Moi! Olen 14-vuotias poika. Viime heinäkuussa löysin pienen patin korvan takaa. Jokin aikaa sen jälkeen huomasin myös kainaloissa olevan vähän isommat patit. Menin sitten syyskuussa lääkäriin. Hän määräsi täydellisen verenkuvan kaula-alueen ja kainaloiden ultran. Veriarvot oli ok, kuten myös ultra. Radiologin lasunto kuului jotenkin näin: korvan takana 8mmx2mm rauhanen. Molemmissa leukakulmissa on myös 18mmx8mm rasvanidukselliset rauhaset. Sopivat benigniksi. Kainaloissa muös noin 20mmx8mm litteät, normaalin näköiset rasvanidukselliset rauhaset. Kaulalla näkyi myös joitain pieniä solmukkeita. Normaalinäköisiä- ja kokoisia rauhasia tyyppipaikollaan.
Voinko nyt olla turvallisin mielin? Kaikki ASIALLISET kommentit enemmän kuin tervetulleita!
Imusolmukkeet
4
1857
Vastaukset
- hoitavaan lääkäriisi ja
kysy häneltä
- mieltä
että kannattaa ensisijassa kysyä lääkäriltä jos asia vaivaa mieltä. En ole itse mikään asiantuntija, mutta yhdeltä mun kaverilta on myös selvitelty ultraäänellä imusolmukkeita. Kuulemma lääkäri oli sanonut, että voi olla huoletta kun niissä näkyi tuo rasvanidus. Ilmeisesti sitten imusolmukesyövissä ei sellaista nidusta ole vaan ainoastaan hyvänlaatuisissa imusolmukkeissa...näin ainakin käsitin että asia olisi.
- on yksi imusolmuke
leuassa esillä ja olin siitä ultrassa. Jotenkin ihmetytti, kun en ollut sitä aiemmin huomannut. Se ultrattiin ja oli vaaraton. Lääkäri sanoi, että seuraa sitä kumminkin. Aika epämiellyttävä lausahdus. En tykkää seurata tuollaista. Menin sitten vielä varmuuden vuoksi uusintaultraan myöhemmin ja kun oli aivan muuttumaton, lääkäri sanoi, että enää ei tarvitse seurata. Vaaraton on.
Auttaisikohan sinua uusintaultra ja uusintaverikokeet, niin olisit rauhallisin mielin.- ---
No, mulle lääkäri kyl sano, ett ei mitään syytä seurata normaaleja imusolmukkeita... Kiitos tosi paljon vastauksista! Viestitelkäähän nyt ihmeessä liisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894