen niin kaunis"-kuoppaan. Keksittyäsi syy, muuta se tai jätä se ja toisen käytös omaan arvoonsa ja jatka matkaasi hyvillä mielin. Muita et voi muuttaa, ainoastaan itseäsi, ja jos olet tyytyväinen itseesi ja käytökseesi, etkä sellaisena kelpaa, niin tosiaankin: jätä kritisoijat omaan arvoonsa, älä lähde mukaan heidän negatiivisiin juttuihinsa (kuten monet meistä ovat useasti tehneet: niin kauniit kuin tavanomaisemmatkin naiset).

        Kauneus on kirous? Höpö höpö! Mitä ihmeen lässytystä tuo nyt on? Yritys muodostaa raskas risti tämän lahjan ylle? Hei kuulkaas, se ei ole helppoa olla kaunis, se on totta, se nostattaa ennakkoluuloja, mutta jos on järkevä, niin niistä oppii kyllä luovimaan - samalla tavalla kuin muut ihmiset oppivat luovimaan omista "rajoitteistaan" (joku nainen valtavista rinnoistaan, joku mies väärästä leuastaan, joku valtavasta nenästään etc). Kirous on jotakin, mistä luopuisi saman tien - heti - jos mahdollisuuden saisi. Kuinka moni luopuisi kauneudestaan? Aika harva. En minä ainakaan, koska, loppujen lopuksi, kaunis naama on ihan kiva :).

        Se antaa - ja se ottaa. Niin se vain on, eläkää sen kanssa.

        Hei..pakko taas sanoa oma mielipiteeni asiasta.
        Itse olen aikalailla samalla linjalla alkuperäisen kanssa.Minusta oma käytös ei millään muotoa ole riippuvainen siitä miten muut ihmiset kohtelevat. Se on sama asia kuin vaikka yrittäisi puhua seinille; itse voit puhua seinälle vaikka tuntikausia mutta seinäpä ei siihen vastaa.
        On olemassa paljon kauniita ihmisiä,ja en uskokaan että kaikki joutuvat yhtä pahasti tämän herjauksen kohteeksi.Monet kehittävät ehkä egon,ulkokuoren ympärilleen joka näyttää muiden silmissä koppavalta ja ylimieliseltä? tiedä sitten ja muut suhtautuvat tällaiseen peläten eivätkä uskalla vittuilla. Itse ainakin olen hyvin tunteellinen ja herkkä reagoimaan asioihin.Jos huomaan selkeää
        ilkeilyä joltain taholta ilman mitään syytä tähän,en voi olla samalla niin etten välittäisi.Kyllä kaikenlainen loukkaus satuttaa,ei sitä voi kieltää..
        Meinaan saada raivokohtauksen kun kuulen puhuttavan kauniista ja ylpeistä ihmisistä(jollaiseksi joskus minuakin kai luullaan),en voi käsittää tätä! Ihan kuin kauneudessa olisi jokin sanoma ihmisille että ei voi olla aivan yhtä kiltti,nöyrä ja hyvä ihminen kuin muutkin!
        Olen nykyisin yrittänyt sulautua mahdollisimman hyvin massaan,olla ilman meikkiä jne..en vain jaksa enää.Enkä tosiaan luule kaiken jouhtuvan kauneudesta,mutta usein se vain tulee esiin jossakin vaiheessa kun huomaa millaisista asioista toiset kettuilevat ja mihin kiinnittävät huomiota.Tietysti kaikki ihmiset eivät onneksi ole kateellisia,pitänee muistaa.


      • ap.
        Ketjuun osallistuneille. kirjoitti:

        Itse olen hyvin kaunis, ja tosiaankin kauniilla tarkoitan kaunista, en sievää, tai nättiä yms.

        Siis, tiedän jonkin verran mistä puhutte, kun puhutte muiden kateudesta etc.

        Mutta, samalla tiedän, että itse omalla käytökselläni voin vaikuttaa siihen, miten minuun reagoidaan. On olemassa naisia, jotka eivät yksinkertaisesti voi minua sietää ja helposti sitä ajattelee "tuo on sellainen kissanainen, joka ei voi sietää kilpailijoita ja siksi minua, koska olen paremman näköinen". Mutta, sepä on aika helppo ja pinnallinen syy selittää toisen vastenmielisyys itseä kohtaan: kauneus - eipä tarvitse katsoa pintaa syvemmälle itseään, miettiessään muiden syitä. Usein pintaa syvemmälle katsominen kuitenkin kannattaa: aika harvoin syy kuitenkin on juuri siinä pinnassa.
        Sama pätee näihin "katkeriin" miehiin.

        Sinäkin nuori nainen, joka tämän ketjun aloitit: kerroit olleesi ennen lihava (mikä ei muuten ole yhtä kuin ruma: kauniit kasvot ovat kauniit lihavinakin) ja silloin sinusta niin pidettiin ja nyt saat vain sontaa niskaasi. Oletko varma, että itse olet tuon muodonmuutoksesi läpikäytyäsi pysynyt samana ihmisenä jollainen ennen olit?

        On helppo alentua haukkumaan muita kohdattuaan itse jatkuvaa paskaa, mutta se ei kannata: pidä hymy niin naamallasi kuin sydämessäsikin: niin SINUN on parempi olla. Jos joku käyttäytyy huonosti sinua kohtaan, pohdi asiaa ja sen mahdollisia syitä, älä putoa "koska olen niin kaunis"-kuoppaan. Keksittyäsi syy, muuta se tai jätä se ja toisen käytös omaan arvoonsa ja jatka matkaasi hyvillä mielin. Muita et voi muuttaa, ainoastaan itseäsi, ja jos olet tyytyväinen itseesi ja käytökseesi, etkä sellaisena kelpaa, niin tosiaankin: jätä kritisoijat omaan arvoonsa, älä lähde mukaan heidän negatiivisiin juttuihinsa (kuten monet meistä ovat useasti tehneet: niin kauniit kuin tavanomaisemmatkin naiset).

        Kauneus on kirous? Höpö höpö! Mitä ihmeen lässytystä tuo nyt on? Yritys muodostaa raskas risti tämän lahjan ylle? Hei kuulkaas, se ei ole helppoa olla kaunis, se on totta, se nostattaa ennakkoluuloja, mutta jos on järkevä, niin niistä oppii kyllä luovimaan - samalla tavalla kuin muut ihmiset oppivat luovimaan omista "rajoitteistaan" (joku nainen valtavista rinnoistaan, joku mies väärästä leuastaan, joku valtavasta nenästään etc). Kirous on jotakin, mistä luopuisi saman tien - heti - jos mahdollisuuden saisi. Kuinka moni luopuisi kauneudestaan? Aika harva. En minä ainakaan, koska, loppujen lopuksi, kaunis naama on ihan kiva :).

        Se antaa - ja se ottaa. Niin se vain on, eläkää sen kanssa.

        Väsyttää.

        "tiedän, että itse omalla käytökselläni voin vaikuttaa siihen, miten minuun reagoidaan"

        Jos olen luonteeltani ystävällinen ja ihmisille mukava ja saan siitä hyvästä p**kaa niskaani, kerro mitä voin tehdä toisin???

        "Sinäkin nuori nainen, joka tämän ketjun aloitit: kerroit olleesi ennen lihava (mikä ei muuten ole yhtä kuin ruma: kauniit kasvot ovat kauniit lihavinakin) ja silloin sinusta niin pidettiin ja nyt saat vain sontaa niskaasi."

        Ei ole lihava sama kuin ruma. Mutta jos olet lihava, ihmiset suhtautuvat sinuun eritavalla. Et ole uhka.

        "Oletko varma, että itse olet tuon muodonmuutoksesi läpikäytyäsi pysynyt samana ihmisenä jollainen ennen olit?"

        Juuri aikaisemmin kirjoitin, ettei ulkonäköni ole arvoni mitta. Ymmärrätkö selkokielellä mitä se tarkoittaa???? Jos olet kaunis niinkuin väitit ja mukava, kummastelen ettet voi käsittää että joku voi olla kaunis ja mukava ja silti saada sonta niskaansa. KOSKA SE EI JOHDU LUONTEESTANI.

        "On helppo alentua haukkumaan muita kohdattuaan itse jatkuvaa paskaa, mutta se ei kannata: pidä hymy niin naamallasi kuin sydämessäsikin: niin SINUN on parempi olla."

        Olen mukava ihminen. Kärsivällisesti siedän ikävää kohtelua tasaisin väliajoin. Jos kirjoitan yhden kerran tänne kun mittani on täysi, niin se on voipa voi. En sano ed. mainittuja asioita niille jotka ovat minua loukanneet. Purin tunteeni sensijaan tänne, suotakoon se minulle????

        "älä putoa "koska olen niin kaunis"-kuoppaan"

        En elä sillä ajatuksella jos se ei kirjoituksestani jo selvinnyt. Olen onnellinen ihminen. Kaikesta täytyy maksaa hintansa, AIVAN KAIKKEA EI VOI SAADA. Tämän olen hyväksynyt ja kauteuden. Kaikki minuun kohdistuva kateus ei jokaisessa tapauksessa liity ulkonäkööni. Kateutta koetaan menestyksestä, onnellisesta perhe-elämästä, rahasta jne.

        Voin jatkaa tätä kirjoittelua ikuisesti, mutta turhaa. Elämäni on hienoa ja ikävät ihmiset sen hinta. Haluaisin ja toivoisin että muillakin olisi asiat yhtä hyvin, jolloin näitä tilanteita ei tulisi. Ihmisten pahasta olosta se kertoo. Mutta askel parempaan oloon vaatisi ilon toisen puolesta eikä vihaa ja kateutta.


      • asiat on
        ap. kirjoitti:

        Väsyttää.

        "tiedän, että itse omalla käytökselläni voin vaikuttaa siihen, miten minuun reagoidaan"

        Jos olen luonteeltani ystävällinen ja ihmisille mukava ja saan siitä hyvästä p**kaa niskaani, kerro mitä voin tehdä toisin???

        "Sinäkin nuori nainen, joka tämän ketjun aloitit: kerroit olleesi ennen lihava (mikä ei muuten ole yhtä kuin ruma: kauniit kasvot ovat kauniit lihavinakin) ja silloin sinusta niin pidettiin ja nyt saat vain sontaa niskaasi."

        Ei ole lihava sama kuin ruma. Mutta jos olet lihava, ihmiset suhtautuvat sinuun eritavalla. Et ole uhka.

        "Oletko varma, että itse olet tuon muodonmuutoksesi läpikäytyäsi pysynyt samana ihmisenä jollainen ennen olit?"

        Juuri aikaisemmin kirjoitin, ettei ulkonäköni ole arvoni mitta. Ymmärrätkö selkokielellä mitä se tarkoittaa???? Jos olet kaunis niinkuin väitit ja mukava, kummastelen ettet voi käsittää että joku voi olla kaunis ja mukava ja silti saada sonta niskaansa. KOSKA SE EI JOHDU LUONTEESTANI.

        "On helppo alentua haukkumaan muita kohdattuaan itse jatkuvaa paskaa, mutta se ei kannata: pidä hymy niin naamallasi kuin sydämessäsikin: niin SINUN on parempi olla."

        Olen mukava ihminen. Kärsivällisesti siedän ikävää kohtelua tasaisin väliajoin. Jos kirjoitan yhden kerran tänne kun mittani on täysi, niin se on voipa voi. En sano ed. mainittuja asioita niille jotka ovat minua loukanneet. Purin tunteeni sensijaan tänne, suotakoon se minulle????

        "älä putoa "koska olen niin kaunis"-kuoppaan"

        En elä sillä ajatuksella jos se ei kirjoituksestani jo selvinnyt. Olen onnellinen ihminen. Kaikesta täytyy maksaa hintansa, AIVAN KAIKKEA EI VOI SAADA. Tämän olen hyväksynyt ja kauteuden. Kaikki minuun kohdistuva kateus ei jokaisessa tapauksessa liity ulkonäkööni. Kateutta koetaan menestyksestä, onnellisesta perhe-elämästä, rahasta jne.

        Voin jatkaa tätä kirjoittelua ikuisesti, mutta turhaa. Elämäni on hienoa ja ikävät ihmiset sen hinta. Haluaisin ja toivoisin että muillakin olisi asiat yhtä hyvin, jolloin näitä tilanteita ei tulisi. Ihmisten pahasta olosta se kertoo. Mutta askel parempaan oloon vaatisi ilon toisen puolesta eikä vihaa ja kateutta.

        On harmillista huomata että kauniille monet asiat ovat tavallista hankalampia.kokekaa ja nähkää itse!(omaan kokemusta vaikka en väitä olevani huippukaunis, aina löytyy kauniimpia ja kauniimpia,joten olen ehkä keskiverto)Jotapauksessa jopa kaupassa käynti voi olla yhtä tuskaa kun taas ei-niin-kauniille.
        Tavalliset ihmiset eivät ymmärrä mitä kiemuroita tähän liittyy.Voisivatkin alkaa kadehtimasta.
        Minäkin voin vaikka jatkaa tätä valittelua täälä kunnes uskovat.Miettikääpä esimerkiksi kuinka ihanaa on olla ostoksilla kun kukaan ei katso tai jää tuijottamaan(varsinkin kun aina edes kauniilla ei aina voi olla kukoistus huipussaan ja on epävarma olo meilläkin),kuinka saa rauhassa koheltaa ja tehdä vaikka mitä eikä kukaan reagoi mitenkään tai ainakaan tätä jää päivittelemään..
        saatte vaikka käydä kymmenen miehen kanssa treffeillä ja selityksenä voi olla miespuoliset ystävät-kukaan ei ihmettele,eikä ole haukkumassa mitä alentavimmilla nimillä.Ystävät pysyvät.Miehen ystävättäret/kollegat eivät tahallisesti ala vokotella miestäsi,saatte pukeutua miten lystäätte,saatte olla naismaisia rauhassa ilman bimbo nimikettä otsassa,saatte olla porukan johtajia,saatte muilta rehellisiä vastauksia ja tukea,yleisesti olette "suosittuja" koska muilla ei ole teitä mitään vastaan, koska ette ole uhkia,saatte puhua niin ettei kukaan katso ja tuijota,saatte vilkaista miehiä ilman että nämä on kimpussasi tai toisinaan myös ajattelevat jotain pahaakin,alkavat juoruta.Saatte työskennellä rauhassa limaisilta vanhoilta ukoilta/pirullisilta vanhoilta piioilta,saatte tod.näköisesti parempia arvosanoja keskimäärin,kun kukaan ei ole rajoittamassa olemassaoloanne jatkuvasti,saatte hyvää palautetta oikeasti hyvin tehdystä työstä saatte mokaillakin,saatte olla baarissa laittautuneita ja miesten suosiossa ilman lastillista siideriä päälleheitettynä/keksityiltä selityksiltä että olette tehneet itse jotakin v-mäistä,saatte olla omia itsejänne kun ei ole tarvetta puolustautua koko ajan,saatte sanoa mitä sylki suuhun tuo eikä kukaan ole arvostelemassa,saatte vaihtaa pukeutumistyyliä,hiuksia ym ilman kaikkien arvostelua,saatte tutustua ihmisiin ilman ennakkoluuloja /vakuuttelemisia että te olette ihan hyviä ihmisiä kaikesta huolimatta...saatte siis olla 99 % elämästänne rauhassa!!! ..prkele tässähän alkaa katkeroitua.


      • kukkanen123
        asiat on kirjoitti:

        On harmillista huomata että kauniille monet asiat ovat tavallista hankalampia.kokekaa ja nähkää itse!(omaan kokemusta vaikka en väitä olevani huippukaunis, aina löytyy kauniimpia ja kauniimpia,joten olen ehkä keskiverto)Jotapauksessa jopa kaupassa käynti voi olla yhtä tuskaa kun taas ei-niin-kauniille.
        Tavalliset ihmiset eivät ymmärrä mitä kiemuroita tähän liittyy.Voisivatkin alkaa kadehtimasta.
        Minäkin voin vaikka jatkaa tätä valittelua täälä kunnes uskovat.Miettikääpä esimerkiksi kuinka ihanaa on olla ostoksilla kun kukaan ei katso tai jää tuijottamaan(varsinkin kun aina edes kauniilla ei aina voi olla kukoistus huipussaan ja on epävarma olo meilläkin),kuinka saa rauhassa koheltaa ja tehdä vaikka mitä eikä kukaan reagoi mitenkään tai ainakaan tätä jää päivittelemään..
        saatte vaikka käydä kymmenen miehen kanssa treffeillä ja selityksenä voi olla miespuoliset ystävät-kukaan ei ihmettele,eikä ole haukkumassa mitä alentavimmilla nimillä.Ystävät pysyvät.Miehen ystävättäret/kollegat eivät tahallisesti ala vokotella miestäsi,saatte pukeutua miten lystäätte,saatte olla naismaisia rauhassa ilman bimbo nimikettä otsassa,saatte olla porukan johtajia,saatte muilta rehellisiä vastauksia ja tukea,yleisesti olette "suosittuja" koska muilla ei ole teitä mitään vastaan, koska ette ole uhkia,saatte puhua niin ettei kukaan katso ja tuijota,saatte vilkaista miehiä ilman että nämä on kimpussasi tai toisinaan myös ajattelevat jotain pahaakin,alkavat juoruta.Saatte työskennellä rauhassa limaisilta vanhoilta ukoilta/pirullisilta vanhoilta piioilta,saatte tod.näköisesti parempia arvosanoja keskimäärin,kun kukaan ei ole rajoittamassa olemassaoloanne jatkuvasti,saatte hyvää palautetta oikeasti hyvin tehdystä työstä saatte mokaillakin,saatte olla baarissa laittautuneita ja miesten suosiossa ilman lastillista siideriä päälleheitettynä/keksityiltä selityksiltä että olette tehneet itse jotakin v-mäistä,saatte olla omia itsejänne kun ei ole tarvetta puolustautua koko ajan,saatte sanoa mitä sylki suuhun tuo eikä kukaan ole arvostelemassa,saatte vaihtaa pukeutumistyyliä,hiuksia ym ilman kaikkien arvostelua,saatte tutustua ihmisiin ilman ennakkoluuloja /vakuuttelemisia että te olette ihan hyviä ihmisiä kaikesta huolimatta...saatte siis olla 99 % elämästänne rauhassa!!! ..prkele tässähän alkaa katkeroitua.

        Olen samaa mieltä "kauniiden" kirjoittajien kanssa, koska omat kokemukseni ovat samansuuntaiset. Kateus jyllää täällä Suomessa, ei siitä mihinkään pääse. Kauneus on vain yksi syy olla kateellinen, mutta jos siihen vielä lisätään hyvä luonne ja henkilökohtaisen elämän onni, niin se on monelle vihreälle vaikea pala.
        Siksi suosittelenkin, että ei kannata kertoa onnestaan liikaa ulkopuolisille. Kel onni on, sen kätkeköön, on suurta viisautta.

        On itsetunnon kannalta pirullista, että vaikka olisit kohtelias ja mukava, niin sinua kohdellaan huonosti. Se on epistä, mutta maailma ei ole reilu.

        Ehkä tässä on oppiläksynä kasvattaa paksu nahka? Ehkä senkin voi opetella, kunhan kateus esim. työpaikoilla ei etene kiusaamiseen asti.


    • ....................

      Toi lista, muuten okei, mutta pelastit päivän tuolla "vanhemmilla rahaa" - mitä se auttaa, kun parempi sitä olisi itsellä olla, jos hyvässä työssäkin on. :)

      • kun on mukavaa muutenkin

        Ai mitä auttaa, että vanhemmilla rahaa. Auttaapa paljonkin. Sekin on ilon aihe elämässä. Kyllä elämä on ihanaa, kun aurinko paistaa!


    • asdadsdada

      ajattele mielummin positiivisesti. kateellisuus on aika pieni haitta etenkin jos sinulla on rakkaita ihmisiä lähelläsi. minulla ei ole mitään noista joita luettelit. en tahdo mitenkään vähätellä ongelmaasi mutta ajattele niin, että enemmän kärsisit rumana, työttömänä, köyhänä ym luuserina jonka lähelle kukaan ei tule. nauti siitä mitä olet saavuttanut!

    • josfajfasop

      Ei minun mielestäni "pieni perse" ole hyvä asia. Tuo vain hyppäsi silmille tekstistäsi. Naisellisella naisella on muodot.

    • ärräviga

      Et sinä mikään "kaiken pahan alku ja juuri" ole. Olet vaan säälittävä ia itsekeskeinen vollottajaluuseri. Se kompensoi kauneutesi ihan mukavasti, joten kaikki jotka kadehditte tuota aloittajaa: se on ihan turhaa.

    • affected

      Samaa mieltä! Itse en ole mitenkään peruskade ihminen, mikä näyttää olevan perus ihmistyyppi täällä Suomessa. En ymmärrä, mitä siitä kostuu? Eikö ole parempi olla iloinen omasta ja muiden puolesta eikä kuluttaa aikaa muiden mustamaalaamiseen ja oman ulkonäön/statuksen/taloudellisen tilanteen surkuttelemiseen. Huoh, sanon minä.

      En nyt sanoisi itseäni mitenkään jumalaisen kauniiksi tms. tai siis osaan kyllä nimetä paljon itseäni kauniimpiakin henkilöitä, mutta olen kyllä tyytyväinen ulkonäkööni. Kauniiksikin haukuttu monta kertaa, ja miesten antamasta huomiosta ei ole ollut pulaa. Sievät kasvot yhdistettynä pitkään varteen ja vaaleisiin hiuksiin, siitäkö useat kanssasisaret riemastuvat: välillä saa aika kylmäkiskoista kohtelua ja huoraksikin tituleerattu (tosin ilman syytä, seksikumppaneita on ollut 3, kaikki seurustelusuhteita. En harrasta yhden illan juttuja.) Täytyy sanoa, että onneksi paras kaverini on erittäin hyvännäköinen (ihan näin heteronäkökulmastakin sanottuna), joka on varmasti auttanut ystävyyssuhteemme pysyvyyttä: kummallakaan meistä ei ole tarvetta olla kateellinen toisillemme.

      Toisaalta on minulla vähemmänkin jumalaisen näköisiä hyviä ystäviä, mutta varsinkin yhden kanssa ystävyyssuhteen muovautumista hiersivät ainaiset ikävät kommentit. Välillä huomasi, kuinka hän sai vahingoniloa epäonnistumisistani ja usein piikitteli ulkonäöllisistä seikoistani. Tosin nämäkin kommentit ovat ajan myötä loppuneet, ehkä hän on huomannut, että minäkin olen vain ihminen kaikkine heikkouksine niin kuin muutkin :) Puhuessamme taannoin tässä hän myönsikin, että on ollut jossain kohtaan kateellinen minulle, eritoten ulkonäöstä. Mutta uskoakseni kaikki on nyt ok.

    • tsemppiäsulle:)

      teillä voi olla vaikeaa oikeastikkin, mutta mitäs jos me 2 vaihdettaisiin naamoja keskenään ap? voisit olla kyllä rauhassa, aivan yksin, ei miehiä ja naiset katsoo alempaan, eikä tahdo näin rumaa naista kaverikseen..
      koulu-kiusattuna tässä ollut jo perusasteen ja nyt olen lukion tokalla,
      ei kavereita, mutta ei sentään kiusata enään.
      aina ollut kiusattu ulkonäön takia, ja lievän ylipainon.

      Mieluummin kateellisia katseita, kuin halveksuvia..
      Ole ylpeä saavutuksistasi! :)
      kyllä mäkin tässä saan mun asiat kuntoon pikkuhiljaa, pohjasta ponnistetaan, ja näytän muille :)
      ei ole aika kateellisuudelle, vaan itsensä kehittämiseen, että voi joskus olla ylpeä itsestään vielä joskus.

    • Wild rose

      Olen myös saanut osakseni huonoa käytöstä ja eritoten naisilta. Hämmästyttävää se ilkeyden määrä. On osoitettu suoraan, etten kuulu kuvioihin ja on jätetty ulkopuolelle. Kaikesta huolimatta olen ollut kiltti ja ystävällinen.

    • kaunismyös

      I feel you

    • heh heh toinen

      hei!

      Juuri näin se menee. Samat kokemukset minulla. Nosta pää pystyyn,mikä olet ja mitä omistat!!! Tiedän kokemuksesta millaista on olla silmätikkuna hyvännäköisenä ja kauniine vaatteineen. En luovu tyylistäni. En halua olla lihava ja ruma, ennemmin kärsin ja olen se mikä olen.Yritä jaksaa ja aurinkoista kesää Sinulle...nauti kauneudestasi..sekin on lahja!!

    • Muutakin kuin kusta

      Löytyihän niitä kohtalon tovereita. Ei todellakaan ole helppoa olla hyvännäköinen nainen. Itselläni kaksi lasta ja pitkä parisuhde takana, ja uskollinenkin vielä. Ja olen aivan loistavassa kunnossa ja jaksan laittaa itseäni kauniiksi.

      Tänään kävi huvittava tapaus kun menin viemään lastani hammaslääkäriin ja heti ämmät alkoivat kuiskuttelemaan siellä minusta katsoen minua (siis hammaslääkärit ja hoitajat), ennen olisin mennyt kuoreeni, mutta enää en jaksa välittää, huvitti kuinka ämmät ovat kauheita.

      Kavereita minulla ei ole ollut pitkiin aikoihin, kun kaikki puukottavat selkään aina, koska ovat kateellisia sille mitä minulla on, vaikka olen itse tehnyt paljon töitä sen eteen mitä minulla nyt on, koska minulla nyt vain sattuu olemaan korvien välissä jotain muutakin kuin kusta, niin kuin kusta tuntuu löytyvän juuri näiltä kateellisilta ämmiltä.

      Kiusaaminen alkoi jo ala-asteella ollessa, ja pahimmillaan oli teini-ikäisenä, jolloin vajosin täydelliseen epätoivoon, ja kiitän luojaa, joka päivä siitä, että antoi voimia uskoa itseensä ja tänä päivänä olen ymmärtänyt asioiden oikean laidan ja voin haistattaa kiusaajille paskat, joista suurin osa ei ole menestynyt elämässään.

      Helposti en luota enää kehenkään ja vain harvat ja valitut pääsevät lähelle minua.

    • hihih1

      Kuinka niin vanha nainen jolla on jo lapsia voi olla niin kaunis että muutkin oikeen kadehtisivat? :D T:19 vuotias kaunotar

    • Kuule,

      Taidan tietää mistä puhut, vaikka tyyli onkin provosoivaa ja se vie ajatuksia hiukan sivuraiteille. Mutta, jos alat kuuntelemaan ja arvottamaan itseäsi toisten mielipiteiden mukaan niin et voi koskaan olla onnellinen ja tyytyväinen olosuhteisiisi.

      Toisilla ihmisillä tuntuu aina olevan mielipiteitä ja asenteita heitä kohtaan, jotka erottuvat tavalla tai toisella. Antaa heillä olla niitä, ne kertovat heistä itsestään ihmisinä enemmän kuin sinusta. Tämä on hyvä ymmärtää, jotta pystyy jättämään ne asenteet heidän ongelmikseen, ei sinun.

      Elä elämääsi ja ole onnellinen.

    • carmolis

      Pieni perse on kyllä aika huono juttu. Oletko harkinnut implantin ottoa?

    • parhaatnaurut

      Hahaa mikä provo: "vanhemmilla rahaa". Oletko kenties 16v? Hahaaa!

    • Lespo

      Mä en ainakaan vihaa naisia, enkä ole kateellinen. Ihana fantasioida niistä ja joskus yrittääkin ihan irl ;) Mun makuun on kyllä enemmän semmoiset naiset, joissa on vähän jotain mistä ottaa kiinni. Kauniit naiset piristää aina päivää ja niistä saa yleensä ihan kivaa kipinää omiin puuhasteluihin näin sinkkuna ;)

      Ai niin, olen itsekin ihan OK-näköinen pimu. Sen verran, että on tullut yhden yön ehdotuksia hetero-misuiltakin, vaikka naisellinen olenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3075
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2431
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2227
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe